Kicherer C63 Supersport: C 63 AMG na druhou

Kicherer upravil vrcholné provedení sedanu Mercedes třídy C. Agresivnější vzhled doplňuje motor naladěný na 550 koní.

Na tomto místě jsme vám včera představili nový sedan řady E opatřený posilovací kúrou od Brabusu, ale dnes zde pro vás máme model C od Kichereru z německého Stockachu, který patří na špici skupiny těch nejrespektovanějších úpravců vozů značky Mercedes-Benz. Kicherer na vrcholnou verzi C 63 AMG aplikoval svůj paket s neskromným názvem Supersport Performance a jeho cílem bylo vytvořit vůz nejen velmi rychlý a stabilní, ale zároveň patřičně komfortní. Podrobností k dispozici až tak mnoho mnoho nemáme, shrňme si tedy dostupná fakta.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sada Supersport obsahuje řadu doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, které najdeme třeba na masce chladiče, předním nárazníku, zrcátkách nebo krytu motoru. O specifický vzhled karoserie se stará také instalace výrazných prahových obkladů, rozšířených zadních blatníků, denních světel z LED a difuzoru pod zadním nárazníkem, vyrobeného pochopitelně opět z kompozitů. Drobné úpravy se dotkly také prostoru pro posádku, všimneme si například nových koberců či sportovního volantu s kompozitovými doplňky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Při modifikaci pohonné jendotky se u Kichereru při vývoji modelu C 63 Supersport omezili především na přepracování elektronické řídicí jednotky a výfukové soustavy, díky čemuž motor nyní dává 550 koní (403 kW) a točivý moment až 630 Nm. To představuje nárůst výkonu téměř o 100 koní proti sériové verzi. Inu, když má motor patřičný objem, dá se i z „atmosféry” vydolovat relatvině jednoduchými úpravami slušná porce výkonu navíc...

O patřičný kontakt s vozovkou se starají sportovní podovzek se stavitelnou tuhostí, přepracovaný diferenciál s omezenou svorností, brzdová soustava Brembo a dvacetiplacové lité ráfky RS-1 s pneumatikami o šířce 245 mm vpředu a 275 mm vzadu.

Přesné dynamické parametry úpravce neuvádí, jisté je ale zrychlení na „dvoustovku” za méně než 14 sekund, se kterým si ostudu určitě neutrhnete. O cenu úpravy byste si museli napsat přímo do Kichereru...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer C 63 Supersport
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků