Kodiaq RS má virtuální kokpit s otáčkoměrem uprostřed. Jako RS od Audi

Škoda opět láká na představení nejsilnější verze Kodiaqu. Dostane specifický virtuální kokpit či generátor zvuku.

Škoda Kodiaq RS už stanovila poměrně bizarní rekord na Nordschleife, kde je "nejrychlejším sedmimístným SUV", před pařížskou premiérou boleslavští poodhalují některé specifické prvky výbavy novinky na přiloženém videu.

Vidíme krátké záběry na exteriér a detail například na šedivě lakované lité disky kol. Zaujme ale pohled do interiéru. Kodiaq RS totiž po vzoru například Audi RS4 Avant nabídne pátý mód virtuálního kokpitu. Displej za volantem bude mít "karbonový vzhled" a především se otáčkoměr může přemístit do středu.

Škoda naznačila podobu interiéru nástupce Rapidu. Konečně se odvázala

Škoda naznačila podobu interiéru nástupce Rapidu. Konečně se odvázala

Novinkou u Škodovky je také systém "Dynamic Sound Boost". Má vlastní řídicí jednotku, která čte signály z palubních systémů a na jejich základě mění a zesiluje zvuk motoru v závislosti na zvoleném režimu jízdy. Jedná se tedy o sofistikovanější způsob, než generátor u Octavie RS.

Dvoulitrový čtyřválec s dvojitým přeplňováním nabídne výkon 176 kW (239 koní) a točivý moment 500 Nm. Agregát bude v modelové řadě Kodiaqu dodáván výhradně pro verzi RS. Určitě dojde na použití automatické převodovky DSG.

Benzinová Škoda Kodiaq RS nevznikne. Němci ale našli náhradu

Benzinová Škoda Kodiaq RS nevznikne. Němci ale našli náhradu

Stejnou motorizaci už nyní využívá i Volkswagen Tiguan. Dynamické schopnosti Kodiaqu RS ještě neznáme, ale v případě Tiguanu mluvíme o zrychlení z nuly na 100 km/h za 6,7 vteřiny a maximální rychlosti 228 km/h. Obdobné schopnosti bychom tedy čekali rovněž od Kodiaqu RS.

Potvrzen byl dříve i podvozek s adaptivními tlumiči, možnost volitelných jízdních režimů a samozřejmě pohon všech kol. Pařížský autosalon, na němž bude Kodiaq RS oficiálně představen, startuje ve čtvrtek 4. října a pokračuje až do neděle 14. října.

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 8 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků