Nejak jsem z clanku nepochopil kolik je potreba klimatizaci ze stadionu na uchlazeni vejrona.
Lepší teplé pivo než studená Němka.
Podle nadpisu jsem čekal nějakou technologickou novinku připadně patent na nějaké nové zařízení zlepšující výkon klimatizace kterou vymyslela a zkonstruovala němka a díky ní to celé perfektně funguje. Místo toho dvě věty v podlením odstavci, že nějaká němka auto testuje! Pane autore, jste normální, takhke se bavíte doma i se svojí ženou nebo s nadřizenými v zaměstnání? Článek je totiž ve stylu "jitrnice jakou svět neviděl". 3-[
Promiňte já se tady v těch technických údajích ztrácím. Dvakrát větší sklo než běžné auto, čtyřikrát větší výkon než běžná klimatizace. Já tomu nerozumím. Mohl by mi to někdo lidsky podat srozumitelně, jako že to má větší přední sklo než Octavie, čtyřikrát větší výkon než Golf a ideálně to ještě rovnou zakomponovat do nadpisu? Děkuji, jsem na to zvyklý.
ano je to tak má větší okno jak octávia, al menší jak citroen. Článek musí lidi přesvědčit, že tam je vše nej a ta cena za to stojí.
označeno jako komerční zdělení
Myslíš, jakože Bugatti si zaplatilo reklamu na Autorevue? :-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.