Kleemann C20K: nový kompresor = dalších 47 koní

Dánský tuner Kleemann, specialista na ladění vozů automobilky Mercedes, tentokrát nepřestavěl další silniční bestii, ale upravil běžně dostupný model C 200 Kompressor. Úpravou kompresoru a řídící jednotky byl výkon naladěn ze sériových 120 kW (163 k) na 154 kW (210 k). Maximální kroutící moment povyskočil o 60 Nm na rovných 300 Nm.

Optický kit od Kleemannu pro C-klasse ve verzi sedan obsahuje: nový přední nárazník, oplechování zádě a chromovanou dvojici lichoběžníkových koncovek výfuku. Přední náprava byla osazena ráfky o rozměrech 8,5 x 19 palců s pneumatikami 235/35 R19 a vzadu jsou disky 9,5 x 19 palců s koly 265/35 R19. V interiéru je kombinace čalounění kůže a Alcantary, tříramenný sportovní volant a obložení z karbonu.

Tip: Mrkněte se, jak to dopadá, když Kleemann vyladí C 55 AMG (600 koní a 760 Nm) nebo CL 65 AMG (739 koní a 1300 Nm).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků