Škodivky se nekupujou, Škodivky se fasujou. Škodivky nejsou auta, Škodivky jsou služebáci na odpis.
Tuhle hlášku čtu v každém článku...to musí být těžký, žít neustále s takovým mindrákem :))))
vždyť má pravdu, aby škodovka mohla dávat flítovou slevu, je předražená, tudíž kdo by ji kupoval za ceníkovou cenu byl by magooor. takže jsou to služebáky na odpis z daní. pak si to koupí nějakej hýkal, že má stejnou kcháru jakou soused menedžr
Mel jsem jednani v jednom nejmenovanym dealerstvi Skoda u dalnice za Prahou. Rikali, ze flotily u nich delaji 80 nebo 90% prodeju, uz se presne nepamatuju.:-D
Nechci nabourávat žádné teorie, jen si myslím, že k takovému dealerovi "běžný Pražák" ani nezavítá, protože dealerská síť Škoda je v Praze hustá až dost, takže je z čeho vybírat. Navíc při běžném servisu není nárok na náhradní vozidlo, takže i z dopravních důvodů má opět výhodu městský dealer...
Možná sis toho nevšiml, ale na firmu se dnes kupují prakticky všechny jenom trochu slušnější auta. Čím dražší/luxusnější auto tím se jeho prodeje limitně blíží 100% nákupů na firmu. Jenom magor by si třeba S-kládu nebo 911 kupoval soukromě.
Pravdu mate oba, dovolim si pridat me osobni pozorovani:u premiovych znacek se skutecne auta kupujou na firmu ci OSVC, ale kupuje si to vzdycky majitel, tj. de-facto jsou to auto pro osobni potrebu koupene kvuli odpoctu DPH na firmuNaopak u Skodovky jsou flotilove prodeje, jakozto sluzebni auta zamestnancu, opravdu realitou.Tj. firemni registrace nerika bez hlubsi znalosti plnou story.
Ale prd, když si T-mobile nebo Komerční banka kupuje 30 kusů A6 nebo 5er, tak je to pro management a ten s tím jezdí jak služebně tak pro soukromé účely. A když stejná firma kupuje 300 ks Octavií pro techniky, tak ti s tím opět jezdí služebně a po práci opět pro osobní účely. Žádný rozdíl.
Nuda, nuda, šeď, šeď.... už okoukaný mastodont. Nejvíce mě však dojímají ty co jezdí s rakví na střeše...
A co je na skutečnosti, že někdo dá lyže a boty do střešního boxu, tak dojímavé???
Tak to asi jezdí lyžovat i do práce, a to i v létě. Pár takových znám. V ničem jiném než ve škodovce v podstatě neseděli. Ale jsou in. Bílý Kodiaq s rakví.... Pak je potkám na silnici a jedou jak idioti. Asi tak nějak...
Fšicki coližjou sou pýčusové
Mastodont je X7, GLS, Tahoe, RAM1500... a možná s odřenýma ušima Q7. Kodiaq rozhodně ne.
Asi tak.
Souhlas, ale i Kodiaq je pro mě nevzhledný mastodont. Obecně všechna SUV a hlavně ta velká mi nedávají smysl, snad kromě výhledu. Jen málokdo s nimi jezdí i mimo silnice (ale do terénu patří jiný typ vozů), A sportovní už vůbec nejsou. To i s mojí Mazdou 6 2,5 SkyActive si každý SUV i s o něco větším výkonem namažu na prsa, zejména pak na okreskách. Koncernu se vyhýbám už řadu let, benzíny jsou tragické a nafta patří do kamen. Stačí mi když musím sednout občas do firemních Octavií a Superbů (benzín i nafta). Asi tak nějak.
Nevim nevim, takova Cupra ateca, SQ5 nebo 7 by to nebylo jednoznacne, mozna i s dobre rizenou Atecou 2.0tsi by jsi mel moooc prace B-]
Neřeším auta s 2x a více větším výkonem, i když vzhledem k jejich hmotnosti a těžišti to na okreskách i tak budou mít dost těžké. Vzhledem ke klientele techto aut to bude jen minimum vyježděných řidičů, ostatní to nedají - přemotorovaný mastodont se musí umět řídit. To níž položená Mazda 6 s 2,5 l motorem je lehoučká a má výborný podvozek. Jen kdyby byla ještě v manuálu.
Hlavní chyba je, že Mazda dává 4x4 jenom k dieselům, takže benzíňáky jsou jenom trapné předohraby, jo kdyby to byly zadokolky, ale takhle nic zajímavého.
Běž se svézt a pak mluv. Já v koncernovejch autech jezdím v práci , hlavně ve Škodovkách, ale jel jsem i v VW Passat a Tiguan minulé generace i v A4 i ve verzi 4x4. Že by mě to nějak nadchlo to se říct nedá, možná jen lepší zpracování interiéru a odhlučnění. Celkově to jsou auta pro lidi co chtějí jen jezdit. Zábavný moc nejsou narozdíl od Mazdy. Vlastnil jsem i minulou generaci a musím říct, že proti koncernu jsou to daleko víc zábavná auta. A to neřeším Mazdu MX5 se kterou jsem se několikrát svezl, ale to je jiná kategorie auta. Mimochodem, kolik stála ta Ateca a v jaké konfiguraci a výbavě. Já mám Mazdu v plné palbě a to za 780k Kč. Za to ceníkově neseženu takto vybavenou ani Oktávku. O motoru ani nemluvím - naftu neřeším a benzín koncern už udělat neumí.
Podivej tak vezmu od manzelky Atecu 2.0tsi, coz neni auto s 2x vetsim vykonem a muzeme to zkusit, co?;-)
Nic. Už raději nereaguje. :-D
velká šířka na malém rozchodu nebude vypadat dobře nikdy a SUV v celolaku taky ne.
To je super, mam radost ze se Kodiaq povedl. Za me by asi stacil i obycejny 2.0TDI 4x4 v automatu, nejaka ta alkantara, zrejme bily. Bohuzel se na nej dlouho ceka, tak pristi mesic projdu skladovky a uvidime. Na majove jezdeni to bude bomba :-)B-]
Jasný, u vás v Horní Lhotě budeš s tímhle fárem největší king! :-D hlavně aby bylo f metle, f čipu a na hlínách!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D...zabils...
Zase jeden z těch ubohých komentářů.
Uzij si to. Ja si novou karu kupoval pred 2,5 lety a hodne jsem si uzival konfigurovani, vybirani, predvadeci jizdy....no a nakonec se nasla skladovka temer na 100% dle mych predstav za super cenu ;-)
Za super cenu? Kolik se na to dava sleva? Co jsem slysel, vice nez 9% nikdy?
Nevim, cim vice jich jezdi tim vice se mi prestava libit...
To je jednoduché, okoukal se. Superb se mi také okoukal.
Gratulace k výběru B-]
Super. budu mít kartu, se kterou budu moct dobíjet po celé Evropě. Takže až pojedu na Capri, tak to bude paráda - ujedu 300km, pak budu 4 hodiny dobíjet a to celé 6x dokola.
Na ČT24 hovořil nějaký fanoušek elektriky a nadšeně hovořil, že s elektromobilem dojedeš dnes už všude. Například, z Prahy do Ženevy dojel už za dva dny. :-D
nejdelsi trasu jsem s elektrem jel vloni 3050km do Malagy se zastavkou na prespani v Monacu, cesta ano na 2 dny (cesta + nabijeni mimo hotel v Monacu zabrala cca 37 hodin), ale kdo by to jezdil jako jednu streku? a s dobijenim nebyl sebemensi problemale chapu ze omezeni lide co si zrejme ani sami neumej zavazat tkanicky s tim budou mit problem si cestu behem 5 minut naplanovat na navigaci a pak podle te navijgace ject a stavet tam kde se da dobre najist, pripadne projit po promenade u more nez se auto nabije na dalsi cast cesty
Jistě, ale současně je mnoho takových, kteří se po promenádě nechtějí, nebo nemohou procházet (služební povinnosti, ztráta času atd.).Až se situace dostane do stavu, kdy Vás navigace dovede k nabíječce pro dvě auta a ve frontě na dobíjení bude čekat dalších 10 vozů před vámi, třeba vás to trkne.Ale chápu, že omezení lidé co si zřejmě neumí ani sami zavázat tkaničky budou mít problém to pochopit.
Na hybridu pise naky pacient co jel s Ionickem do Alp lyzovat, kazdych cca 120-150km dobijel a nekolik dalsich zelenych hlav slinta, jak je toto uzasne cestovani-) svet se zblaznil.
A proč ne? Je to jeho cesta a jeho vášeň. Elektromobily jsou skvělé, tedy podle mého názoru.
Jako dobrovolná záležitost, proč ne. V ostatních případech ještě řadu let absolutně nepoužitelné.
Když budeš mít dvě mega na elektru, tak jistě budeš mít pár šušní na letenku do Neapole a trajekt na Capri.
Kolik existuje lidí, kteří daji skutečně dvě mega za auto převodem? Limitně nula. Každý rozumný podnikatel to řeší úvěrem a volné peníze pak investuje tam, kde to skutečně dává smysl.
To jistě, to nejsme ve sporu, ale nic to nemění na konstatování, že ten kdo si může dovolit drahé auto (způsob financování je vedlejší) si může dovolit letenku do Neapole.
a cestou se nestaví v Římě, Pise, Florencii a v Zell am See.......a na dršťkovou U koňské dráhy taky ne :-P
Mam pocit, ze na to Capri dojedes dost dobitej. ;-) Rekl bych, ze EV jsou stvorene prodevsim pro lidi, kteri jezdi leda tak na kapry a tudiz jim tech 300 km akcniho radiusu staci. :-P
;-)
Další PR škoda-článek z pera největšího žijícího koncernového fanatika.
Nový golf má být i v Rku takže elektro hned nevytlaci spalovací motory.Že to bude prodejní hit bylo jasné ale ještě jsem to neviděl v provozu(50proc času jsem v D).
Housky na krámě je sice moc pěkný příměr, ale ocenil bych, kdyby byl doplněn také nějakými konkrétními čísly...
Housky na krámě, houby po dešti, hezké čtení :-/V Británii si všichni nakoupili plug-in hybridy kvůli dotacím a pak skoro nikdo nevyndal dobíjecí kabel ani z původního igelitu. To je panečku ekologie.
Proc by ne, neni nic lepsiho mit auto o nejakych 200kg tezsi a nic moc dynamikou, kdyz jako ty dotace.Hlavne, ze kvuli regulacim konci male levne vozy s vahou kolem 900-1000kg jako Aygo, Citigo. Hezky at si lidi kupuji na popojizdeni skoro 2t kravy.
pravda , ked vidim napis, ze "sportove auto" a je to 2t suv tak sa nevladzem prestat smiat .. takisto ked mi niekto povie ze 2t tesla je dobre sportove auto lebo ma dobry odpich :-D :-D :-D
Kolik 2t SUV jsi zkoušel? Myslím, te byses divil.
a kolko realnych sportovych at si skusal? by si sa divil
Myslím, ze dost. Měl jsem toto:http://moje.auto.cz/stealth01/m3.html... A na svem YouTube kanále testuji převážně sportovní auta (Akcelerace Videoblogy).
A kde tie sportovné autá skúšaš? Že prídem poskúšať aj ja.. Lebo v dobe kde je na každom kilometri 5 radarov...
vsak da sa na opustenych plosinach, parkoviskach a mas tu aj slovakia ring alebo blizko je aj hungaroring
Regulace s koncem těch auto nemají nic společného. Lidi je prostě nechtějí, protože jsou zmasírovaní tím, jak musí mít SUV, aby viděli, aby bezpečnost, aby...
Lidi nejsou zmasírovaní. Snad používají vlastní mozek. Tato kategorie u nás celá desetiletí chyběla. Něco jako SUV tu byly naposled vojenské džípy. Cestovalo se v rámci zemí RVHP. Jediným "sporťákem" tu byla stará Škoda Rapid. Není divu, že po revoluci začala poptávka po těchto typech aut, což je dobře. A že lidi chcou, aby 2tunové auto rozpohyboval silný motor v dieselu, který je úspornější než benzín, je logické.
Tak určitě takový rozvoz pizzy bude kupovat kodiaka protože chce pro sve zamestnance bezpečnost.
Ať si tu elektrifikaci strčí pošahaní Němci za zádele...
presne tak .. totalizmus, ktory nas v eu nuti a dookola vymyva mozgy ludom aby sa im to pacilo .. jedine v malych mestkych autach elektrina alebo v super GT autach (lebo supersporty by mali byt pod tonu ako hovoril vynalezca mclraenu f1) hybrydna technologia aby dostali od elektromotra vacsie spektrum vykonu od zaciatku otacok .. ale dakujem inak si to neprosim
Totalizmus, ve kterem si muzes jet vicemene kam chces, koupit si co chces (kdyz na to mas) a vyjadrit se k cemu chces a jak chces (vse samozrejme v ramci zakonu). O jak hrozne je to...
Můžeš se vyjádřit k čemu chceš jen to nesmí být v rozepři s ideologii eu. Můžeš si jet kam chceš ale z celého světa může každý přijít sem. Můžeš si koupit co chceš, ale třeba u aut to budou jen elektrická, ostatní zacinaji být zakázána. Však si nevidíš do huby?
to je kravina. Svoboda slova je tu taková, jaká tu nikdy nebývala. Orbán, Klaus a podobní si vesele nadávají na EU a nikdo jim v tom nebrání.A elektrická auta? To je už dnes slepá větev, na které to je vidět. Že o tom rozhodují ekologové, sociologové a politici, je věc druhá, ale na podstatě se nic nemění.Chce to trochu víc vlastního sebevědomí, informací a méně stádovitosti a předpřiposranosti.
to urcite nie , ked sa vyjadris, ze suhlasis napr. z politickym smerom nacizmus tak ta uz zavru za extremizmus , takisto ako v komunizme sa nesmelo nic povedat na vsevelebene rusko
Po nacismu a komunismu zbyly hory (miliony) mrtvých. Takže pokud s tím souhlasíš, nemám problém s tím, že tě zavřou a pokládám to za správné.Dnes se bohužel historická zkušenost a inteligence ztrácí, výsledkem jsou dřísty lidí jako jsi ty.
ja som povedal priklad
Od roku 1989 partička natoušů (kam patříme) humanitárně a spravedlivě a s naším souhlasem a mnohde i účastí vystřílela jeden, dva možná i víc miliónů lidí (jenom v Iráku přiznali natouši milion). Krvavá madla si jezdí do Prahy pro servilní obdiv. Ať žije svoboda .... blahopřeji.
Nevím, nakolik je to vina EU...brzy budou volby a můžeme tam poslat někoho jiného, ale spíše bych řekl evropský liberalismus a zelené šílenství. Přitom to nemá žádný vliv na prostředí, Evropa je malá a na žádném jiném kontinentě takto neblbnou.
z ekonomickeho hladiska je vsetko ok na eu , nemam snou problem len tento ekologizmus ktory ide ajtak na pranie penazi a nie tam kam by mal ,alebo taketo vyvoje co nevedu nikam
V eu je spousta věcí co není ok.
Není dost zelené elektriky ani pro současnou spotřebu a EVpropaganda frčí , jak za Goeblese.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.