Kia zaznamenala na Slovensku výrazný nárast predaja

Automobilke Kia sa na Slovensku podarilo dosiahnuť v minulom roku 56-percentný nárast predaja oproti roku 2005. Stala sa tak najviac sa rozvíjajúcou značkou na slovenskom trhu. Kým v roku 2005 dosiahli predaje číslo 1090 vozidiel, v minulom roku to bolo už výrazne lepších 1710 nových áut.

Za zlepšenie pozície môže vo veľkej miere príchod automobilky na Slovensko a aj model cee`d, ktorý vzbudil vo svete nemalý rozruch a vytiahol vnímanie kórejskej automobilky na podstatne lepšiu úroveň.

Podiel automobilky Kia na slovenskom trhu dosiahol v minulom roku 2,2 %. Medzi najpredávanejších zástupcov patrili modely Rio, Picanto a Sportage.

Klepněte pro větší obrázek
Kia jede
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků