Klasické reproduktory z aut možná úplně zmizí. Němci jsou velmi blízko revoluci

Rokyta ex Acz  |  10. 01. 2020 13:29

A "start-stop" se rušit nebude? 500g za repro mě tolik nepálí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 16:30

500 gramů? To máš u kvalitní audiosoustavy možná tak dva z deseti.

Odpovědět  |   | 

já mám 4x 940g basové, výšky 4x100g, středy 2x 410g+2x320g a softbox 2x530g zesilovač 2,5kg+ káble a radio 1,4kg+ plus zesilovač s anténou. Každý auto není bmw a nějaký náhražky tudíž jsou lehčí.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 01. 2020 13:41

To jsem moc zvědavý na výsledek. Asi to nějakou budoucnost má, i když si to moc neumím představit, jinak by se v tom nerýpali. Zajímalo by mne jako to udělají, aby to udrželo kvalitu zvuku a jak udrží onu část interiéru na místě. Zvláštní představa že se někde opřu a přestane to hrát nebo že za deset let zapnu rádio a začne chrastit celé auto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 14:42

A některá auta, nezávisle na značce a modelu, to mají v základní výbavě už dnes...

Odpovědět  |   | 

grand picasso a prostorové rozložení zvuku arkamys.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 21:56

Proč mě nepřekvapuje, že zrovna ty jsi to vůbec nepochopil.

Odpovědět  |   | 

nechápu tebe, rezonance není to co v článku píší.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:05

Bez smyslu pro humor musíš mít strašně nudný a příšerný život. Nedivím se, že jsi tak zapšklý.

Odpovědět  |   | 
adv  |  11. 01. 2020 10:15

jestli to, co jsi napsal, považuješ za humor, tak docela soucítím se tvými nejbližšími.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:34

Copak, trefil jsem se zrovna do tvého auta? To je mi líto... kecám, není!

Odpovědět  |   | 

nejlepší hifi je nerezový výfuk včetně svodů.

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 01. 2020 11:58

O tom sa porozpravame po 500 km jazde po dialnici...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 01. 2020 21:17

Audio pro ryze sportovni vuz? Odtucnene audio pro elektroauto, do ktereho s velkou pravdepodobnosti nasednou tatinek s nadvahou, maminka s nadvahou, deti s nadvahou, pejsek a kocicka s nadvahou?

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  11. 01. 2020 00:24

Autor asi neví, že zesilovač v autě musí zůstat, takže tam se žádná úspora váhy nekoná. I aktuator potřebuje nějaký zdroj....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:10

Běžná autorádia mají zesilovač vestavěný, nepotřebují ještě externí. Tvůrce systému si asi myslí, že dokáže s tím, co je v autorádiu, udělat zvuk prémiového systému....

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 20:51

A to je super napad, pridame 200-500kg baterek a ubereme 3kg radia, vsak kazdy kilo se prece pocita

Odpovědět  |   | 

Zní to fajn, ale v praxi nevím jak by se to servisovalo. Počítám, že naladit přihrádku na papíry nebude jen tak a až budu potřebovat zavést kábl od kamery přes palubku do zapalovače, celé mi to mechanici rozladí

Odpovědět  |   | 

než to bude v autech, tak kamera bude povinná výbava, tudíž už od výroby a usb u slunečný clony se nerozšíří aby nemusel přes přihrádku.

Odpovědět  |   | 
veto2  |  14. 01. 2020 00:34

Tato technologia uz davno funguje, mam renault a ked je zima tak mi hraje techno cele auto, ci palubovka a aj dvere, pripadne aj zadne dvere nieco zahraju.... Takze oni to maju uz vyvinute aj do surround, len skoda ze to hraje iba techno

Odpovědět  |   | 
Marty  |  05. 02. 2020 12:53

Zajímá mě, jaký to bude mít vliv na toto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/... - zdali se bude odhlučnění ještě používat či nikoliv...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry