Klasické kamery už nestačí, na trh přichází tzv. „Helicopter View“

Klasické kamery už nestačí, na trh přichází tzv. „Helicopter View“

Parkování obecně patří k základním činnostem řízení automobilu. Automobilky si ovšem z nějakého důvodu myslí, že je to činnost neobvykle obtížná a investují nemalé finanční prostředky do vývoje systémů, které toto mohou usnadnit. Nová generace Nissanu Qashqai je takovým pěkným příkladem.

Nissan Qashqai se v druhé generaci dočká sportovní verze Nismo (+ 36x foto)

Nissan Qashqai se v druhé generaci dočká sportovní verze Nismo (+ 36x foto)

Japonská novinka umí samostatně zaparkovat do mezery o osmdesát centimetrů delší než je délka vozu. Samozřejmostí je soustava kamer AVM, kterou měl tento model už v předchozí generaci. Nově byl ovšem vylepšen a řidiči dokáže nabídnout „pohled z helikoptéry“.

Nissan Qashqai: nová generace poprvé oficiálně

Nissan Qashqai: nová generace poprvé oficiálně

Kamery najdete vpředu, vzadu, ve zpětných zrcátcích. Protože především ta zadní je velmi důležitá (její informace používají ještě další systémy), přidali inženýři malou trysku, která ji v případě potřeby očistí a systém ji pak dokonce následně usuší. Nemůžeme se dočkat, až si vše vyzkoušíme v praxi.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky