Klíčový úsek Pražského okruhu se může začít stavět napřesrok. Jeho odpůrci prohráli u soudu

13 komentářů

Posledni dilek
24. května • 14:57

Posledni dilek to rozhodne neni, jeste chybi tri useky na severu. Ale aspon nejaky pohyb. Vzhledem k tomu, kolik vysi*acu sype pisek do soukoli tak je vubec zazrak, ze se to aspon trochu hybe...

Vladik
23. května • 7:29

Je ani ne půlka roku 2023. Napřesrok znamená že to zahájí někdy v prosinci 2024 to je skoro rok 2025 takže 2028 je nejzašší termín pokud vše půjde jako po másle. Pak tam najdou blbé podloží jako v Č Budějovicích a jsme minimálně na 2030

smějící se bestie 2
22. května • 12:12

Celý pražský okruh s propojeními na vnitřní okruh, měl být v provozu nejpozději při vstupu ČR do EU.
Jenomže po " sametu ", dostali přednost před potřebami společnosti jednotlivci = satelitní městečka v blízkosti plánované trasy okruhu ! A tím neustálá blokace povolení stavby.
Holt chyběl hned od r.1990 zákon o liniových dopravních stavbách, jako mají v Německu - Poláci se poučili a převzali ho, proto jsou dnes s dálnicemi daleko před ČR.

neodborník
22. května • 12:18

.... A proto několikrát větší Polsko má těch dálnic skoro stejně jako tady, že pane sódruh.

Q
22. května • 14:12

Jenže u nás se část dálnic postavila "pomocí razítka", tzn. přejmenováním silnic pro motorová vozidla na dálnice. A Polsko má poměrně slušné tempo, za posledních 10 let síť dálnic a rychlostních silnic zdvojnásobilo. My v roce 2023 ještě nemáme ani dostavěn naprostý základ sítě, tzn. D0 a D1.

neodborník
23. května • 0:05

Naprostý základ jsou úplně všechny dálnice, nechápu co se tu vy nadávači neustále pokoušíte vypotit, teď z toho Polska (Chorvatsko už není v módě ? Tam už mají dálnice asi několikrát omotané kolem zeměkoule, podle tempa výstavby). Rychlostní silnice - No a ? Skočil jste na špek anti-propagandy z doby babišovské. Jenom senzace, stejně tomu všichni říkali dálnice a jako po dálnicích jezdili, navíc většina už je přestavěná s lepšími parametry - hlavně ty sjezdy a nájezdy, ve světě to většinou takhle vůbec nerozlišovali - prostě všechno dálnice. Podstatné je reálná situce teď a výhled do budoucna. Zkuste přispět s nějakou myšlenkou, jaké jsou výhledy výstavby na nejblížší léta, atp., však jistě víte.

/\
22. května • 12:55

Ale neměli nic. Na druhou stranu je pravda, že se tam liniová infrastruktura často staví na černo a povolení včetně vyrovnání s majiteli pozemků je až dodatečně. Takový bordel by u nás nikdo nechtěl. Problém je v tom, že soudy trvaljí moc dlouho a lze dost zdržovat. Některým "eko" spolkům jde jen o prachy za to, že nebudou dělat problémy.

olda
24. května • 13:19

Kdo ví, jestli v tom zpomalování výstavby dálnic nejsou namočeny i soudy s právníky???

smějící se bestie 2
22. května • 14:41

V tom německém zákoně je to tak, že o cenách pozemků se i jedná v době, kdy se už po té dálnici jezdí. Takže Poláci to budou mít podobné.
Pravdou je, že ten zákon nejde zelenejm moc " na ruku ", jak je to v ČR!

Pavel
22. května • 13:02

Tady to blokovali predevsim obyvatele satelitu.
Pokud nektere spolky chteji za ustupky penize, tak to ke problem tech, kteri jim je daji a nenahlasi.
Takze je otazkou, jak dalece o tech vsimnych spolkum je to pravda a nebo pomluva

bobko69
23. května • 19:47

na SK s toho majú krásny biznis! je to na hrane .https://www.mhsr.sk/press/slavik-uz-nebude-bl... ... chalan blokuje čo sa dá .

Adyk
22. května • 11:22

Kdy se dokončí okruh D0 ? Když přijíždím po D10 a potřebuji na D5 směr Plzeň, tak je to opravdu opruz a chce to pevné nervy a fůru času navíc.

trent
22. května • 16:13

Ale vždyť o tom ten článek je...

Doporučujeme

Články odjinud