Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

Škoda Kodiaq Scout nabídne výběr ze čtyř motorů, speciální 19" kola a pohon všech kol. S novými prvky je navíc ještě vhodnější do špatného terénu.

Škoda ve svém oficiálním prohlášení informuje, že Kodiaq Scout je díky designovým a technickým úpravám ještě vhodnější pro jízdu mimo zpevněné cesty. Podtrhuje to robustnější vzhled, o který se postarají stříbrné doplňkové prvky, včetně předních a zadních lišt. Vůz je posazen na 19" kolech z lehkých slitin, která jsou navržena jen pro tento model.

První "česká" jízda s Kodiaqem. Vzali jsme ho pod Medvědí horu

První "česká" jízda s Kodiaqem. Vzali jsme ho pod Medvědí horu

Scout vychází z výbavového stupně Ambition, už v sériové výbavě má funkci Offroad, která mění režim fungování pohonu všech kol. Součástí výbavy je také paket na náročné cesty, který chrání motor a další komponenty na podvozku. Na výběr také zůstává šest možností jízdního profilu.

Zákazníci si mohou vybrat ze dvou benzinových a dvou naftových motorů:

Škoda Kodiaq Scout (4x4) 1,4 TSI 2,0 TSI 2,0 TDI 2,0 TDI
Výkon (kW) 110 132 110 140
Maximální rychlost (km/h) 197 207 197 210
Zrychlený z 0 na 100 km/h (s) 9,8 8,0 9,5 8,9
Kombinovaná spotřeba (l/100km) 6,8 7,3 5,3 5,7
CO2/km (g) 153 168 139 150

Světová premiéra Škody Kodiaq Scout se odehraje na Mezinárodním autosalonu v Ženevě, který se koná od 9. do 19. března 2017. Kromě nové varianty Kodiaqu slibuje mladoboleslavská automobilka i řadu dalších novinek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků