Soul je omyl sám o sobě(humus) :-) natož v elektrice,s dojezdem 200km.Když už, bych chtěl vyhovět, ekoteroristům,šel bych do CNG ;-)
Ať přemýšlím jak přemýšlím, tak nenacházím jediný racionální argument ke koupi jakéhokoliv elektrovozítka v kontextu pořizovací ceny. Kdyby raději ty prachy, co uvalili do tohoto ekonesmyslu, vrazili do zkvalitnění zbylého portfolia, tak by udělali 100x lépe.
Vidím to podobně, na druhou stranu ale chápu, že každá nová technologie se prosazuje pomalu a začíná na gigantických cenách. Např. před pár lety plazmové televize - ceny ve statisících a normální člověk si ťukal na čelo.
Nová technologie? Kde? Ano, u televizí to chápu. Rozdíl mezi dnešní televizí a televizí před 20 lety, respektive technologií, je propastný. To byl obrat o 180 stupňů, v tomto případě je ta počáteční přestřelená cena za novinku pochopitelná. Jaký obrat se ale udál v oblasti elektrovozítek, aby to ospravedlnilo cenu? Žádný. Kdyby Tesla viděl, kam jsme se za ty roky posunuli, tak by se nám vysmál.
Dobře, tak není to úplně něco nového, ale velká změna to je a vyžaduje určité postupy a technická řešení, která zatím nejsou vyráběná ve statisícových sériích, takže tím je daná velká cena.A já myslím, že Teslovi by se naše akumulátory líbily. Stejně jako ostatní elektronika. Mít Tesla naše současné možnosti, elektroniku, mobily, počítače, to by se mu to bádalo a vynalézalo. O takových věcech se mu ani nesnilo. Jen by zíral, rozhodně by se nesmál.
Která součást elektromobilo není podle vás vyráběna ve statisícových sériích a je proto tak extrémně drahá, že se významně podílí na celkové vysoké cenně elektromobilu?
No nepochybně to budou například akumulátory
Ano, to je oblíbený mýtus šířený fandy elektromobilů. Ža masová produkce zlevní aku.Realita je taková, že např. do Modelu S od Tesly se dává aku složený z článků NCR18650A, kterých Panasonic vyrobil už hodně přes miliardu a žádný prostor pro zlevňování tam opravdu není.
Uff, to tam fakt strkají články s kapesních svítilen ? :-/
Ano, to není neobvyklé řešení, ty články jsou už dlouho vychytané.Samozřejmě při použití Superchargeru je rychle odrovnáte, protože se při rychlém nabíjení vnitřně přehřívají. To ovšem Tesla-lovers nevadí a prostě to jako jiná nepříjemná fakta ignorují. :-D
No to je fakt pecka. A kolik jich v Tesle je, na 90kWh to musí být přes sedm tisíc ?
Blízko, pokud si správně pamatuju, nechce se mi to hledat, je to 8 tisíc článků.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.