Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

Škoda Kodiaq Scout nabídne výběr ze čtyř motorů, speciální 19" kola a pohon všech kol. S novými prvky je navíc ještě vhodnější do špatného terénu.

Škoda ve svém oficiálním prohlášení informuje, že Kodiaq Scout je díky designovým a technickým úpravám ještě vhodnější pro jízdu mimo zpevněné cesty. Podtrhuje to robustnější vzhled, o který se postarají stříbrné doplňkové prvky, včetně předních a zadních lišt. Vůz je posazen na 19" kolech z lehkých slitin, která jsou navržena jen pro tento model.

První "česká" jízda s Kodiaqem. Vzali jsme ho pod Medvědí horu

První "česká" jízda s Kodiaqem. Vzali jsme ho pod Medvědí horu

Scout vychází z výbavového stupně Ambition, už v sériové výbavě má funkci Offroad, která mění režim fungování pohonu všech kol. Součástí výbavy je také paket na náročné cesty, který chrání motor a další komponenty na podvozku. Na výběr také zůstává šest možností jízdního profilu.

Zákazníci si mohou vybrat ze dvou benzinových a dvou naftových motorů:

Škoda Kodiaq Scout (4x4) 1,4 TSI 2,0 TSI 2,0 TDI 2,0 TDI
Výkon (kW) 110 132 110 140
Maximální rychlost (km/h) 197 207 197 210
Zrychlený z 0 na 100 km/h (s) 9,8 8,0 9,5 8,9
Kombinovaná spotřeba (l/100km) 6,8 7,3 5,3 5,7
CO2/km (g) 153 168 139 150

Světová premiéra Škody Kodiaq Scout se odehraje na Mezinárodním autosalonu v Ženevě, který se koná od 9. do 19. března 2017. Kromě nové varianty Kodiaqu slibuje mladoboleslavská automobilka i řadu dalších novinek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků