Kia zaznamenala na Slovensku výrazný nárast predaja

Kia zaznamenala na Slovensku výrazný nárast predaja

Automobilke Kia sa na Slovensku podarilo dosiahnuť v minulom roku 56-percentný nárast predaja oproti roku 2005. Stala sa tak najviac sa rozvíjajúcou značkou na slovenskom trhu. Kým v roku 2005 dosiahli predaje číslo 1090 vozidiel, v minulom roku to bolo už výrazne lepších 1710 nových áut.

Za zlepšenie pozície môže vo veľkej miere príchod automobilky na Slovensko a aj model cee`d, ktorý vzbudil vo svete nemalý rozruch a vytiahol vnímanie kórejskej automobilky na podstatne lepšiu úroveň.

Podiel automobilky Kia na slovenskom trhu dosiahol v minulom roku 2,2 %. Medzi najpredávanejších zástupcov patrili modely Rio, Picanto a Sportage.

Klepněte pro větší obrázek
Kia jede

bazar

Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 58 819 km
Cena: 202 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 122 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 749 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 179 997 km
Cena: 190 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 42 151 km
Cena: 176 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 266 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků