Kladno testuje obří „žehličku“. Má levně a efektivně opravit silnice

9 komentářů

junior
26. června • 22:57

I wish they would not advertise themselves as they figured out the method and built the machines. They simply bought ready equipment from the USA, and tried to copy it. I can tell you it is a poor copy of the original ones, and they cannot keep up with research and development. their technology is 10 years old. So they are nothing more than thieves...

Josef
23. března • 8:27

Přátelé, zdá se mi to a nebo někdo objevuje ameriku - o tomto stroji se mluví již minimálně dva roky. A mě samotného dost mrzí, že se SÚS-ky stále vymlouvají, že je nelze použít, protože mají dlouhodobé smlouvy s externími dodavateli apod.Co se technologie oprav týká je to jediná správná cesta jak opravit výmol (prohřát s okolím a ne jen roztavit díru, doplnit materiál a uválcovat), ale na opravy oprav oprav oprav o velikosti několika jednotek či desítek metrů čtverečných to opravdu není. Tam by se měla strhnout vrchní část vozovky v celé šíři (a to podrthuji) komunikace a udělat znovu. To co se děje u nás je k ničemu o čemž se přesvědčujeme každou zimu.

sir
22. března • 16:52

...počkáme a uvidíme co to udělá??? Toto jako výrobce sám nezkoušel a neumí dát garanci?? Tak toje potom k ničemu.....koupíme si pračku...a uvidíme zdali něco vypere :o) a když ne....tak..nic :D To se bude hrát na náhody? :D

eLzyx
22. března • 19:15

dělám ve firmě, která nabízí určitý produkt s haldou garancí. Přesto nám to občas zákazníci hážou zpátky na hlavu :-D Důvěřuj, ale prověřuj ;-)

yoggi
22. března • 13:04

vidim, ze aspon cr objavila tuto metodu opravy ciest, sice to ziadna nova technologia nie je. nemci to uz pouzivaju x rokov. na svk to dorazi snad za 20 rokov.

Fantomas
22. března • 8:57

To jsou mi ale výrazy :-)) Ale jinak doufám, že to bude fungovat. Stavíme pořád další a další nové dálnice a silnice, aby si někdo dobře vydělal a stávající silniční síť se nám za zády rozpadá. Tenhle postup já vůbec nechápu. Nemělo by to být náhodou obráceně? Nejdřív uvést celou stávající síť silnic zase do použitelného stavu (tím se radikálně zlepší kvalita dopravy po celé zemi) a teprve pak, když zbydou peníze, uvažovat o budování něčeho dalšího?

Příbramák
22. března • 8:48

Před měsícem to u nás v Příbrami taky zkoušeli, nevím jestli si město tuto "žehličku" alespoň na pronájem pořídí, ale mělo by se s tim něco dělat. Protože je to tady se silnicema katasrofa!!!:-/pribramsky.denik.cz ...

Baf
22. března • 8:19

Popravdě, čekal jsem, že to tím strojem bude vypadat líp, ale svůj účel to splňuje. Bohužel je na tom vidět, že to je opravdu jenom levně záplatovaná silnice, ale tváří se to, že by to opravdu vydržet mohlo a to je důležité. Ukáže čas.

Dog
22. března • 6:36

Myslím, že oprava by měla být vyhodnocována minimálně za půl rok a spíš rok a nikoliv za měsíc. Jen by mně zajímalo copak to asi hoří z povrchu, když infrazářič zvednou ze silnice. Nebude to asi asfalt:-D:-D:-D takže bych to s těmi 150 oC ohřátí povrchu tak pravdivě taky neviděl.

Doporučujeme

Články odjinud