Kicherer: 700 koní pro Audi RS6

Na evropském trhu rozhodně není nouze o vylepšené varianty modelu Audi RS6. Další trochou do mlýna přispěl Kicherer.

Audi RS6 se zatím stále dělá jen jako kombík, ale pro letošní pařížský autosalon je připraven i sedan. Vůz si již do prádla vzaly frmy jako MTM, ABT Sportsline či B&B Tuning a dokázaly, že z již tak výkonného vozu dokážou udělat stroj, jenž v dynamických parametrech drží krok s ledasjakým sportovním autem. Zatím nejnovějším pokusem je Kicherer RS6, jehož motor je naladěn na 700 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,3 s.

Dvoutónový, černo-bílý lak (černá stoupá ze spodní části předního nárazníku přes kapotu až dozadu na střechu) pohltil i jinak stříbrný rám okolo masky chladiče včetně velkého loga značky uprostřed. Již samotné vzezření vozu naznačue, že se Kicherer RS6 nebude mezi konkurenty krčit někde u zdi. Sedm stovek koní výkonu je doplněno točivým momentem 780 Nm, což je o celých 130 Nm více než u sériového odladění. Motor vůz rozpohybuje z klidu na 200 km/h za 13,0 s a nemá potíže dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 280 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Výfuk byl poněkud otevřen, což prospělo nejen výkonu, ale také pořádné akustické kulise. Pérování mírně přitvrdilo a snížilo světlost vozu o 25 mm pro zlepšení jízdní stability. Všechny aerodynamické doplňky jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to včetně krytů zpětných zrcátek, předního !lízátka“ a zadního difuzoru. Lité ráfky mají průměr 22 palců. Ceny zatím nebyly stanoveny, ale zřejmě nebudou příliš přesahovat hodnoty, jež jsou v kraji zvykem. Počítá se s cenami od 10 000 dolarů, za které dostanete zpravidla jen vylepšenou řídicí jednotku a přestavení omezovače rychlosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kicherer Audi RS6
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků