Kleemann C20K: nový kompresor = dalších 47 koní

Dánský tuner Kleemann, specialista na ladění vozů automobilky Mercedes, tentokrát nepřestavěl další silniční bestii, ale upravil běžně dostupný model C 200 Kompressor. Úpravou kompresoru a řídící jednotky byl výkon naladěn ze sériových 120 kW (163 k) na 154 kW (210 k). Maximální kroutící moment povyskočil o 60 Nm na rovných 300 Nm.

Optický kit od Kleemannu pro C-klasse ve verzi sedan obsahuje: nový přední nárazník, oplechování zádě a chromovanou dvojici lichoběžníkových koncovek výfuku. Přední náprava byla osazena ráfky o rozměrech 8,5 x 19 palců s pneumatikami 235/35 R19 a vzadu jsou disky 9,5 x 19 palců s koly 265/35 R19. V interiéru je kombinace čalounění kůže a Alcantary, tříramenný sportovní volant a obložení z karbonu.

Tip: Mrkněte se, jak to dopadá, když Kleemann vyladí C 55 AMG (600 koní a 760 Nm) nebo CL 65 AMG (739 koní a 1300 Nm).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků