Kia XCeed nabídne technickou vychytávku, která v Evropě oslaví premiéru

jen tak dále, digi mám v jednym autě a když přesedám, tak ani ty archaický budíky nevnímám. Prostě korejci makají, stačí si přečíst test elektromobilů od Nývlta.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  11. 06. 2019 17:07

Nema tohle uz snad kazda skodovka?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 06. 2019 19:55

Má, protože je to skvělý způsob, jak lze podojit lůzu. Ta si ráda připlatí za nákladově značně levnější displej z tabletu, než se babrat s jemnou strojírenskou mechanikou. Vždyť se tam dají přepínat styly zobrazení budíků, skiny jako z XPček!

Odpovědět  |   | 

o to přepínání jde až naposled, není pěkný když dojíždíte do cíle a objeví se tam šachovnic prapor s odpočtem metrů nebo v zácpě si tam prostě pustíte fotky.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 06. 2019 06:02

Také to tak vnímám. V určitých chvílích bych to možná někdy ocenil, ovšem něco co je patrně výrobně levnější za tučný příplatek.... Klasické budily mám raději. Než si pouštět fotky na displeji v zácpě, to už bych se snad raději vezl v nějakém autonomním voze.

Odpovědět  |   | 

Krásně napsaný nadpis. I já na něj kliknul v naději že je to opravdu nějaké prvenství v Evropě a ne prvenství v Evropě v rámci značky Kia

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  11. 06. 2019 18:28

Já čekal bůhvíco a nakonec je to jen Kia s digitálkama.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 06. 2019 19:53

takže šetření a ořezávání nákladů už došlo i do KIE.

Odpovědět  |   | 
Šlajchrt  |  11. 06. 2019 20:30

Úžasné prvenství, jenom sto let za konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Čičo  |  11. 06. 2019 22:01

V tomto prípade našťastie! Lebo ako píše kolega vyššie - o nič iné ako o šetrenie nákladov nejde.

Odpovědět  |   | 
Šlachrt  |  12. 06. 2019 07:39

Jasně, a proto měly jako první toto řešení drahé modely s cenovkou několik milionů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 06. 2019 08:35

To bys koukal, kolik zrovna u drahých modelů najdeš levných řešení...

Odpovědět  |   | 
Šlachrt  |  12. 06. 2019 19:37

Jistě, a do levných aut se pere pravá kůže, dřevo a broušený hliník po tunách.

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwe  |  11. 06. 2019 21:58

to rozliseni displaye ma tablet za 3 tisice na 10", to fakt nestoji auto za 400 klacku nebo vic aby do nek strcily neco poradneho ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 06. 2019 08:37

Na rozlišení to nejezdí, navíc na displej koukáš z téměř metrové vzdálenosti. U automobilních dílů je důležitá odolnost a technická kvalita, ten displej musí vydržet fungovat v neskutečných teplotách, vibracích, otřesech... Na to je zbytečné plýtvat jemnými displeji.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Jedno  |  12. 06. 2019 18:11

Nic nového,digitální přístrojovou desku jsem měl před 17 lety v oplu senátor 3.0.To byla frajeřina, nikdo nechapal a ten kdo s tím autem jel nevěděl co co znamená.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 06. 2019 14:34

Take jsem mel senatora, ale 2.5 litru v automatu, zralo to i travu u silnice. Ale pohodlicko, jako v obyvaku. Digitalni pristrojovku jsem nemel.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  13. 06. 2019 19:51

Nevím nevím já su spíš na ty klasický analog ručičky jak lítaj sem a tam 😁 digitální přístrojovka není pro každýho 🙄

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  15. 06. 2019 19:36

Další brutálně vylhaný bulvární titulek z dílny Lutonského partičky (CZECH NEWS CENTER), evokující ve hloupých čtenářích dojem toho, že se snad chystá nějaké "perpetum mobile". Je neuvěřitelné, co jsou pro zobrazení reklamy schopní udělat

Ale jinak celkem obvyklá zdejší praxe, odporná zrovna v tomto případě až pořádně zasmrádlým podezřením na skrytou reklamu, jak z díly sesterské automobilky a jejího nedávno vyhozeného českého šéfa.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Citigoe iV: Konečně levný elektromobil pro každou českou rodinu?

Škoda Citigoe iV

Elektromobily se už konečně stávají cenově dostupné. Za méně než půl milionu u nás sice koupíte nanejvýš městská miniauta, právě v těch však dává elektrický pohon v současnosti největší smysl. Jak se vstup do tohoto segmentu podařil Škodovce, jsme zjišťovali v redakčním testu.

dnes | Jan Mička | 23 příspěvků
TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokrát s dvířky v předním blatníku

Nová Škoda Octavia RS opět ulovena. Tentokr…

Nová generace Octavie RS bude jednou z velkých novinek Škodovky na autosalonu v Ženevě. Vůz byl dnes poprvé zachycen v běžném provozu bez maskování.

15.  2.  2020 | | 108 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

včera | | 30 N/A