Klasické reproduktory z aut možná úplně zmizí. Němci jsou velmi blízko revoluci

21 komentářů

Marty
5. února • 12:53

Zajímá mě, jaký to bude mít vliv na toto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/... - zdali se bude odhlučnění ještě používat či nikoliv...

veto2
14. ledna • 0:34

Tato technologia uz davno funguje, mam renault a ked je zima tak mi hraje techno cele auto, ci palubovka a aj dvere, pripadne aj zadne dvere nieco zahraju.... Takze oni to maju uz vyvinute aj do surround, len skoda ze to hraje iba techno

Elpin E. (Elpin)
12. ledna • 8:39

Zní to fajn, ale v praxi nevím jak by se to servisovalo. Počítám, že naladit přihrádku na papíry nebude jen tak a až budu potřebovat zavést kábl od kamery přes palubku do zapalovače, celé mi to mechanici rozladí :-D

petr r. (petrumr)
12. ledna • 9:03

než to bude v autech, tak kamera bude povinná výbava, tudíž už od výroby a usb u slunečný clony se nerozšíří aby nemusel přes přihrádku.

Freddka
11. ledna • 20:51

A to je super napad, pridame 200-500kg baterek a ubereme 3kg radia, vsak kazdy kilo se prece pocita :-) :-)

Tomas
11. ledna • 0:24

Autor asi neví, že zesilovač v autě musí zůstat, takže tam se žádná úspora váhy nekoná. I aktuator potřebuje nějaký zdroj....

mpolan
11. ledna • 10:10

Běžná autorádia mají zesilovač vestavěný, nepotřebují ještě externí. Tvůrce systému si asi myslí, že dokáže s tím, co je v autorádiu, udělat zvuk prémiového systému....

bzzz
10. ledna • 21:17

Audio pro ryze sportovni vuz? Odtucnene audio pro elektroauto, do ktereho s velkou pravdepodobnosti nasednou tatinek s nadvahou, maminka s nadvahou, deti s nadvahou, pejsek a kocicka s nadvahou?

petr r. (petrumr)
10. ledna • 18:48

nejlepší hifi je nerezový výfuk včetně svodů.

jean
12. ledna • 11:58

O tom sa porozpravame po 500 km jazde po dialnici...

mpolan
10. ledna • 14:42

A některá auta, nezávisle na značce a modelu, to mají v základní výbavě už dnes... :-D

petr r. (petrumr)
10. ledna • 19:16

grand picasso a prostorové rozložení zvuku arkamys.;-)

mpolan
10. ledna • 21:56

Proč mě nepřekvapuje, že zrovna ty jsi to vůbec nepochopil.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 22:28

nechápu tebe, rezonance není to co v článku píší.

mpolan
11. ledna • 10:05

Bez smyslu pro humor musíš mít strašně nudný a příšerný život. Nedivím se, že jsi tak zapšklý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
11. ledna • 10:15

jestli to, co jsi napsal, považuješ za humor, tak docela soucítím se tvými nejbližšími.

mpolan
11. ledna • 10:34

Copak, trefil jsem se zrovna do tvého auta? To je mi líto... kecám, není! :-D

Twan
10. ledna • 13:41

To jsem moc zvědavý na výsledek. Asi to nějakou budoucnost má, i když si to moc neumím představit, jinak by se v tom nerýpali. Zajímalo by mne jako to udělají, aby to udrželo kvalitu zvuku a jak udrží onu část interiéru na místě. Zvláštní představa že se někde opřu a přestane to hrát nebo že za deset let zapnu rádio a začne chrastit celé auto.

Rokyta ex Acz
10. ledna • 13:29

A "start-stop" se rušit nebude? :-O 500g za repro mě tolik nepálí.

mpolan
10. ledna • 16:30

500 gramů? To máš u kvalitní audiosoustavy možná tak dva z deseti.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 19:10

já mám 4x 940g basové, výšky 4x100g, středy 2x 410g+2x320g a softbox 2x530g zesilovač 2,5kg+ káble a radio 1,4kg+ plus zesilovač s anténou. Každý auto není bmw a nějaký náhražky tudíž jsou lehčí.:-D

Doporučujeme

Články odjinud