Kia zahájila výrobu modelů cee´d GT a pro_cee´d GT

Kia zahájila výrobu modelů cee´d GT a pro_cee´d GT

Kia odstartovala v Žilině výrobu modelů cee´d a pro_cee´d ve verzi GT osazené přeplňovanou jedna-šestkou T-GDi o výkonu 204 koní a s točivým momentem 265 Nm. Novinka kromě motoru nabídne upravené nárazníky, jinou masku chladiče, laděný výfuk, přepracovaný podvozek, v interiéru například sportovní sedačky Recaro a hliníkové pedály.

Ženeva 2013 | Premiéry | Autosalony | Kia

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Pro začátek výroby připravila korejská automobilka speciální edici limitovanou na 500 kusů, kdy každý z těchto vozů dostane bílý perleťový lak karoserie, osmnáctipalcová litá kola, zpětná zrcátka v černé lesklé barvě a nerezové prahové lišty, na kterých bude kromě červeného loga GT také pořadové číslo z této limitované edice.

Zajímavosti | Kombi | Technika | Kia | Kia Ceed

Na brzdě: Kia cee´d 1.4 CVVT – benzin vs. LPG

Nejrychlejší hatchback značky Kia dorazí do prodeje už velmi brzy. Českou cenu ale zatím ještě neznáme.  

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků