Kodiaq RS má virtuální kokpit s otáčkoměrem uprostřed. Jako RS od Audi

HAFTAN  |  13. 09. 2018 08:33

No jo, to už je "skoro" audi....Škodofilové slaví a šetří, aby na tu nádheru s otáčkoměrem uprostřed - kdo z Vás reálně používá otáčkoměr?

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 09. 2018 18:03

A jak u stojiciho auta poznam ze mi bezi motor? Mam vypnout muziku nebo se vyklonit z okynka?

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:33

Tak to se u toho rachtajícího dieselu fakt bát nemusíš, že bys ho neuslyšel.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 09. 2018 21:34

Kaštan se ptal kdo z nás používá otáčkoměr nemyslel jenom traktoristy

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  13. 09. 2018 09:15

Parada! Protoze pro rodinny autobus s automatickou prevodovkou a relativne slabym motorem je obrovsky otackomer tim nejzasadnejsim prvkem, ktery z te kolebajici se pixly udela sportak.

Odpovědět  |   | 
jakop  |  13. 09. 2018 20:55

Nejsem fanda skody. Jel sem se stejnym motorem v tiguanu a slaby mi to teda neprislo. Uznavam ale, ze otackomer u turbodieslu neni uplne relevantni.
Spis beru jako ostudu, ze oproti tiguanu tenhle display kodiaq zatim vubec nenabizi.

Odpovědět  |   | 
foji  |  13. 09. 2018 09:25

Je potřeba mít ten brutální zátah mezi 2 - 4 tis otáček bedlivě na očích

Odpovědět  |   | 
Jan Mixan  |  13. 09. 2018 09:28

Udalost roku- co, roku,desetileti!A pokracovani Honzikova vlhkeho snu...pani,co kdyby pod tim stromeckem prece jen byl!

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  13. 09. 2018 11:10

Všechno jenom pozlacená bída, levné náhražky. Místo pořádného zvuku z výfuku to pustíme z repráku a pro jistotu tam místo výfuku dáme umělohmotný rámeček s imitací chromu...levný tablet na přístrojovce přikryje neschopnost instalovat kvalitní budíky a kokodák může do světa. To je panečku úspora, ale hlavně za draho prodat...bohužel si to svoje kupce najde a výrobce tak kvalita nemusí tlačit, je to přece nejrychlejší SUV......

Odpovědět  |   | 
 |  13. 09. 2018 11:17

Je to uplny " supersport"

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  13. 09. 2018 11:24

Nene, supersport se z toho stane až přidají rychlý pruhy na kapotu

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 09. 2018 11:03

19". Nezabudnite minimálne 19" disky. Nech ma z auta úžitok aj ortopédia ...

Odpovědět  |   | 
Altero  |  13. 09. 2018 11:28

Nejtrapnejsi SUV sveta.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 11:31

Takže nejprve označí písmeny RS SUV s naftovým motorem, a následně do něj dají generátor zvuku motoru? Zatím nejabsurdnější informace, co se ke mě dnes dostala.

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  13. 09. 2018 11:37

Vzhledem k tomu, že ten generátor zvuku není pouze zde, ale i u mnohem dražších a výkonnějších aut, tak to není takové překvapení. Aspoň tam nedali vibrátor jako u Octavie RS.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  13. 09. 2018 12:30

Souhlasím. Je úplně jedno jestli se bavíme o Škoda, Hyundai, BMW nebo Porsche, generátor zvuku je zrůdnost vždy!

Odpovědět  |   | 
A777  |  14. 09. 2018 14:35

Tyk není moc složité ho vypnout.

Odpovědět  |   | 
L  |  13. 09. 2018 13:13

Jako Honda Civic pred 12 lety Skoda jede

Odpovědět  |   | 
Lorre  |  17. 09. 2018 09:07

Krásný, čistý a nadčasový design.

Odpovědět  |   | 
Ten vod Rokycna  |  20. 11. 2018 11:35


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A