Kia začíná nabízet svůj nejrychlejší vůz. Stinger je krásný, ale ne levný

54 komentářů

PhalanX
26. října • 15:55

A co takhle Mustanga 5,0 V8 za 1,2M Kč? To mi přijde jako zajímavější než dát to samé za Kii..

fri
25. října • 18:18

Ty ceny se mi zdají nadsazené pro následnou tučnou slevu..
Mimochodem - v polsku stojí stinger 2,0 turbo 149900,- zl, což je na naše 900 tis..
Kdo by si v tomto případě proboha kupoval stingera u nás.:-/

Joe Doe
25. října • 7:52

Neni levny.Ale to nie je ani Superb s cenovkou noveho hybridneho Lexusu GS.Takze ak moze mat nezmyselnu cenovku Superb, na cenach Stingeru mi nepride nic zvlastne,

Luthor
25. října • 6:02

Připomíná mi to titulek k Hyundai Kona "Rozhodně neni levná" ctrl+c ctrl+v? .... Kia nemůže za to, že postavila tým top inženýru ostatních automobilek včetně Biermanna (bývalý šéf vývoje M divize BMW) a sestavila jejich auto snů řekněme za rozumnou cenu. Cena je víc než luxusní stejně jako technologie.... A ano...ta smradlavá nafta tam nemá co dělat ale EU si to žádá...a opravdu by mě zajímalo jestli v USA dostanou ten 5.0 V8 :) Inu, počkejme si na další nadšené reakce opravdových automobilových webů a uvidíme :)

Josef
24. října • 19:19

Můj názor, a myslím si, že nejen můj, je ten, že Stinger vypadá moc hezky a podle toho, co se občas objeví v motoristickém tisku, to bude hodně dobré auto. A od toho se odvíjí cena Stingeru, která je přiměřená - ani vysoká a ani nízká. Zkrátka Korejci se už vypracovali a jsou si vědomi toho, co nabízejí. Samozřejmě trh – zákazníci rozhodnou. O tom, že korejské automobilky za poslední roky udělali veliký kus práce a dotáhli se kvalitou a designem mezi přední světové značky, o tom žádný normálně uvažující člověk nepochybuje. Dokázaly to i expozice posledních světových autosalonů (Frankfurt,…), kde korejské značky dopadly moc dobře (dokonce překvapily i opovrhované čínské značky…).
Některé příspěvky zdejších „diskutérů“ jsou poněkud úsměvné a charakterizují typické „čecháčky“, kteří si přes svoji omezenost neuvědomují realitu a třeba i fakt, že jimi opovrhované korejské značky existují a vyvíjí se na rozdíl od českých značek, které přestaly existovat a zachránila se jedině Škoda jen díky tomu, že ji koupili a ovládli Němci. Dokonce nás Čechy v Nošovicích ti „Korejci“ učí (učili) svoje auta vyrábět… Vyloženě „české“ auto je snad jen Kaipan ze Smržovky a snad pár kousků vyrobí i Praga… a to je vše.
Jak to vypadá s auty v Česku, ukazuje i situace, že více jak polovina osobních aut, která se dostane a prodá na trhu, jsou ojetiny z dovozu a z nich je 70% starších 10 let. A z té menší „poloviny“ v podobě vyloženě nových vozů se retailovému zákazníkovi dostane jen cca 30 %, ostatní jsou firemní flotily. O tom, kolik procent kusů u retailového zákazníka tvoří Dacie, to si lze snadno dočíst ve statistikách prodeje. A v této situaci českého občana-zákazníka budou zdejší „odborní diskutéři“ ohrnovat nos nad novými korejskými auty a třeba zrovna nad Stingerem, který je předmětem této diskuse… Opravdu úsměvné. Přitom stačí jediné, navštívit prodejce a vyzkoušet si současnou produkci (ne nějakou 10 a více letou korejskou ojetinu). Zkrátka lidská hloupost nezná mezí a ta zdejší „česká“ některých „diskutérů“ občas vyloženě kvete…
Opět k tématu diskuse. Je hezké, jakou má KIA odvahu a zkouší proniknout do vod, které ovládá uzavřená společnost vyhlášených německých značek. Z nedávné minulosti je možné připomenout sympatickou snahu Hondy, která se chtěla v Evropě prosadit se svým Legendám. I když nikdo nepochyboval nad kvalitami Legendu, který byl prodáván za velmi sympatickou cenu, tak zkrátka díky tomu, že neměl na kapotě německé symboly premiantů, tak skončil. Krátce na to to Honda zabalila i s Accordem. Uvidíme, co ukáže blízká budoucnost a jestli Stinger náhodou „zaboduje“. Já tomu moc nevěřím, i když držím palce, aby byl Stinger úspěšný. Já mám rád pestrost na silnicích a monotónnost stovek krásných nových Superbů na českých silnicích mne už pomalu nudí. Takže doufám, že se najde hodně českých „odvážlivců“, kteří na silnice vyrazí se Stingery. Každý ať si vybere takové auto, jaké se mu líbí a jaké mu vyhovuje a splní všechny požadavky na auto kladené a proč by to neměl být třeba zrovna ten Stinger, že? Už dlouho vím, že pořádné hezké auto stojí od milionu výš a Stinger to potvrdil. Jestli si ho koupím, nevím. Asi ne, pravděpodobně zůstanu u své značky (a modelu), se kterou jsem moc spokojen.

jean
25. října • 15:59

Ani sa mi nechce verit, ze ten elaborat niekto cital do konca :-D

hack
25. října • 17:59

Ani se mi nechce verit, ze nekdo misto pouheho napsani minus k prispevku musinapsat samostatny prispevek. Nebo ze by k tomu minusu napsal dokonca i ten prispevek?

jean
26. října • 7:42

ja som mu minus nedal - kedze som to necital, nemozem vediet, ci s nim suhlasim alebo nie....

hack
26. října • 9:38

To je fakt dobry, bez precteni prispevku jsi schopen oznacit ho "elaboratem". To znamena, ze prispeky posuzujes podle poctu radku a ne podle obsahu. V kontextu s obsahem sdeleni jsou tvoje prispevky jean rozsahle elaboraty, i kdyz maji jen cca 2 radky....

GR8
25. října • 9:42

Je to presne tak jak pises. Bohuzel nekteri radoby diskuteri nejsou schopni vubec pobrat skutecnost a jedina schopnost je urazet pod anonymnim nickem. Ovsem s tim se setkavam skoro kazdy den a je treba to jen prehlizet. Nic vic.

Josef
25. října • 19:03

Právě proto se do "diskusí" s takovými rádoby diskutéry vůbec nezapojuji. Pouze se domýšlím, co to může být za magory, kteří se takovým způsobem "ukájejí" a prezentují ve svých "příspěvcích" slovní průjem.
Mám rád auta a je mi proti srsti, když někdo uráží povedené modely nebo značky, které něco dokázaly a vypracovaly se z ničeho od píky. Ještě snad bych to chápal od Němců a našel bych v tom logiku (na Porsche stále Korejci nedosáhli...). Ale od Čechů? Proto takové magory nazývám "čecháčky", protože, jak jsem uvedl, místo toho, aby se "styděli", že je přišli Korejci učit do Nošovic vyrábět auta a dali jim práci, tak jen štěkají a uráží. Vůbec bych se nedivil, pokud by oni v současných produktech korejských automobilek ani neseděli. A ve Stingeru, o kterém je tento článek a diskuse, v tom neseděli už vůbec a ani se nikdy na takové auto nezmohou. Budou maximálně patřt do té skupiny lidí kupujících dovezené ojetiny a budou zde sdělovat "chytré" rady a závistivé štěky o "ubohosti" a nekvalitě korejských značek.
Chtěl jsem sdělit můj pohled k obsahu článku a obsahu "diskuse" obecně a snažil jsem se, aby měl můj příspěvek obsah a formu. Do jedné věty se to bohužel vejít nemohlo.
Jinak díky za reakci a přeji ti hodně šťastných a pohodových km za volantem.

GR8
25. října • 19:55

Uz to bylo receno milionkrat. Vzdy se najde idiot. Obecne me auta zajimani snad jako kazdeho chlapa. Mam sve oblibene ale pokud si to zaslouzi i znacky ktere nemusim a udelaji model ktery si zaslouzi palec nahoru nemam s tim problem. Stinger jsem mel moznost shlednout na IAA a musim rict ze je to vazne parada. Kvalitni interier spickova technika. Sleduju posledni dobou Genesis. Rad bych je videl v Evrope. Uvidime. Korejci ted vazne slapou. EU jim neni logicky moc naklonena ale ve svete je o ne velky zajem.Stinger se stane urcite samostatnou znackou stejne jako v Koreji.

nathan
24. října • 23:49

Hezky napsané.

Antiautomat
24. října • 19:03

Hm, a co tak stavebnica Ultima GTR, ktora sa da lacno zohnat. Normalne zrucny clovek to zlozi a este aj vie, ze ma vlastne zbastlene auto. A mate karu co strach.

Aladin
24. října • 13:14

Jsem zvědav, jak se Stinger chytí na us trhu. Tam totiž nemají tolik potřebu hrát si na značky. Zde v Evropě to bude okrajová záležitost. Přesto bych tomu přál úspěch. Rozvířit stojaté vody vysokých marží německé konkurence není nikdy na škodu.

Lord Owl
24. října • 14:56

No ono se tam v USA na značky právě dost hraje. Cocacola vs. Pepsicola, Chevrolet vs. Dodge, Buick vs. Lincoln atd... Jenom je to takový velký trh, že se tam skoro všechno prodá.

Lovap
25. října • 7:58

Ani nie. Prečo si myslíš, že Toyota začala s Lexusom práve v USA? Práve preto, lebo v USA sa až tak na značky nehľadí - keď je niečo dobré, kupujú to. Na rozdiel od Európy, kde to celkom neplatí. Tu platí, že je potrebné aby to malo nejakú prestíž. Preto sú podiely ázijských automobiliek na trhu v USA podstatne iné ako v Európe.

bzzz
25. října • 10:30

Majetnejsi americane jsou naopak tezce vysazeni na znacky (image a prestiz).

Aladin
25. října • 12:59

Nebyl jsem všude, ale třeba v Californii a to i v bohatších oblastech, kde jsou ceny nemovistostí dosti vysoké, jezdí lidé běžnými vozy. Možná by se dalo říci, že majetnější sahají po suv a velkých modelech mpv všech značek. Mezi "lidovější" vozy lze zařadit určité sedany. Např. Nissan Altima, apod. Hodně se dařilo třeba Kia Soul, když vyjela. Tady ji skoro nikdo nepřijmul. Protože to je Kia. Mercedesů, BMW a ani Lexusů tam zdaleka není vidět tolik co zde. Vlastně skoro žádné. Mít Mercedes, Bmw nebo Range Rovera je povinnost jen v těch ultra luxusních oblastech. Amíci obecně slyší na cenu. U nás je srovnání ceny skoro až druhořadé. Když chce někdo bmw, tak si ho koupí ať stojí co stojí. A když na to nemá, tak koupí jeté. Takových fandů tam je mnohem méně.Tím se vracím ke svému prvnímu příspěvku. Pokud Amíci začenichají dobře postavené auto za dobré peníze, značka není žádný problém. Právě proto jsem zvědav na prodeje Stingeru na us trhu.

Peter
24. října • 13:31

Ono se všeobecně nikde nehraje tak na značky jako v Česku! Taky nechápu proč by zrovna tohle auto s takovými parametry mělo být nějak levné.

Kankunen
24. října • 11:26

A kolik by ta dobrá cena měla být? Dokáže to autor říct nebo jen tak plácá.

David
24. října • 11:14

Když vidím co ta Kia má za 1,4 mil. tak jsou Němci pěkně v prdeli.

mpolan
24. října • 10:39

Tak doufám, že až se objeví nějaká novinka od Audi či BMW ve stejné třídě, bude zdejší redakce taky psát, že nejsou levné... Ta auta jsou ještě výrazně dražší, než Stinger, a to se mu výbavou ani zdaleka nemohou rovnat.
Tohle podprahové podsouvání "drahosti" nových aut z Koreje mi už leze na nervy...

LOL
24. října • 11:00

pisálci placení z Koncernu mají stažené půlky :-D

Michal
24. října • 10:03

To je opravdu gól, na auto webech titulek o tom, jak Stinger není levný, vyvolal velké diskuse, tak ta vlna pokračuje, protože i tady se očekává nával kliknutí. Je to ubohé a tak očividné. Pište raději zajímavé věci, pište je způsobem, který nás přiláká, jinak se sami pasujete na bulvární póvl. Mimochodem, Stinger levný je, takže si to opravte a hlavně si přepište v hlavě svou omezenost. Díky.

Pavel
24. října • 10:14

Fakt mě baví ty příspěvky ubožáku, které obecně mají problém z vozy Kia a jím podobných. Auto je za ty peníze víc než perfektní a rozhodně lepší volba než Audi s podobným parametrem a dvojnásobek ceny. Fakt ubohé. Možná si ta auta nejprve projeďte, než budete psát takové žvásty. Ostatně auta Kia navrhuje převzatý designer Audi a Hyundai designer BMW. Co na to říct.

uzdichcal petr
25. října • 17:03

3-[ Skoro polovina zákazníků se po koupi vozu Kia potýkala s technickými problémy. Kia je hnus, koreu nebrat ! 3-[

xxx
24. října • 22:19

Naučit se rozdíl mezi 2. a 7. pádem?

MakojakoPako
24. října • 10:24

Obráceně, dizajner Audi -> Hyundai.

Dienstbier
24. října • 9:05

mobily, auta, ...
V Koreji nejsou žádní afričtí a afgánští inženýři a přesto dělají hi-tech?
To je divné? Že by Berlín neměl v otázce uprchlíků pravdu?
https://twitter.com/OnlineMagazin/status/9216... ...

king014
24. října • 9:15

Spíš to bude tím že v Korejci nemají odbory a demokracii. Vládne tam několik rodin ovládajících dva koncerny a ti mají tak obrovskou státní podporu že si ten vývoj v pohodě zaplatí

Dienstbier
24. října • 9:55

Do Koree je to z Afgánistánu stejně daleko jako do Německa. Proč si nevezmou milion afgánských techniků, když se Eu tvrdí že multi kulti společnosti jsou inovativní.??
Jak to vidíme třeba na hospodářství Brazilie nebo Haiti.

Dienstbier
24. října • 9:55

Do Koree je to z Afgánistánu stejně daleko jako do Německa. Proč si nevezmou milion afgánských techniků, když se Eu tvrdí že multi kulti společnosti jsou inovativní.??
Jak to vidíme třeba na hospodářství Brazilie nebo Haiti.

bzzz
24. října • 10:18

Kdybys mene placal h0vadiny a lepe/vice se ucil nebo makal, tak se mas fajn a nemusis resit (i)migranty (kteri se navic CR tykaji vicemene okrajove).

renda4
24. října • 9:41

Tak to víš o odborech v Korei úplný hovno , protože v odborech je tam téměř každý dělník v automobilce...

Moik
24. října • 8:41

Navíc je v ceně vždy 8st. automat, s manuálem asi nejde ne? To z článku nevyplývá.

DJ
24. října • 8:26

Další střep od Kia, já bych to odvezl rovnou na skládku sešrotovat, pěkná sračka májová :)

Mirek
24. října • 21:15

Tak si kup kvalitu od koncernu VW. A nezapomeň se před nárazem, na sedadle spolujezdce, polét olejem, sardinko.
http://autobible.euro.cz/navrhuji-automobilky-auta... ...

DJ
24. října • 9:56

Je to vtipnej plecháček, plasťáček pro ubožáky :)

Look
24. října • 9:47

Jako pro socky dobrý možná

Shimi
24. října • 12:18

Look: Dát rovnítko mezi 1.4 milionu a sockou může jen naprostý idiot, který tu idiocii fakticky potvrdí tím, že ten svůj "inteligentní názor" dobrovolně vyjádří v diskuzi. A pak se někteří diví, že volby dopadly tak, jak dopadly. S tímhle materiálem ani jinak dopadnout nemohly.

Nn
24. října • 13:21

Jdi tahat kačera děcko

Joe Doe
24. října • 15:55

Sod off.

Brouk
24. října • 10:21

99% nemeckych premiovek jsou v dehtu. Tak kdo je tady socka? Radeji Kiu s poradnym motorem nez nemeckou mrdku v dehtu.

Staňa
24. října • 8:33

Říká většinou ten, co má nějakou 15 let starou relikvii se starým smradlavým TDI

nathan
24. října • 8:11

Ta 3.3 V6 za 1.4 mio je zajímavá. Jak parametry tak i cenou. Za tu cenu se nic podobného nesežene.

Leixner
24. října • 19:32

To je opravdu hnusna karka, pusobi to na me jak rozslapnuty hlemyzd a po zkusenostech s korejci zrejme nebudu daleko od pravdy , fuj :-(

USA
24. října • 16:17

tocivej moment na ten objem a preplnovani docela bida, nejspis to je silne priskrceny

Zdeny Horáček (3MPS)
24. října • 13:08

Bojím se, že toto:https://www.sportovnivozy.cz/86582-infiniti-q50-30-v6t... ... je o "kapánek" dál:-))

DaewooMaster
24. října • 15:22

Minimálně designem myslím, že spíš ne. Navíc článek je o novém voze, ne o bazarové ojetině, kterou dáváte jako příklad cenové konkurence.

Zdeny Horáček (3MPS)
24. října • 19:26

Člověče, ty asi neumíš číst - v odkazu se píše - NOVÝ vůz, navíc tacho má 100km (což je transportní nájezd). Tak jaká ojetina???Jinak samosebou nákup auta je věcí každého soudruha. osobně bych volil Infiniti, které se sportovními luxiosními vozy má zkušenosti (od 370Z, GT-R po Infiniti řady Q nebo G), než Kiu. Nakonec, nejlepší by bylo se sebrat a auto si jít projet (já jsem udělal, abych měl srovnání s mojí G37 4x4). Pak teprve doporučuji cokoliv psát.
Můj názor nikomu nevnucuji.

DDT
25. října • 0:12

asijská sračka jako asijská sračka...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Vaněk
25. října • 14:14

To je taky hnus 3-[ Mam fakt špatné zkušenosti zkušenosti s Kiou 3-[ 3-[ 3-[

Brouk
24. října • 23:24

Bojím se, že na tvém inzerátu není něco v pořádku. https://www.ford.autopalace.cz/Vozy/Sklad/1059738/1023/i... ... Když odečtu daň v mém inzerátu, vychází mi cca 1099 000 Kč. Zajímavé.Navíc, základní cena v USA je $51,000. Když připočtu dovoz, clo a dph, tak mi vychází, že Autopoint chce zákazníkovi doplatit pár set tisíc za jeho nový vůz.

Doporučujeme

Články odjinud