Kia zaznamenala na Slovensku výrazný nárast predaja

Automobilke Kia sa na Slovensku podarilo dosiahnuť v minulom roku 56-percentný nárast predaja oproti roku 2005. Stala sa tak najviac sa rozvíjajúcou značkou na slovenskom trhu. Kým v roku 2005 dosiahli predaje číslo 1090 vozidiel, v minulom roku to bolo už výrazne lepších 1710 nových áut.

Za zlepšenie pozície môže vo veľkej miere príchod automobilky na Slovensko a aj model cee`d, ktorý vzbudil vo svete nemalý rozruch a vytiahol vnímanie kórejskej automobilky na podstatne lepšiu úroveň.

Podiel automobilky Kia na slovenskom trhu dosiahol v minulom roku 2,2 %. Medzi najpredávanejších zástupcov patrili modely Rio, Picanto a Sportage.

Klepněte pro větší obrázek
Kia jede
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky