Kleemann ML63K: pojízdný nesmysl

Představte si auto. Váží dvě a půl tuny, jeho zrcátka výše než střechy supersportů a čelní plocha se blíží rozměrům menšího autobusu. A do toho všechno přichází dánský tuner Kleemann, aby v roli pejska umíchal s kočičkou nepoživatelný dort jménem ML63K.

Známý úpravce si vzal do parády Mercedes ML63 AMG, který řádně vytunil. Původní agregát dostal tradiční bi-turbo od další ikony Garrettu a ze sériových 510 koní je tu rázem koní 800. Tedy více, než kolik nabízí drtivá většina supersportů. A točivý moment je pak elektronicky omezen na 1000 Nm, tedy na hodnotu, za kterou by se nemusela stydět většina náklaďáků.

Ve výsledku pak toto velké a těžké SUV dokáže zrychlit na stovku za 4 sekundy a dosáhne rychlosti 300 km/h, kdy zasáhne omezovač. Každopádně by tento Méďa uměl uhánět rychlosti i přes 315 km/h.

I přes tyto fascinující hodnoty je otázkou, k čemu to vlastně všechno je a kolik zákazníků si tato úprava vlastně najde.

Klepněte pro větší obrázek
Kleemann ML63K: ještě bychom pověsili pár špekáčků na vnitřní zpětné zrcátko
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků