Kodiaq RS má virtuální kokpit s otáčkoměrem uprostřed. Jako RS od Audi

HAFTAN  |  13. 09. 2018 08:33

No jo, to už je "skoro" audi....Škodofilové slaví a šetří, aby na tu nádheru s otáčkoměrem uprostřed - kdo z Vás reálně používá otáčkoměr?

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2018 18:03

A jak u stojiciho auta poznam ze mi bezi motor? Mam vypnout muziku nebo se vyklonit z okynka?

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:33

Tak to se u toho rachtajícího dieselu fakt bát nemusíš, že bys ho neuslyšel.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 09. 2018 21:34

Kaštan se ptal kdo z nás používá otáčkoměr nemyslel jenom traktoristy

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 09. 2018 09:15

Parada! Protoze pro rodinny autobus s automatickou prevodovkou a relativne slabym motorem je obrovsky otackomer tim nejzasadnejsim prvkem, ktery z te kolebajici se pixly udela sportak.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  13. 09. 2018 20:55

Nejsem fanda skody. Jel sem se stejnym motorem v tiguanu a slaby mi to teda neprislo. Uznavam ale, ze otackomer u turbodieslu neni uplne relevantni.
Spis beru jako ostudu, ze oproti tiguanu tenhle display kodiaq zatim vubec nenabizi.

Odpovědět  |   | 
foji  |  13. 09. 2018 09:25

Je potřeba mít ten brutální zátah mezi 2 - 4 tis otáček bedlivě na očích

Odpovědět  |   | 
Jan Mixan  |  13. 09. 2018 09:28

Udalost roku- co, roku,desetileti!A pokracovani Honzikova vlhkeho snu...pani,co kdyby pod tim stromeckem prece jen byl!

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  13. 09. 2018 11:10

Všechno jenom pozlacená bída, levné náhražky. Místo pořádného zvuku z výfuku to pustíme z repráku a pro jistotu tam místo výfuku dáme umělohmotný rámeček s imitací chromu...levný tablet na přístrojovce přikryje neschopnost instalovat kvalitní budíky a kokodák může do světa. To je panečku úspora, ale hlavně za draho prodat...bohužel si to svoje kupce najde a výrobce tak kvalita nemusí tlačit, je to přece nejrychlejší SUV......

Odpovědět  |   | 
 |  13. 09. 2018 11:17

Je to uplny " supersport"

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  13. 09. 2018 11:24

Nene, supersport se z toho stane až přidají rychlý pruhy na kapotu

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 09. 2018 11:03

19". Nezabudnite minimálne 19" disky. Nech ma z auta úžitok aj ortopédia ...

Odpovědět  |   | 
Altero  |  13. 09. 2018 11:28

Nejtrapnejsi SUV sveta.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 11:31

Takže nejprve označí písmeny RS SUV s naftovým motorem, a následně do něj dají generátor zvuku motoru? Zatím nejabsurdnější informace, co se ke mě dnes dostala.

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  13. 09. 2018 11:37

Vzhledem k tomu, že ten generátor zvuku není pouze zde, ale i u mnohem dražších a výkonnějších aut, tak to není takové překvapení. Aspoň tam nedali vibrátor jako u Octavie RS.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 12:30

Souhlasím. Je úplně jedno jestli se bavíme o Škoda, Hyundai, BMW nebo Porsche, generátor zvuku je zrůdnost vždy!

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:35

Tyk není moc složité ho vypnout.

Odpovědět  |   | 
L  |  13. 09. 2018 13:13

Jako Honda Civic pred 12 lety Skoda jede

Odpovědět  |   | 
Lorre  |  17. 09. 2018 09:07

Krásný, čistý a nadčasový design.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 52 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A