Kicherer SL K60 Evo: decentních 600 koní

Silnice brázdí i vozy, které vznikají v dílnách nepříliš známých tunerů. Kicherer patří mezi ty, kteří umí, ale moc o sobě nemluví.

Jak název upraveného vozu napovídá, je toto dílo odvozeno od Mercedesu třídy SL. Právě vrcholnou verzi SL 600 si vzal tento úpravce do parády. Šestilitrový dvanáctiválec doplnil o nové bi-turbo, přeprogramoval řídící jednotku, upravil sání, výfukový systém a na světě je SL, které disponuje solidním výkonem 445 kW (605 k).

To stačí k tomu, aby SL K60 zrychlilo na stovku za 4,3 s a na dvoustovku za 14,2 s. S ohledem na výkon to ale nejsou nějak oslnivá čísla. Navíc z bezpečnostních důvodů má tento vůz omezovač na 300 km/h.

Samotný styling vozu je plně funkční. 20" kola z ultralehké slitiny obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 a 305/25 od firmy Continental. Za nimi se schovávají nové vrtané a ventilované kotouče s upravenými třmeny.

Také podvozek musel být modifikován, protože nová porce výkonu si žádá své. Elektronický systém podvozku má nový software, který odpovídá novému výkonu a předpokládanému využití. Samotný vůz je pak díky novým pružinám a tlumičům poslán o 25 mm blíže k zemi.

Další stylingové prvky jako jsou nasávací otvory, zadní difusor, nové dekorace z interiéru jsou navíc vyrobeny z lehkého karbonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer SL K60 Evo Black:

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků