Klasické kamery už nestačí, na trh přichází tzv. „Helicopter View“

Klasické kamery už nestačí, na trh přichází tzv. „Helicopter View“

Parkování obecně patří k základním činnostem řízení automobilu. Automobilky si ovšem z nějakého důvodu myslí, že je to činnost neobvykle obtížná a investují nemalé finanční prostředky do vývoje systémů, které toto mohou usnadnit. Nová generace Nissanu Qashqai je takovým pěkným příkladem.

Nissan Qashqai se v druhé generaci dočká sportovní verze Nismo (+ 36x foto)

Nissan Qashqai se v druhé generaci dočká sportovní verze Nismo (+ 36x foto)

Japonská novinka umí samostatně zaparkovat do mezery o osmdesát centimetrů delší než je délka vozu. Samozřejmostí je soustava kamer AVM, kterou měl tento model už v předchozí generaci. Nově byl ovšem vylepšen a řidiči dokáže nabídnout „pohled z helikoptéry“.

Nissan Qashqai: nová generace poprvé oficiálně

Nissan Qashqai: nová generace poprvé oficiálně

Kamery najdete vpředu, vzadu, ve zpětných zrcátcích. Protože především ta zadní je velmi důležitá (její informace používají ještě další systémy), přidali inženýři malou trysku, která ji v případě potřeby očistí a systém ji pak dokonce následně usuší. Nemůžeme se dočkat, až si vše vyzkoušíme v praxi.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků