Kleemann ML63K: pojízdný nesmysl

Představte si auto. Váží dvě a půl tuny, jeho zrcátka výše než střechy supersportů a čelní plocha se blíží rozměrům menšího autobusu. A do toho všechno přichází dánský tuner Kleemann, aby v roli pejska umíchal s kočičkou nepoživatelný dort jménem ML63K.

Známý úpravce si vzal do parády Mercedes ML63 AMG, který řádně vytunil. Původní agregát dostal tradiční bi-turbo od další ikony Garrettu a ze sériových 510 koní je tu rázem koní 800. Tedy více, než kolik nabízí drtivá většina supersportů. A točivý moment je pak elektronicky omezen na 1000 Nm, tedy na hodnotu, za kterou by se nemusela stydět většina náklaďáků.

Ve výsledku pak toto velké a těžké SUV dokáže zrychlit na stovku za 4 sekundy a dosáhne rychlosti 300 km/h, kdy zasáhne omezovač. Každopádně by tento Méďa uměl uhánět rychlosti i přes 315 km/h.

I přes tyto fascinující hodnoty je otázkou, k čemu to vlastně všechno je a kolik zákazníků si tato úprava vlastně najde.

Klepněte pro větší obrázek
Kleemann ML63K: ještě bychom pověsili pár špekáčků na vnitřní zpětné zrcátko
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků