Kleemann ML63K: pojízdný nesmysl

38 komentářů

dejvidek
18. listopadu • 21:51

Opravu se nestačím divit co se posledních pár měsíců pohybuje v diskusích za lidi, kteří nejsou vůbec schopni respektovat názor někoho jiného. Že by nějaký komplex?
Ve spoustě názorů třeba se zde propíraným autorem nesouhlasím a to zcela zásadně, ale že bych "argumentoval" maloměšťáctvím, srovnával s projevem toho a toho, poukazoval na omezenost autora - to odpovídá spíše o omezenosti rádobypisálků v diskusích. Jéje, kéž by bylo diskuse placené, pak by měly smysl.
dejv

miki
18. listopadu • 10:15

Jsem naprosto přesvědčen, že kdyby pan Ondrašík tento příspěvek napsal v opačném duchu, sesypala by se na něj kritika, která by obsahovala přesně to, co je v tomto článku.....

p0etrik
17. listopadu • 23:35

Zacinam mit pocit, ze AR zacinaji cist stale hloupejsi ctenari. Jinak si nedokazu predstavit proc se pod kazdym clankem s pridanym nazorem autora a trochou nadsazky objevi tolik nenavistnych komentaru od lidi, kteri nedokazali pochopit...

KK
18. listopadu • 2:58

Spíše mi to připadá jako vidlákov. Prostě je hranice, kde je vše ok a jakmile něco překročí tento interval, tak je to najednou nesmysl. Pro jednoduchého člověka ano, jiní dokáží hledat důvody tam, kde je jiní nevidí.
Mě spíše zaráží to, proč autor není schopen uvažovat v širších souvislostech a neustále nutní "veřejně prezentuje" svůj rádobyodborný, ale spíše maloměstský názor.

Radek Ondrášík
18. listopadu • 10:20

Já nikomu svůj názor nenutím. Já ho jen prezentuji. Zda se s ním někdo stotožní, nebo ho omítně je už jeho věc a pokud s ním nesouhlasí, nijak mi to nevadí, protože na rozdíl od mnohých respketuji svobodu názoru.Jediný rozdíl mezi mým názorem a názorem kohokoli jiného je to, že já ho sdělím veřejně. Mám k tomu možnosti a prostor, a proto to dělám. Pokud s ním někdo nesouhlasí, ať to dá najevo, řekne ho klidně nahlas a pokud udrží slušnou formu, vůbec mi to nevadí a jsem jenom rád.Dále si nehraji na rádobyodborníka, kterého tu ze mne neustále děláte. Pokud s těmi názory nesouhlasíte, ok, klidně můžete, ale proč pořád shazujete někoho, kdo má jiný názor? Není to z vaší strany trochu omezené?Takže klidně si prezentujte vás klidně odborný názor, prostoru na internetu je nekonečné množství, takže si najděte to své místo a tam klidně pište co chcete a jak chcete. To samé platí o opačné straně - klidně choďte tam, kde najdete jen pro vás odborné názory, ale proč pořád dokola nejsou lidi schopni respketovat něčí pohled?Dnešní doba prostě dává prostor komukoli říci cokoli. Využijte to. Já to udělal.

KK
18. listopadu • 11:31

A není z Vaší strany trochu omezené, prezentovat takovým způsobem názor na tunera a kupce? Zaslouží si to?
Dohadovat se o něčem s Vámi, mi přijde jako ztráta času, Vy máte prostě maloměstské názory a já uvažuji jinak.

Radek Ondrášík
18. listopadu • 12:58

Stejně jako vy, můžu mít názor jaký chci. A ani jeden z těchto názorů není lepší, nebo horší. Pokud Vám to vadí, máte prostě smůlu, ale nebudu měnit své názory a jejich prezentaci, jen proto, že se někomu nelíbí.Co se týká "maloměstských" názorů, nevím co si pod tím mám představit. Zřejmě nebudu z tak velkého města jako vy a zřejmě nebudu mít tedy tak velkoměstské názory jako vy. Ale vůbec mi to netrhá límec, jen si říkám, kdo je více omezený, zda někdo kdo řekne svůj názor, nebo někdo, kdo se neusátel snaží dokazovat, jaký je to velký chlap z velkého města s tím správným názorem.Máte můj obdiv, protože takto omezeně se vyjadřovat potřebuje značnou dávku odvahy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KK
18. listopadu • 13:05

Bohudík si to mohu dovolit.
Já zase nepochopím to, že někdo píše stylem "sežral jsem atlas hub a vy ostatní čumte". Nelíbí se mi to.

Radek Ondrášík
18. listopadu • 19:46

Až se jednou přestěhuji do tak velkého města, jako obýváte vy, možná to pochopím.

ID
17. listopadu • 18:50

Prosím redakci AR, aby titulek obsahoval i jmeno autora. Snad by mně i jiným čtenářům ušetřila klikání na výlevy nesmyslů pana RO.

Andy
17. listopadu • 17:46

plně souhlasím s Radkem Ondrašíkem..a vy ostatní, kteří nepochopili, co chtěl autor říci (není to kritika jednoho auta ale celé podstaty šílenství jménem "co největší výkon za každou cenu - třeba i do buldozeru"..je mi vás líto.

rdm
17. listopadu • 18:01

Nekritizuji obsah, kritizuji formu jakou čtenářům redaktor předkládá své názory. Pokud napíše TTD automobilu a nakonec poznamená, že z vlastní zkušenosti má pochyby nad snahou vyrábět třítunový "sporťák", tak mlčím a dám mu zapravdu. Když ale už v titulku napíše, že je to nesmysl tak se nemohu ubránit pocitu, že důvodem je to, že je placen za kliknutí na článek a ne za kvalitu článku.

KK
17. listopadu • 17:51

Ano, určitě, jsi racionalista.
Tedy člověk, pro kterého tyto auta určeny nejsou.
A taky jsi nepochopil nabídku tohoto tunera.

Andy
17. listopadu • 19:01


kdybych byl racionalista, nejezdil bych v Alfě :)
nicméně už mi celkem lezou krkem auta upravená tímto stylem ( obrovský výkon na úkor ostatních parametrů ) ... určitě si své majitele najde...lidi jsou blbí :)

KK
18. listopadu • 2:55

Osobně bych nenazýval blbým člověka, který dovede vydělat peníze na takové auto. B-]

aston
17. listopadu • 17:44

Riesite tu vsetci redaktora a co myslel a co napisal a co mal a co nemal, v prvom rade ked vam to vadi ako pise tak to necitajte, je sloboda prejavu on si moze pisat co chce. Ja som rad, ze mozem citat clanky s nazorom, aj ked nemusi byt moj tak si to rad precitam. Keby som chcel cisla a udaje kupim si Autokatalog a som v klidku. A k niektorym prispevkom, ked sa chcem odlisit nemusim mat 800 koni pod kapotov, hlavne ked verim ze aj ML AMG by v zakrutach to auto predbehlo. Staci slusna sada diskov napr. od 300tis par plastov a mam auto ako nikto a kazdy to uvidi. B-]

500
17. listopadu • 17:47

:-(

rdm
17. listopadu • 17:22

Podle několika příspěvků p. Ondrášika by se nově příchozímu mohlo zdát, že nečte seriózní motoristický web, ale osobní blog pana O. Jsem docela zvědav jestli nový styl přijmou i ostatní redaktoři a jestli to je směr kterým se chce vydavatelství Computer Press ubírat. Zatím to spíše připomíná příspěvky p. Harazima na Filmpubu :-(

500
17. listopadu • 15:59

Ondrášik prečo sa takto strapňuješ? Naozaj naozaj naozaj FAKT úbohééé!!!!!
Uvedom si že sú autá ako M-B G alebo Range Rover. Tak to je podľa teba dvojítý nezmyseľ??? Ve ML patrý do skupiny stredne veľkých OFF-ROADOV. Je vidieť že autorevue.cz namá zmyseľ čítať. Radšej si prečítam auto.cz kde mi povedia v rovnakom veľkostnom rozhsahu článku všetko len k autu. Nie kde je jedna tretina jeden kreténsky názov.:-(
Chcel by som vedieť koľko ti je. Toľko kritiky čo som už na teba čítal! Ty to robíš naschvál!:-(

Jenyk
17. listopadu • 16:22

Ondrašík nikomu netyká, na rozdíl od Vás. Nikomu nenadává, na rozdíl od Vás. Svůj názor vysvětlil a zdůvodnil, na rozdíl od Vás. Neudělal žádnou základní gramatickou chybu, na rozdíl od Vás. Neporovnává nesrovnatelné (MB G a MB ML), na rozdíl od Vás. Nemýlí se (MB ML věru není off road), na rozdíl od Vás.

500
17. listopadu • 17:46

Ty si mudrc!:-O:-O:-O
Já som hovoril že ak sa mu ML zdá byť veľké tak čo povie na G alebo Range Rover!

KK
17. listopadu • 16:43

Až na to, že si myslí, že tuner neví, že z MLka supersport neudělá. :-D
Kouká se na to ze špatný strany, celý článek je tedy od základu špatný. Založen na nesmyslné myšlence, že takové MLka se mají prohánět po okruhu.
Toto auto má úplně jiný účel. B-]

Vilém
17. listopadu • 15:48

Autor by rozhodně měl být nestranný a to rozhodně není a psát článek o takovém specialním voze a rovnou mu takhle naložit a ješte k tomu je to MB to je hnus velebnosti at autor zkusí jiný obor a tyhle keci , který pořad někdo mele o MB už dávno neplatí viz C63 amg atd... a autor at skočí do své octvky a odfrčí ! ! ! Děkuji

Caparso
17. listopadu • 11:25

Otázky typu "kdo si to koupí" mi příjdou nesmyslné, protože vždycky se přece najde pár vyvolenejch miliardářů, kteří si auto koupí. A třeba jenom jako další ulovek do sbírky nebo kvůli prestiži. Proto se zdá takový názor divný. Ale na druhou stranu je to názor nechápu proč byste ho nemohl do článku napsat. Takže z těch co si vždycky najdou hůl si nic nedělejte ;-)

R.K.
17. listopadu • 10:11

zajímalo by mě jestli pan pisálek Ondrašík v tomto autě někdy jel,nebo ho snad dokonce řídil..pokud ne,kde bere tu drzost psát,že je k ničemu,nebo nepoužitelné??Vaše infomace a postřehy si strčte víte kam-jsou asi stejně hodnotné a pravdivé jako Paroubkův povolební proslov..až to auto otestujete NAŽIVO pak si tu pište co chcete..jedna paní povídala

Kankunen
17. listopadu • 10:45

Celé to otočím, článek s vlastním názorem autora nikde jinde nenajdeš. To chcete číst furt dokola stejné fráze typu ,,skvělé auto,,. V časopisech od Světa Motorů až po Speed píšou jak v nějakých reklamních magazínech.

KK
17. listopadu • 14:41


Hm, až na to, že zde autor ukazuje svoji omezenost.
Každému je přece jasné, že supersport z off roadu neudělá. A moc dobře to ví i ten tuner.
Tady přece nejde o to, projíždět rychle zatáčky, tady jde o individualitu a odlišení se.
Na trhu je spousta "nesmyslných" produktů, ale všechny mají své kupce a o to tu jde.
Chce to na svět koukat ze široka a ne tankovým průzorem. ;-)

Radek Ondrášík
17. listopadu • 10:43

Shodou okolností jsem měl možnost jezdit s pár mastodonty podobného typu. Tedy s drsně upravenými vozy od Brabuse, Carlssona a i Klemannu. Jednalo se např. o upravené S500 a S600, ML500, upravené ML AMG apod. Vše s ohromnými výkony apod. A po této zkušenosti mohu říci jediné - to auto umí jet opravdu jen rovně. Navíc ta auta ztratila cokoli z původního charakteru. Např. takové upravené S600 s ohromným výkonem, a opravdu hlučným výfukem. Diskomfortem podvozku apod. K čemu je takové auto? Vše s váhou výrazně nad dvě tuny, často se váha točí ke třem, dynamika v přímce výborná, ovšem už jen brždění otřesné, průjezdy zatáčkami ohavnost těžkého vozu apod.Prostě nechápu k čemu to auto je. Nenabídne ani komfort, ani opravdové sportovní svezení s ohledem na výkon, takže ve finále tu máme něco, co zvládne sprint na stovku za slušný čas, ale tím to končí. Dát za něco podobného časo přes 5milionu a nemám ani komfort, ani sport?Jak říkám vše je o tom, že postrádám smysl podobných vozů. Možná, až mi to někdo vysvětlí tak to pochopím. A abych mluvil i za druhou stranu, ani majitel Brabuse ML s výkonem přes 650 koní nedokázal říci, proč to má a v podstatě mi potvrdil, co říkám já.

MLASKAC
17. listopadu • 17:21

Nejakymi zivotnimi nahodami jsem se dostal tam kde jsem. A verte neverte me ta uprava (nesmela by byt poznat) prijde jako dobrej zaklad pro pancerovani. Kdo o tom neco vi, ze v takovem pripade bude 800k tak akorat. Pominu-li skutecnost ze se takove auto v principu pro tento ucel nehodi (biturbo) tak po zajeti teto upravy treba 50tkm a snizeni vykonu nekam na 650k bych si dokazal predstavit ze si to pepik kterej ma jine starosti nez chodit na AR plkat klidne koupi. Zkuste si nekdy "zazavodit" s nejakym autem co proslo rukama SVOSu a ma glejt na B2-B4 a pak tady piste oc jde. I pitomec z nejakou starou 3L celicou nebo s mitsu gt3000 ktere poridi za par slupek to auto v pohode "udela" a takovych si poridi za 300.000 kupu kterou pak nekde zapali a co zbyde flexou s brousicim kotoucem roprasi na prach a postupne vysype po republice.

R.K.
17. listopadu • 11:27

je to pouze Váš názor.podstatné je,že si to svého zákazníka najde..firmy,které tyto auta upravují určitě ví,proč to dělají..nic ve zlém,ale neškodilo by trošku nadhledu při psaní podobných recenzí..
ad ML Brabus-známý ho má také,víte proč si ho koupil on?chtěl se odlišit od ostatních vzhledem svého vozu od ostatních ML a výkon bylo to poslední,co ho u této verze zajímalo..jsou prostě lidé,kteří si za tento druh exkluzivity rádi připlatí..

Radek Ondrášík
17. listopadu • 13:17

Nikde přece netvrdím, že mým názorem se musí každý řídit, nebo že si tento vůz zákazníky nenajde. Styling a tuning je ale zase o něčem jiném. To, že si auto někdo podobné oplastuje, to ještě pochopím, chce se odlišit, ale na co je 800 koní v tak velkém a těžkém SUV to mi jaksi hlava nebere. Navíc celkovým naladěním přijde zákazník o komfort a žádný sport nezíská. Ale ať si každý kupuje co chce, ale pak stejným způsobem respektujte, že někdo nad těmito výtvory neskáče dva metry vysoko a řekne, že podobná díla nechápe.

500
17. listopadu • 16:00

Viete čo vám odporúčam: Chodte si oddýchnúť! A prácu redaktora vzdajte!;-) :-(

Lotr
17. listopadu • 10:09

Bledá závist autora? Proč nesmysl? Ať si každy koupí auto podle svého. Tohle MLo je pořád lepší než auto s kosočtvercem ve znaku :-))

špágr
17. listopadu • 21:55

někteří lidé jsou zakomplexovaní s určitých tvarů na kapotě auta a tudíž je něco co je nespíš zaměřovař z protiletadlovýho kulometu cca z 2.svět války pro ně důstojnější než dětská podobenka kun...dy tak jo no asi to tak má bejt 225623633 číslo na psychyatra kdyby bylo nejhůř

Louis
17. listopadu • 17:45

Jak pro koho :-)......máš nějaké špatné zkušenosti s Renaultem, já ne,nebo jsi nějaký odborník?...a na co?....na nesmrtelnost chrousta,co ve dne spí a v noci šou*tá? :-)

puck
17. listopadu • 8:38

cira zavist

aston
17. listopadu • 8:45

To auto ma zmysel v Moskve ked piju novy Rusi kavu na bolsoj plostadi a bavia sa kto dal viac za gazik a kto ma silnejsi gazik a potom s tym pojdu pekne 50kou domov.:-D

puck
17. listopadu • 10:13

:-O

Doporučujeme

Články odjinud