Klasické vozy Porsche jsou v bezpečí. Pomůže je chránit sledovací systém

Německá automobilka potěšila všechny majitele klasických vozů Porsche. Vyvíjí pro ně komplexní systém ochrany před krádeží, známý z nových vozidel.
Klasické vozy Porsche jsou v bezpečí. Pomůže je chránit sledovací systém

Majitelé klasických vozů Porsche se již o své miláčky nebudou muset strachovat. Automobilka v současné době vyvíjí komplexní systém ochrany před krádeží. Díky němu budou možné i u klasických vozů využít výhod, které jsou k dispozici pro nová vozidla.

Porsche Classic Vehicle Tracking System - tak zní plný název sýstemu, který se má postarat o bezpečí vozu. Skládá se ze senzorů, které mohou být úmistěný na různých skrytých místech vozidla. Data shromážděná senzory jsou pak odeslána do bezpečnostní sítě pokrývající celý evropský kontinent.

Porsche si chce udržet svoji míru zisku i ve věku elektromobility

Porsche si chce udržet svoji míru zisku i ve věku elektromobility

Pokud senzory detekují pohyb vozu, systém automaticky odešle upozornění  do centra bezpečnosti. Následně upozornění obdrží také majitel. Pokud potvrdí neoprávněný přístup, echo dostane policie. Palubní GPS mužům zákona řekne, kde kradený vůz hledat. Zlodějům nepomůže ani vyjmutí baterie. I přesto bude sledovací systém fungovat. 

V aplikaci na smartphonu dokonce může majitel neustále sledovat polohu vozu. V připadě nouze dokáže také vyslat příkaz, který zabrání nastartování. Systém má samozřejmě také například režim "Transport" či “Workshop”. Při přepravě na přívesu nebo během návštěvy v servisu tak jednoduše na určitou dobu alarm deaktivujete. 

Německá automobilka zatím nesdělila, kolik bude systém stát. Zřejme ale bude cena záležet od konkrétního modelu. Co ale víme je, že na evropském trhu bude k dispozici od jara příštího roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků