By se měla ta EU spíš zajímat o emise uvnitř vozidel ty jedy co se vyparuji z nových aut kde je přemira plastu to by se divily co je to za rakovinotvorny látky to neřeší nikdo
Vlastnil jsem tři diesely a 4 benziny. A diesel už nikdy, jsou to traktory a hlavně ten smrad se nedá čichat. Jediné plus je spotřeba, ale ve výsledku benzín finančně vyjde levněji. To co na naftě ušetříte, tak narvete do servisu, výsledkem je ztracený čas servisem a investování peněz. V dnešní době turbo benziny mají spotřebu jak diesely, tak nevím proč lidi najivě kupují diesel. Zvuk dieselu = traktor, patří do aut co táhnou náklad. Většina dieselů se po záruce prodává, proč asi? Nový majitel za vidinou úspory na palivu vyhodí více peněz za servis. Nejsem žádný hater, jedneho jsem měl noveho, druhého jeteho a třetího zanovniho . Ale po skusenostech jedině benzín. Ročně najedu přes 150tis. Momentálně jezdím benzínem MB CLS 500 s 5,5L 285kw ve 180tis předělaný na LPG a dnes má nalítáno 430tis. Investice byly jen (nepočítám běžnou údržbu) do vzduchového podvozku, elektroniky, palivoveho čerpadla, čidla a další prkotin. U dieselu škrtící klapky, filtr pevných částic, palivové čerpadlo, praskající gumové potrubí, vstřiky, večně černý olej, odcházející turbo, spoustu dalších, opravy za daleko vyšší částky. Tohle je moje zkušenost a podobně jsou na tom i kolegové. Pokud diesela, tak jedině nového a jak skončí záruka, tak se ho zbavit. Jinak jsem nikdy nechápal, proč si diesela kupují lidí, co dojíždí do práce po městě, nebo do vzdálenosti 20km :D
to se zase Němci vyznamenali.............ekoteroristický kecy. Zajímalo by mě , jestli taky zakážou vjezd lodim do Hamburku, Brém atd......protože jedna taková loď za rok vypustí tolik bordelu do vzduchu, co celá TDi flotila v Reichu. A to beru v potaz, že už musí používat naftu či mazut s nižším obsahem síry .
Ide o nieco uplne ine. Ide tu o zavedenie kontroly nad tym, ako dlho zakaznik moze auto pouzivat. Vsakovake k.rvitka uz nestacia. Kto si na tom namasti kapsu je snad jasne. Mam za to, ze pravidlo by malo byt jednoduche: akonahle je auto v takom technickom stave, ktory odpoveda jeho roku vyroby a nema nijake nekale upravy, moze byt pouzivane. Inak povedane, ak v roku jeho vyroby splnalo trebars EU5 a o 30 rokov bude stale splnat tu EU5 a je v nalezitom stave, niet najmensieho dovodu branit mu v prevadzke. Lenze to by sa nik nenabalil na ukor ovcana, ze.A co sa tyka tych nekalych uprav (vykuchanie), preco ta situacia nastala? No samozrejme preto ze mnohi boli k tomu zasa a len prinuteni a zasa za tym nestoji nic ine ako nenazranost vyrobcovskej bandy a na nej napojenych dalsich parazitov.
A co cigarety to jim nevadi to umre mozna vic lidi ale to ne toby schazely statu prasulky
Takže ty pokusy na opicích a na lidech byly zbytečné, když se při nich zjistilo, že oxid dusičitý nemá na jejich zdraví vliv... To je jak u blbejch.
Ty pokusy byly zfalšované jako všechno u VAG a plynových komor. Ty opice samozřejmě pošly a lidi možná taky...
Nechapu co tu rešite koupil selm naftaka ktetej splnuje euro5 norma euro5 byla schvalena statem u auto splnilo vsechny zakone požadavky k provozu. Jestli me kdokoliv zakaže autem kamkoliv jet zažaluji ho. Jestli je vozidlo špatne že nemělo byt povoleno do provozu nemelo se prodavat. A tyvkeci tady o tom jak je benzin užasny MALINKO MIMO ještě před par lety tvrdily opak malinko si zjistete co tu melete a proč ekologove nemluvi o zatěži země vyrobou baterii devastovani přírody kvuli težbě a jestě věčí zatěž vyrobou to už nikomu neříkají jaka bude likvidace elektromobilu ? Jal se budou nabijet. Sít to neutahne . A nedej bože že začne mrznout nedojedete ani 20km.
Tak zrovna to sválení do provozu, bych na světlo moc nevytahoval. Homologací sice tyto motory prošly, ale PODVODEM. Takže jako by žádnou vůbec nedostali. A myslím si, že se muselo hodně lobovat a uplácet na nejvyšších místech, aby tu homologaci těm Euro 5 od koncernu nesebrali. Protože i v Evropě bylo zakázáno při testu NEDC, aby SW v ŘJ motoru poznal, že je v testovacím režimu a začal se náhle chovat ekologicky a mimo test smrdět normálně. Nevím proč se o tom s těmi podvodníky od VW v Evropě vůbec někdo bavil, sebrat homologaci, zakázat provoz a nechť se poškození majitelé soudí individuálně, to by už asi ten slavný koncern tak zuřivě nebránili.
To je sice všechno hezký, ale má na tom být bitý zákazník? Pokud je to takhle tak by automobilky měly tyto vozidla od zákazníků vykoupit.
Ano správně, automobilka měla ideálně ty podvodný krumply vykoupit jako v USA. Protože skutečná oprava bez ztráty výkonu a spotřeby, tak aby bez podvodů prošli testy, je podle všeho možná pouze montáží SCR katalyzátoru. No ale obě řešení jsou móóóc drahé, tak se muselo v EU přimouřit hodně očí. Zajímalo by mě, jak vůbec dopadla i žaloba těchto ekologů (DUH) na spolkový úřad pro mot. vozidla, který měl údajně schválit i tenhle ''opravný" SW, který taky nefungoval. Protože je snad už každému jasné, že buď se zvedne spotřeba (nasr..zákazník), ale klesnou NOx a stoupnou emise CO2, nebo se přidusí motor na dodávce paliva a EGR ventilem, tedy klesne výkon a životnost (opět nasr.. zákazník). A výrazné nedodržení parametrů motoru je, snad při odchylce o 10 a více procent, i v EU žalovatelné (spotřeba, krouťák). Tak se v Evropě udělalo takové polovičaté a relativně levné SW řešení bez SCR a celá ta kauza se asi nechá pěkně po evropsku nějak vyhnít. A nebýt těch rejpalů z DUH tak, to koncernu i vlastně v Evropě prošlo. Vše je pomalu a celkem levně zapomenuto. VW se opět vrací ztracené seběvědomí a opět tlačí diesly mezi kupující. Zaštíťují se opět emisemi CO2. Kdyby jim tedy tak moc šlo o CO2, nemusí tlačit jen na naftu, jdou splnit i plynovými motory, nebo hybridy a pod... Jenže to by byl vývoj a to néé, to stojí prachy.Tak zase pochopte za těchto okolností i vy, je sice smutné že jsou tito PODVEDENÍ zákazníci omezeni na svých právech, ale proč by měla dál trpět i ta třetí nezůčastněná stana, tedy ti běžní obyvalé měst, proč by jim pod okny měla dál smrdět, ta PODVODEM schválená auta. To pánové pláčete na špatném hrobě, svůj žal směřujte v individuálních žalobách s přesně vyčíslenou škodou na koncern, co s vámi tak levně vy.ebal a taky na sebe, brát si dálniční motor do města jen kvůli spotřebě, bylo opravdu prozíravé. Jak hovořila i sama makrela toto soudni rozhodnutí se dotkne jen měst, mimo města se nic neděje. Jen je škoda že se to teď sveze i po těch co deně polykají km s nafťákem a do města moc často nezajíždí. Navíc je teď v módě osočovat i benzíňáky. Proč, vždyť i ty blbý Euro 3 plní bez podvodů to co mají a Euro 5 sice bez filtrů GPF, ale ty PM částice taky vypouští jen v jednom režimu a né furt. Třeba ve fázi ohřevu a zrychlování přechází ŘJ na nepřímý vstřik a homogení směs, tedy výrazně se omezí PM. A na vrstvenou s přímým vstřikem a lambda 2 i víc přejde až při konstantní zátěži. To je většinou tehdy když začne motor šetřit palivo a jede konstantní rychlostí. Některé automobilky k tomu dokonce používají i dva vstřikovače, jiné to udělají SW jen změnou doby vstřiku. Buď se vstříkne benzín do sacího zdvihu, nebo do kompresního. A od září mají být povinně osazeny i benzíňáky GPF, jsem zvědav co si milovníci nafty vymyslí za špínu na zážehové motory teď. Součástka za cca 50 Euro, co pracuje s vyššími teplotami spalin než nafťáky, u LPG ještě vyšších než u benzínu a musí prachové částice zachytávat tak v 10x menším množství, nebude mít moc důvodů k poruše a ucpávání.PS: vemte rozum do hrsti a až se tu objeví ty naftové krumply z rajchu, vzpomeňte si, že se podobné omezení objeví dříve či později i v ČR. Ať pak zase někdo nepláče, že nebyl varován. Protože nějaký ten ekopošuk to v rámci EU prosadí i k nám.
Až potkáte značku "dopravní obsluze vjezd povolen" podáte taky žalobu. že vás někdo omezuje? Toto není ztrátu způsobilosti k provozu,takže máte smolíka.:-P
Majitelům rakovinometů zrovna padá cena šupem dolů a Autorevue radí klííííd :-D:-D:-D
Z akých údajov vychádza vaše tvrdenie o padání ceny šupem dolů u dieselú? :-)
Třeba odsud :-)https://www.telegraph.co.uk/news/2017/09/11/used-dies... ... Ještě mi začni tvrdit, že teď poleťej ceny nahoru :-D
https://www.autovistagroup.com/news-and-insights/falling... ...
Však ano, o dieselové autá je menší záujem a je to v poriadku, Europa bola v tomto dosť špecifická - podielom doeselových aut medzi osobákmi. O to viac sa predávajú autá na benzín, pretože celkove sa aut nepredáva menej.Súčasná situácia bude viesť k tomu, že postupne budú dieselové autá v menšine, tak ako je to v USA a Japonsku, prirodzený vývoj.
No jó pán je pštros má halvu v písku a myslí si že co mu děje za králíkárnou na největších trzích se ho vůbec netýká. :-DB-]
Tvrdím, že nie je dovod na paniku. Ale vy možete tvrdiť kľudne opak, záleží ako každý z nás vníma pojem "panika" :-)
Panika se většinou vyznačuje tím, že většina vůbec neví důvod proč vlastně vznikla. Hlavním důvodem je strach. ;-)"Paniku vyvolává nedostatek informací, uvnitř určité sociální struktury, což ve spojení s extrémním napětím či očekáváním, může nabýt někdy i formy davové psychózy."
Jo,jo panika je strasna az si pristi rok budu kupovat nove auto, koupim si opet 6 nebo osmivalec naftu. A nake zakazy v Nemecku jsou mi vcelku u prdele.
80 % lidí v ČR si nekupuje nový auto, takže jim to u prdele není stejně jako 60 % Němců.
Uvidíme... :-)
Myslel som u nás v ČR, nežijem v Británii. Ceny nahor nepoletie (u ojetin to ani nikto nečaká, klesá aj cena ojetin benzinových), ale nie je dovod na paniku a bezhlavé zbavovanie sa dieselu, hlavne u nás v ČR a hlavne ak je to novší diesel Euro 5,6.
V Německu začne výprodej starejch rakovinometů, všechno to skoupěj český socky a za dva roky jim zakážou vjezd do měst i nás a budou ten dehet ze zoufalství házet ze skály :-D:-D:-DZbudou jim jen zkriplený 3hrnky z kterejch jsou po pár km zdechliny a voči pro pláč :-D:-PB-]Jedinej kdo si bude mnout ruce je Tojota a její vychytaný hybridy + ty co stihnou postavit velký gigabaterkárny, aby mohli nasytit trh velkobaterkáčema. S těma kůlnama co maj teď si ani neškrtnou. B-]
Pravdu díš! Budeme ti říkat Velký Vezíre. :-D
Nikto nebude diesel hádzať zo skaly, to je len vaša divná predstava, ktorá neviem z akého popudu vznikla :-) Proste majitelia tie autá dojazdia a následne skončia na vrakovisku. A nové autá už sa viac presadzujú benzíny, takže za pár rokov tie diesely vymiznú prirodzenou cestou...
Když tě s tím nepustěj do města a ten tvůj pekáč vod tebe už nikdo nekoupí tak to nasranej hodíš ze skály nebo s tím budeš vorat záhumenek. B-]
Prečo by som ho hádzal zo skaly? V meste nebývam a ak bude s dieselom do mesta zákaz, tak to nebude hneď (mám Euro 5), stále s ním možem jazdiť, prípadne pojdem do mesta MHD, vlakom, ak budem potrebovať... aký problém? :-)
Že ty bydlíš mimo město, neznamená že to nebude srát tisíce ostatní kteří tam bydlí, pracují, studují, jedí za doktorem, do nemocnice za příbuznejma nebo nakupují. Asi těžko povezeš manželku po operaci MHDéčkem nebo vlakem.
Však ich to srať nebude... pokiaľ teda bude zákaz s dieselom do mesta. A pokiaľ zákaz nebude (ako že ešte nejakú dobu pre Euro 5 nebude), tak som v pohode :-) A potom sa prisposobím... benzín, MHD, vlak, ekotaxi, alternativ je dosť. A smradľavé auto budem používať tam, kde to pojde. netreba to dramaticovať.
Každej rok na ten sajrajt umíraj zbytečně desetitísíce lidí a nenarozenejch kojenců a ty mluvíš o zbytečný dramatizaci?!? https://globe24.cz/svet/42078-neviditelna-hr... ...
Ano, je to zbytočná dramatizácia. Ročne umierajú desiatky tisíc ľudí v dosledku priemyselnej výroby a vlastne ako "obeť" terajšej vysokej životnej úrovni. Riešením by bolo (radikálnym) zrušiť všetko, čo sposobuje akékoľvek znečistenie prostredia, tým pádom by sme sa ale vrátili o desaťročia nazad v životnej úrovni. Alebo postupné sprísňovanie noriem a čoraz čistejšiu výrobu (dopravu), tak ako sa to aj deje. Teda... iba niekde, pretože večšina sveta na to aj tak kašle. A to tempo sprísňovania može byť pomalé, rýchle, drastické, záleží na tom, čo sme ochotní akceptovať a samozrejme zaplatiť.
A jéje tobě to nevyhujove, tak to zlehčujeješ vokecáváním zatímco na znečištění vzduchu ročně pochcípá 7 milionů lidí a asi 50 % z toho znečištění je za aut. Pleteš si pojmy s dojmy.http://www.who.int/mediacentre/news/releases... ...
Ja to chápem a nič neokecávam. Je to čistý pragmatizmus... koľko sme ochotní obetovať a zaplatiť, aby sme mali o niečo čistejšie a zdravšie prostredie. Nič iné v tom nie je. Neviem, čo na tom nerozumieš.
Jen si chceš ještě udržet a omluvit ten svůj rakovinomet a nazýváš to pragrmatismem. Bojíš se změn a nakecáváš si že se nestanou.
Ano, vyhovuje mi moj spalovací motor, stejne ako drtivej večšine uživateľov. Zatiaľ neexistuje EV alternativa. Keď príde, milerád nahradím svoj spalovák elektroautom, to mi ver. Zmeny sa nebojím, použiteľný EV uvítam veľmi rád. Ale taký ešte (úre moje použitie) nie je, takže užívam spalovák a na EV čakám. Čo na tom nechápeš? :-)
Hele jak spalováku zvoní hrana. Ten fůnus nabírá pěkný votáčky. Včera se ještě všichni smáli že to dlouho nebude a teď tohle. Začíná panika a dinosauři rušej u svejch modelů dehet :-DB-]www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/218411000100227/video/603519
Je to ekonomické rozhodnutie a je to v poriadku. Proste v určitých modeloch sa diesel nevyplatí, nehľadal by som v tom řiadnu paniku. Ostatne, Európa bola v tej diesel mánii osamotená, nikde inde vo svete nejazdia v takom množstve osobáky na diesel. Budeme kupovať benzínové motory, pohoda :-)
Je to kvůli vysokému znečištení velkých měst. Panika je na trhu a ty si budeš kupovat pohodovym zkriplený benzínový třihrnky co se ti rozpadnou po pár kilometrech. Užívej pohody. B-]
Kvoli vysokému znečisteniu miest sa sprísňujú normy na vypúšťanie CO2 a NOx. To má za následok náročnější a drahší vývoj motorov, ktoré tieto nové normy splňujú, zvlášť u dieselu. Takže, aby to zákazník zaplatil, musel by byť diesel oproti benzínu ešte drahší ako je dnes. Ale vzhľadom k tomu, že aj benzín prešiel vývojom a rozdiel spotreby oproti dieselu už nie je veľký (zvlášť v malých autách), tak nikto by nekupoval diesel o mnoho drahší ako benzín.Takže ano, je to ekonomické rozhodnutie a žiadna panika na trhu. Keď moj súčasný diesel doslúži (5-10 rokov), alebo ma prestane baviť, tak ho hodím na vrakovisko, alebo predám. A nebojím sa, že by som ho povedzme za 2-3 roky nepredal, v ČR :-) No a potom si kúpim, čo bude na trhu, predpokladám benzín, stále sa predávajú aj autá s večším počtom valcov ako tri... že ich vy nevidíte, ešte neznamená, že nie sú. Alebo ak dojde k nejakému revolučnému objavu v oblasti EV, tak kľudne aj EV... ale to by musel poskytnúť rovnaký užívateľský konfort ako teraz spalovák.
Města stále neplní kvóty znečištění z roku 2010 a jelikož na to vláda i automobilkama zkorumpovaný politici zvysoka serou, tak se zařídili po svém a šli na to soudní cestou a povedlo se. I u nás se mluví o omezování vjezdu rakovinometů do měst několik let a i Krnáčová chtěla do středu Prahy pouštět jen bezemisní auta. Vývoj spalovacích motorů už došel na konec svejch konstručních a ekonomickejch možností a za pár let už se s nima ani nepočítá. Předpisy budou tak přísný, že jejich výroba bude nesmysl nebo se rovnou zakážou auta s emisema, tak jako to bude za několik let v Norsku nebo v Holandsku.
Ano. Však to je v podstate to, čo som napísal aj ja... ekonomicky sa nevyplatí vývoj a výroba dieselu a časom aj spalováku, kvoli prísnym normám. Len dúfam, že do tej doby bude adekvátna (elektrická?) náhrada.
Náhrada už je dávno jen ta cena je furt vysoká.
Plnohodnotná náhrada za spalovák momentálně není, pokud se teda bavíme o elektrice. i kdybychom ignorovali cenu, tak stále je tu nedostatečný dojezd a nízký komfort nabíjení - není pořádně kde a trvá to dlouho. Ano, pro jistou skupinu uživatelů je už dnes EV vyhovující a překážkou je opravdu jenom ta cena...
Benziňáky s Euro 0 tam můžou jezdit stále, ale diesely s Euro 5 ne ! To je tak když vládnou ekoteroristi...........
Těch euro 0 je už ale málo.Možná v Africe n
Tak tedy benzin Euro 3 ano, ale diesel Euro 5 ne Ten kdo to zná, tak ví, že diesel z podstat více smrdí, ale splodiny z benzinu jsou pro člověka toxičtější, ale ekoteroristi nepřemýšlí hlavou, neboť v ní nic nemají.........
problém jsou pevné částice a většina EURO 3 benzínů neměla přímý vstřik, takže pro ně to rozhodně paušálně neplatí.
Tvoje bába je ekoterorista.
V tom pripade bych zakazal dovoz tech starych dieslu a misto kotlikove dotace bych ted par let daval dotace na nakup novych aut.
Spotřeba nafťaku je mýtus.Mám benzín 1.5 130 k spotřeba 6.1 kombinovaná.Loni dovolená plně obsazene 5.8.Tak nevím proč někdo kupuje D.Hodí se to do dodávek nebo nákladních aut.
A teraz daj tu o Karkulce.:-O
muzeme se sejit kolem Prahy, ale cloveku co sedel max v tdi to tezko vysvetlim. Na nadrz 80l ujedu cca 900km.
Jo jo mas pravdu. BMW 740x drive drive dlouhodoba spotreba 8,8 nafty, benal 13 litru. Je to mytus:-D
Zase nepřeháněj, že je ten benzín taková šupa. Ano je tišší, kultivovanější, ale pořád žere, to co jsi ty zajel dovo za 5.8l, bych já se současným moderním tdi zajel 3,9l, možná ještě míň, protože 110km na tempomat po dalnici to musel byt zážitek. Měl jsem ten moderní mýtus benzín 1,4 120k, s kombi spotřebou jsem se nedostal pod 6,7l při normálním svezení, jo uměl jsem jet i za 5,5l, ale to nebyla jízda, když jsem tomu na dálnici normálně dal, nebyl problém 10 a víc, když jsem jel dovo, dálnice 130km pod 8l to nešlo, každých 600-650km na benzině. Se současným TDi euro 6, nadrž 50l, běžně 900km na nádrž, dálnice 160km/h spotřeba 5l, běžné ježdění po okrskách 3,9l-4,3l a benzín bych nechtěl. Já se rád vozím, svižně ať to odsejpá, motor zátah pěkně odspod a s kulturní spotřebou.
asi by jste měl ty němce naučit jezdit https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/39... ... a mazda https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/25... ... rozdí 0,5l je ten smrad fakt nutnej plus dražší opravy vzhledem k maší kvalitní naftě?
Němce není třeba učit jezdit, ale ty by ses měl naučit pořádně filtrovat... dej si u toho dieselu taky omezení na výkon jako jsi dal na Mazdu, u obou manualni prevodovku (jen dsg zvysuje spotrebu min. o 0,3 a v tom vzorku jich jsou 2/3, u mazdy je automatu sotva 1/10) a jsi na 5,7 u dieselu - za větší = tezsi auto. Nemluve o tom ze s dieselem se nikdo moc nežinýruje zvlast na dalnici, coz o benzinu neplati, tam jezdi vetsina spořádaně 130 :-D.Ja s kvalitou nafty problem nemel, asi proto že ji neberu z JZD.
Ok https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/39... ... mazdahttps://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/39... ... rozdíl 0,92l stále to stojí za ten smrad?To že je oktavka těžší než M3 to škodovky a dýzly bejvaj a kromě kufru je to rozměrově nastejno.To že v m3 jezděj všichni na klobouka a v oktávce jsou závodníci je hezká pohádka.Testy naší a zahraniční nafty jste doufám četl ?
OPRAVA,Ok https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/25... ... https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/39... ... rozdíl 0,92l stále to stojí za ten smrad?To že je oktavka těžší než M3 to škodovky a dýzly bejvaj a kromě kufru je to rozměrově nastejno.To že v m3 jezděj všichni na klobouka a v oktávce jsou závodníci je hezká pohádka.Testy naší a zahraniční nafty jste doufám četl ?
Už to píšu pár dní. Starosta i soudce jezdí nejspíše v novém prémiovém dieselovém SUV a to splňuje euro 6. Pěšky chodit přece nebudou.
Starosta je rezident, takže bude mať výnimku, ako všetci rezidenti. Teda, ak som správne pochopil, ten zákaz sa nebude týkať zásobovania a rezidentov, takže im tam nebudú smrdeť cudzí vodiči, ale budú si tam srmdeť sami :-)
S výjimkou pro rezidenty a zásobování je celé opatření prakticky k ničemu...
rozumné rozhodnutí!!! Diesely s Euro6 lze s přivřením očí tolerovat. Všechny starší diesely (včetně Euro5) jsou děs běs, který lze možná provozovat někde na venkově v Africe nebo v Kazachstánu, ale do center měst v Evropě opravdu nepatří.Problém je, že právě diesely Euro3 až Euro5 se nám teď do východní Evropy nahrnou za zlomkové ceny ve velkém....
nahrnou se nam za zlomkovy ceny, proboha to jsou nazory. Ceny dieselu v Nemecku budou o neco nizsi, ale rozhodne nebudou za zlomek ceny. Pokud si to myslis, koupim rocni diesely za 1/5 -1/2 do po 50milionu jednu rundu. Sem s nima platim cash, tak se ukazte zeleni frajeri co tady melete tady ty nesmysly. Pro zajemce poslu svuj mail.
A co cigarety ty jim nevadej?
Moj diesel ma tri roky a je to euro 5.Tvoj príspevok je skutočne nechutný
Znalec - nechutnej bezohlednej kolenovrt seš ty, zkus si někdy "přivonět", co ten tvůj zázrak vypouští za sajrat.
Rychle ho prodej, dokud ti za něj nějaký blázen něco dá. Jak se to sem začne valit z Dojčlandu, tak budou diesly bezcenné.
Ja mám tiež diesel z 2011, Euro 5 a nevidím dovod sa takého auta teraz rýchlo a v strese zbavovať pod cenu :-) U nás (ČR) jazdia všade bez obmedzenia a aj tom DE sa ich zákaz bude týkať pravdepodobne až koncom budúceho roku. Tak aký dovod na paniku? A aj potom ten diesel bude v pohode použiteľný a keď budem chcieť s ním ísť do mesta v DE, kde to bude mať zakázané, tak ho odstavím na kraji mesta a budem pokračovať MHD, žiadny problém...Myslím, že u nás to nebude tak horké a nejaký čas ešte potrvá, pokiaľ nikdo diesel nebude chcieť :-)
Zákazem vjezdu do měst to je začátek.Bude pokračovat zákaz do národních parku pak chráněných rezervací atd atd.Tak si dál kupujte ty ojete smraďochy z bazarů.:-)javascript:void(0);)
Pak myslivcům dovolej i jejich vodstřel :-D
Vse je to jen velka hra o penize.
V který ty jseš ten co platí.
No tak by měla naše vláda taky nějak rychle zareagovat
A rovnou zrušit dehtový rakovinomety :-D;-)B-]
jestli myslíš diesely ty teplomete, tak nevím proč?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.