Kicherer C63 Supersport: C 63 AMG na druhou

Kicherer upravil vrcholné provedení sedanu Mercedes třídy C. Agresivnější vzhled doplňuje motor naladěný na 550 koní.

Na tomto místě jsme vám včera představili nový sedan řady E opatřený posilovací kúrou od Brabusu, ale dnes zde pro vás máme model C od Kichereru z německého Stockachu, který patří na špici skupiny těch nejrespektovanějších úpravců vozů značky Mercedes-Benz. Kicherer na vrcholnou verzi C 63 AMG aplikoval svůj paket s neskromným názvem Supersport Performance a jeho cílem bylo vytvořit vůz nejen velmi rychlý a stabilní, ale zároveň patřičně komfortní. Podrobností k dispozici až tak mnoho mnoho nemáme, shrňme si tedy dostupná fakta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada Supersport obsahuje řadu doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, které najdeme třeba na masce chladiče, předním nárazníku, zrcátkách nebo krytu motoru. O specifický vzhled karoserie se stará také instalace výrazných prahových obkladů, rozšířených zadních blatníků, denních světel z LED a difuzoru pod zadním nárazníkem, vyrobeného pochopitelně opět z kompozitů. Drobné úpravy se dotkly také prostoru pro posádku, všimneme si například nových koberců či sportovního volantu s kompozitovými doplňky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Při modifikaci pohonné jendotky se u Kichereru při vývoji modelu C 63 Supersport omezili především na přepracování elektronické řídicí jednotky a výfukové soustavy, díky čemuž motor nyní dává 550 koní (403 kW) a točivý moment až 630 Nm. To představuje nárůst výkonu téměř o 100 koní proti sériové verzi. Inu, když má motor patřičný objem, dá se i z „atmosféry” vydolovat relatvině jednoduchými úpravami slušná porce výkonu navíc...

O patřičný kontakt s vozovkou se starají sportovní podovzek se stavitelnou tuhostí, přepracovaný diferenciál s omezenou svorností, brzdová soustava Brembo a dvacetiplacové lité ráfky RS-1 s pneumatikami o šířce 245 mm vpředu a 275 mm vzadu.

Přesné dynamické parametry úpravce neuvádí, jisté je ale zrychlení na „dvoustovku” za méně než 14 sekund, se kterým si ostudu určitě neutrhnete. O cenu úpravy byste si museli napsat přímo do Kichereru...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer C 63 Supersport
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků