Kicherer: 700 koní pro Audi RS6

Na evropském trhu rozhodně není nouze o vylepšené varianty modelu Audi RS6. Další trochou do mlýna přispěl Kicherer.

Audi RS6 se zatím stále dělá jen jako kombík, ale pro letošní pařížský autosalon je připraven i sedan. Vůz si již do prádla vzaly frmy jako MTM, ABT Sportsline či B&B Tuning a dokázaly, že z již tak výkonného vozu dokážou udělat stroj, jenž v dynamických parametrech drží krok s ledasjakým sportovním autem. Zatím nejnovějším pokusem je Kicherer RS6, jehož motor je naladěn na 700 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,3 s.

Dvoutónový, černo-bílý lak (černá stoupá ze spodní části předního nárazníku přes kapotu až dozadu na střechu) pohltil i jinak stříbrný rám okolo masky chladiče včetně velkého loga značky uprostřed. Již samotné vzezření vozu naznačue, že se Kicherer RS6 nebude mezi konkurenty krčit někde u zdi. Sedm stovek koní výkonu je doplněno točivým momentem 780 Nm, což je o celých 130 Nm více než u sériového odladění. Motor vůz rozpohybuje z klidu na 200 km/h za 13,0 s a nemá potíže dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 280 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Výfuk byl poněkud otevřen, což prospělo nejen výkonu, ale také pořádné akustické kulise. Pérování mírně přitvrdilo a snížilo světlost vozu o 25 mm pro zlepšení jízdní stability. Všechny aerodynamické doplňky jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to včetně krytů zpětných zrcátek, předního !lízátka“ a zadního difuzoru. Lité ráfky mají průměr 22 palců. Ceny zatím nebyly stanoveny, ale zřejmě nebudou příliš přesahovat hodnoty, jež jsou v kraji zvykem. Počítá se s cenami od 10 000 dolarů, za které dostanete zpravidla jen vylepšenou řídicí jednotku a přestavení omezovače rychlosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer Audi RS6
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků