Takto Räikkönen zlomil nohu mechanikovi. Litoval ale hlavně ztraceného závodu

Velká cena Bahrainu s sebou nese nešťasnou událost z boxové uličky. Kimi Räikkönen se k tomu ale postavil po svém.

Ve 36. kole druhého závodu letošní sezóny Formule 1 zajel Kimi Räikkönen ze třetího místa průběžného pořadí do boxů na výměnu pneumatik. Na další průběh se podívejte na videu. Mechanici příliš brzy rozsvítili zelené světlo, levé zadní kolo ovšem ještě nebylo vyměněno, a když se Räikkönen rozjel, zlomil mechanikovi jménem Francesco Cigarini nohu jako párátko. Fakt to není hezký pohled...

Ještě před vyjetím na trať byl zastaven, přesto je událost vyšetřována jako vpuštění nezpůsobilého vozidla na trať. Týmová dvojka stáje Ferrari vypadala rozčarovaně ihned po vystoupení z monopostu. A své zklamání Kimi neskrýval ani po skončení závodu.

„Dostal jsem zelenou, tak jsem se rozjel. To je moje práce. Nemůžu vidět, co se děje za mnou a bohužel jsem ho zranil. Nevím, jak je na tom, snad bude brzy v pořádku. Každopádně nejsem rád, že jsme nedokončili závod," řekl Räikkönen.

Maserati Levante dostalo V8 od Ferrari. Jmenuje se Trofeo a má 590 koní

Maserati Levante dostalo V8 od Ferrari. Jmenuje se Trofeo a má 590 koní

Část fanoušků a motoristické veřejnosti se podivuje nad poněkud chladným vyjádřením nad situací, kdy se Kimi věnoval spíše skutečnosti, že přišel o body do šampionátu, než že jeho mechanik leží v nemocnici se zlomeninami. Na druhou stranu je třeba přiznat, že za situaci nemohl. Zastávka v boxech probíhá v řádu sekund a jeho povinností je jediné - co nejrychleji zareagovat na zelené světlo...

Zraněný mechanik podstoupil nedlouho po nehodě chirurgický zákrok v nemocnici v Bahrajnu. Podle informací serveru insideracing.com všechno dopadlo dobře, Cigarini dokonce prostřednictvím sociální sítě poděkoval všem, kteří o něj měli strach.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků