To je až 2035? Myslel jsem že 2030. Jinak do té škatulky aut co se budou moct prodávat po roce 2035 se vlezou i mild-hybridy? Jestli ano, tak to není žádná sláva. Mild-hybrida doma máme a je to v podstatě obyč spalovák se standardní spotřebou.Velkou výhodou elektroauta je, že si ho člověk nabije doma z fotovoltaiky a pokud jezdí pár km denně, tak v podstatě jezdí zadarmo.
Tak on je mild-hybid a "mild-hybrid". Před zhruba 10 lety se tak nazývala skupina aut jako Honda CR-Z nebo BMW ActiveHybrid 7, kde elektromotor sice většinou nemohl pohánět auto sám, jelikož měl nižší výkon než spalovací motor, ale jinak se konstrukce a fungování se hodně podobala full-hybridům. Dnes se jako "mild-hybrid" označují i auta typu Fiat 500, kde motoru vypomáhá přes řemen zesílený startér pracující energie se přes normální 12V elektrickou síť auta ukládá do baterie se směšně malou kapacitou (menší než mají elektrokola). Já těmto autům říkám švindl-hybrid.
ten fiatácký 12V mild hybrid jsem měl půl roku, parádní spotřeba, přes ten řemen to mají všechny mildy, vlastně ten altík ten motor nastartuje a rekuperuje to do malé i nabíjí normální. Je to vlastně dělaný pro ekologii a pro nemožnost tažnýho šla panda sport do světa.
Mild hybridy určitě ne, ty sotva stačí na dnešek.
Aha, z článku to tak vyznělo, že stačí přídat malou baterku aby to byl mild-hybrid a bude se moct prodávat.
Mild hybridy moc s plněním norem nepomůžou, rozdíl spotřeby je kolem dvou desetin litru, to je nic. Ty půjdou pryč taky.
vždyt o tym psali, oni mají taky normální hybridy a plug-iny, mildy jsou vesměs na výběhové motory-neplet si to s modelovou řadou. Kia a Hyundai není koncern, kde neumí vyrobit hybrid.
Hele, já chápu, že se nezmůžeš na pořádný auto, a všechno, co máš, je ten bezmotorovej sráč od Kojoty, ale musíš to pořád ventilovat?
kdybych nebyl socka, tak koupím lexuse. VW koncern už nechce ani majitel kauflandu, přešel k BMW a toyota spolupracuje s bmw.
Ty jsi socka, co nemá na pořádný auto, a zmůže se na bezmotorovýho yarise.
"Kia začne z českého trhu příští rok stahovat modely s ryze spalovacími motory ..... zůstanou pouze jejich elektrifikované deriváty ... " Z toho jasně plyne, že se to mild-hybridů netýká, protože mild-hybrid = elektrifikovaná varianta.
Kia moc mild hybridu nemá, i z té 1.5t v ceed ho dali pryč. V i30 je.
Skvělá zpráva. Konkurenci s mozkem porostou tržby.
Jo, a která že to je? :-D Všichni už dneska mají nějakým způsobem elektrifikovaný auta, takže kdo je ta výjimka?
Zajímá to někoho? Kolik lidí si kupuje nový auta? Minimum, předražený klumpy na pár let. Bazary budou v roce 35 plný aut na benzín/naftu, tak co tohle vůbec řešit.
Ne, bazary opravdu plné nebudou. Funkční auto se bude vyvažovat zlatem, a kdo ho bude mít, ten se ho nebude zbavovat, protože náhrada už nebude.
Nás tohle zajímá, musíš si uvědomit, že koupíš i druhá auta jak škoda a právě kia a hyundai předběhl technicky vw, jo na diskuzi se dočteš, že koncern má větší kufr, ale že korejský elektro je levnější, to už se nedozvíš. A bude tady škoda v roce 2035?, tak rád si počtu o automobilce co má u nás budoucnost a dělá modely pro lidi a né pro fleety.
Tak hlavně, že ty korejský a japonský střepy fleet vůbec nekupuje, co?
Jo C-HR v hybridu má MP třeba Český Krumlov a vyrobený to je v Turecku a mají třetinové náklady, než ti co koupili škody. Korejsko Japonská auta se dostanou do fletů, kde podnik a instituce šetří a nechcou podporovat němce. Víš vůbec kolik má spotřebu hybridní toyota ve městě vůči Scala? počítej tak menší o 6-7l/100km a města chcou šetřit, státu je to jedno, Fiala nezná slovo šetřit, vysokoškoláci to slovo neznají.
Třetinový náklady? Tuhle pohádku můžeš i něčím doložit, ty plácale? Ani na palivo ne, a servis už je u Kojot drahej. Rozdíl 6 litrů ve městě je píčovina, když Scala jezdí město za sedm litrů. Ta sračka od Kojoty nedá město za litr, debile.No a chlubit se tím, že je to vyrobený v Turecku, a prodávaný dráž než německý auta, na to už musí být jeden kurva bedna. Hodně prázdná.
máme ve firmě scala a tak vím za kolik ve městě jezdí. Dej odkaz v mapě co jezdí škoda scala za 7L/100km. Servis u Toyot drahý? Asi to srovnáváš na co máš tu lítačku cos psal minule, u toyot si to zjistíš na netu a je to asi třetinová cena co škodovka s polským motorem. Nevím, jestli je to počasím, ale v turecku jsou nejvíce kazivé vw koncernová auta.
Ty jsi Scalu neviděl ani z rychlíku, blbečku.
píšeme o škoda scala, vždyt to má každá policejní stanice a tu spotřebu najdeš na netu, průměr v městským cyklu je 9,6l/100km, já ve městě mám i 2,6l/100km, ale obyčejně tych 3,6l/100km.. Tobě se to zdá moc? Když auto ujede dva km, stojí, potom tři atd.
Neznám nikoho, kdo by se Scalou jezdil za víc jak sedm, lháři.
mezi obchodáky co pracují od 7 do 19 to ani neschladne přes noc, tak na dálky je to pravda, ale já píši o jiném využití auta a né aby ses stal otrokem auta bez jídla a manželku vidíš jednou týdně a to bídně. Vžij se do situace toho chudáka, co se nezmůže na dražší auto a má toyotu a né aby mu u domu vrčelo schlazování turba. Nejhorší je na tom, že škodovka má palubní počítaš a data nebere ze vstřikovačů.
Nechápu, co tu blábolíš. Není to ani česky, a už vůbec to nedává smysl.
Tvrdit, že Scala má o 6-7l/100km vyšší spotřebu než C-HR.. jako taky se rád nachlastám, ale tohle?.. :D
Možná to nechápete, ale když si dosavadní kupující nových aut budou kupovat ojetiny, tak jejich cena půjde nahoru. A vy budete roky tvrdě šetřit a pak zjistíte, že za ty peníze, které dříve stačily na slušnou ojetinu, vám v bazaru prodají jen 20 let starý vrak.
Jo, chápeme tě, socko. Nemáš na to, tak napliveš, co se vejde.Nový auta si kupuje v ČR ročně dost lidí. Bez nich by si ubožák jako ty pak nemohl vybrat tu olítanou sračku, ze který pak dělá hogo fogo, ačkoli to před patnácti lety haněl jako předraženej klump.
Ano zajímá
ad Generální ředitel Kia Czech Arnošt Barna vnímá za zlomový rok 2030, kdy chce automobilka dosáhnout 90% podílu elektrifikovaných vozů. Smyslem je, aby zákaz spalovacích motorů v roce 2035 nepřinesl skokovou změnu.Takze cerne na bilem... zadna zmena kvuli poptavce, zadna zmena kvuli prevaze technologie. Priprava na zakaz. Nic vic, nic min.
No tak samozřejmě..protože každej pepík měl už tři auta a neudělal krok pěšky nebo hromadnou dopravou. To si fakt někdo myslí, že budeme těžit a spalovat/zpracovávat ropu do nekonečna? Tak některá generace s tí musela začít a jsem rád, že to přišlo.Jo rozhodně je to omezování, EV nejsou tak univezální. Ale ti co tu nadávaj na EV taky hýkaj nad rozežraností Američanů - trochu paradox, ne?
Účinnost současných akumulátorů je úplně směšná. Problém znečištění životního prostředí neřeší jenom skrývají.
Tady ale nejde o znečišťování, ale skleníkový efekt. Bohužel však moderní auta mají na tomto velmi omezený podíl, navíc elektromobilita jen posune spalování fosilních paliv do elektráren.Problém konce spalováků je navíc socioekonomického rázu. Celý venkov přijde o mobilitu, a to je teprve začátek tohoto sociálního experimentu, který bude pokračovat hlubokou ekonomickou krizí.
Jenze to neni o Pepikovi a jeho trech autech, ale o soucasne ekonomice jako celku. Ne nadarmo je schopnost domyslet do dusledku znamkou inteligence.
Samozřejmě že to není o Pepíkovi a jeho třech autech, schopnost pochopit psaný text je známkou inteligence. Ale teď vážně...O ekonomiku se nebojte, podnikatelé si poradí vždy a že už nebude takový nadbytek a blahobyt? Že nebudete mít 2 televize tři auta a budete po sobě na záchodě zhasínat? To vám vadí?
Nemam dve televize, ani tri auta a zhasinam po sobe vsude. A delal jsem to tak vzdy.Podnikatele si poradi presne do chvile dokud bude jejich sluzby mit kdo zaplatit.Jeste neco podobne pronikave inteleciho?
Podnikatelé přežili krize už mnohokrát, vždycky se znovu ekonomika zvedla, ale najednou je to strašnej problém.
Tak regulace tu poptavku meni pokutama ... uz ted mas v cemkoliv nad 95g/km docela slusnou pokutu za emise. Od 2018 ma filtr pevnych castic i benzin. Euro 7 s tim zamava vic. Jako jsem rad, ze uz budou konecne koncit kourici jednickovy Oktavky a podobny plecky, ale treba uz takova EURO 6d temp mi prijde docela v pohode a je navic relativne dostupna.Je to tvrda dan za rozsireni aut. Protoze na jedny strane maji treba obyvatele Mnichova pravo/narok na to zit v prostredi, ktery splnuje ekologicke limity, ale pak jen v CR 6.5mio aut. Takze tim objemem i malicky znecisteni dela hodne.
Co udělalo omezení nabídky nových aut s vozovým parkem, to známe na příkladu Kuby. Čili u nás bude vynucené zavádění elektromobily a regulace nabídky klasických aut znamenat to, že ty kouřící jedničkové Oktávky budou smrdět na silnicích déle. Vidíme to vlastně už nyní. Při neregulované nabídce nových aut by většina 20letých ojetin skončila na vrakovišti. Jenže nabídka je regulována a 20letá Oktávka dnes proto stojí neuvěřitelných 70 tisíc a na vrakáč ji majitel prostě nedá.BTW I jedničkové Oktávky měly hodně čisté motory. 2.0 MPI 85 kW či 1.8T 110 KW měly po roce 2000 verze s dvěma katalyzátory a čerpadlem sekundárního vzduchu, protože byly navrženy tak, aby v modelech VW plnily přísné americké a kalifornské emisní normy. Takže s obrovskou rezervou plnily i evropskou normu Euro 4, která měla začít platit až o 5 let později a splnily by i další, kdyby tehdy byly známy.
Jo, když má majitel dvacetiletý oktávky v palici vyduněno, pak si pořád myslí, že ten jeho krám je kdovíco a že je to snad záchrana světa... A přitom je to prostě jen přežitý a přestárlý sráč, co už na silnice nepatří.
To je vzácná logická úvaha, bohužel na ho..o. Kolega dojíždí denně 110 km k nám do práce po dálnici. Pro upřesnění 110 km k nám, 110 km zpět. Uvádí spotřebu své jedničkové Octavie cca 4,5 l/100 km. Napiš mi napsat, který automobil, mimo předražených elektrických, mu doporučíš, aby za něj nevysolil moc peněz a neměl větší spotřebu? Elektrické již evidentně nebudou levnější ani na spotřebě a jestli jsem dobře četl, tak v brzké době zdraží elektřina i na nabíjecích stanicích.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.