Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Český Klub sportovních aut se otevírá i lidem, kteří na vlastnictví a provoz rychlého vozu nedosáhnou. Takzvaný „Fun Club KSA“ umožňuje členům navštěvovat akce KSA za jednorázový poplatek, který je zlomkem ceny za plné klubové členství. 

„Fanklub KSA jsem založil, protože existují stovky nebo i tisíce opravdových motoristických fanoušků, kteří zatím své vlastní sportovní auto nevlastní, ale přesto by chtěli být součástí některých aktivit KSA,“ řekl redakci AutoRevue.cz zakladatel a šéf klubu Nikolaos Seizis. Jako příklad uvádí společnou návštěvu továren Pagani, Maserati a Lamborghini v italském „údolí supersportů“ nebo letecké výpravy na velké evropské autosalony. 

Po registraci a zaplacení poplatku 2500 Kč obdrží každý fanoušek klubovou kartičku, samolepku na auto a především možnost navštěvovat klubové akce na autodromech v Mostě a Brně zdarma. Seizis slibuje také výrazné slevy na pojištění nebo pneumatiky od spolupracujících firem a dvakrát ročně klubový časopis na křídovém papíře. „Výhod, které jsme pro členy fanklubu připravili, je tolik, že registrační poplatek se jim vrátí opravdu velmi rychle,“ říká. 

Klub sportovních aut je mezi širší veřejností znám zejména díky mezinárodnímu srazu sportovních aut. Ten se každoročně koná na brněnském Masarykově okruhu a vedle samotných majitelů sporťáků vždy přiláká také stovky nadšenců, kteří se přijdou jen pokochat. Letos se sraz bude konat 3. až 4. května.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků