Klasické reproduktory z aut možná úplně zmizí. Němci jsou velmi blízko revoluci

Rokyta ex Acz  |  10. 01. 2020 13:29

A "start-stop" se rušit nebude? 500g za repro mě tolik nepálí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 16:30

500 gramů? To máš u kvalitní audiosoustavy možná tak dva z deseti.

Odpovědět  |   | 

já mám 4x 940g basové, výšky 4x100g, středy 2x 410g+2x320g a softbox 2x530g zesilovač 2,5kg+ káble a radio 1,4kg+ plus zesilovač s anténou. Každý auto není bmw a nějaký náhražky tudíž jsou lehčí.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 01. 2020 13:41

To jsem moc zvědavý na výsledek. Asi to nějakou budoucnost má, i když si to moc neumím představit, jinak by se v tom nerýpali. Zajímalo by mne jako to udělají, aby to udrželo kvalitu zvuku a jak udrží onu část interiéru na místě. Zvláštní představa že se někde opřu a přestane to hrát nebo že za deset let zapnu rádio a začne chrastit celé auto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 14:42

A některá auta, nezávisle na značce a modelu, to mají v základní výbavě už dnes...

Odpovědět  |   | 

grand picasso a prostorové rozložení zvuku arkamys.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2020 21:56

Proč mě nepřekvapuje, že zrovna ty jsi to vůbec nepochopil.

Odpovědět  |   | 

nechápu tebe, rezonance není to co v článku píší.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:05

Bez smyslu pro humor musíš mít strašně nudný a příšerný život. Nedivím se, že jsi tak zapšklý.

Odpovědět  |   | 
adv  |  11. 01. 2020 10:15

jestli to, co jsi napsal, považuješ za humor, tak docela soucítím se tvými nejbližšími.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:34

Copak, trefil jsem se zrovna do tvého auta? To je mi líto... kecám, není!

Odpovědět  |   | 

nejlepší hifi je nerezový výfuk včetně svodů.

Odpovědět  |   | 
jean  |  12. 01. 2020 11:58

O tom sa porozpravame po 500 km jazde po dialnici...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 01. 2020 21:17

Audio pro ryze sportovni vuz? Odtucnene audio pro elektroauto, do ktereho s velkou pravdepodobnosti nasednou tatinek s nadvahou, maminka s nadvahou, deti s nadvahou, pejsek a kocicka s nadvahou?

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  11. 01. 2020 00:24

Autor asi neví, že zesilovač v autě musí zůstat, takže tam se žádná úspora váhy nekoná. I aktuator potřebuje nějaký zdroj....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2020 10:10

Běžná autorádia mají zesilovač vestavěný, nepotřebují ještě externí. Tvůrce systému si asi myslí, že dokáže s tím, co je v autorádiu, udělat zvuk prémiového systému....

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 01. 2020 20:51

A to je super napad, pridame 200-500kg baterek a ubereme 3kg radia, vsak kazdy kilo se prece pocita

Odpovědět  |   | 

Zní to fajn, ale v praxi nevím jak by se to servisovalo. Počítám, že naladit přihrádku na papíry nebude jen tak a až budu potřebovat zavést kábl od kamery přes palubku do zapalovače, celé mi to mechanici rozladí

Odpovědět  |   | 

než to bude v autech, tak kamera bude povinná výbava, tudíž už od výroby a usb u slunečný clony se nerozšíří aby nemusel přes přihrádku.

Odpovědět  |   | 
veto2  |  14. 01. 2020 00:34

Tato technologia uz davno funguje, mam renault a ked je zima tak mi hraje techno cele auto, ci palubovka a aj dvere, pripadne aj zadne dvere nieco zahraju.... Takze oni to maju uz vyvinute aj do surround, len skoda ze to hraje iba techno

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A