Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Klub sportovních aut chystá vlastní fanklub pro nadšence bez auta

Český Klub sportovních aut se otevírá i lidem, kteří na vlastnictví a provoz rychlého vozu nedosáhnou. Takzvaný „Fun Club KSA“ umožňuje členům navštěvovat akce KSA za jednorázový poplatek, který je zlomkem ceny za plné klubové členství. 

„Fanklub KSA jsem založil, protože existují stovky nebo i tisíce opravdových motoristických fanoušků, kteří zatím své vlastní sportovní auto nevlastní, ale přesto by chtěli být součástí některých aktivit KSA,“ řekl redakci AutoRevue.cz zakladatel a šéf klubu Nikolaos Seizis. Jako příklad uvádí společnou návštěvu továren Pagani, Maserati a Lamborghini v italském „údolí supersportů“ nebo letecké výpravy na velké evropské autosalony. 

Po registraci a zaplacení poplatku 2500 Kč obdrží každý fanoušek klubovou kartičku, samolepku na auto a především možnost navštěvovat klubové akce na autodromech v Mostě a Brně zdarma. Seizis slibuje také výrazné slevy na pojištění nebo pneumatiky od spolupracujících firem a dvakrát ročně klubový časopis na křídovém papíře. „Výhod, které jsme pro členy fanklubu připravili, je tolik, že registrační poplatek se jim vrátí opravdu velmi rychle,“ říká. 

Klub sportovních aut je mezi širší veřejností znám zejména díky mezinárodnímu srazu sportovních aut. Ten se každoročně koná na brněnském Masarykově okruhu a vedle samotných majitelů sporťáků vždy přiláká také stovky nadšenců, kteří se přijdou jen pokochat. Letos se sraz bude konat 3. až 4. května.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 36 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků