Kia vyrobila v Žilině vůz s pořadovým číslem 1 000 000

Kia vyrobila v Žilině vůz s pořadovým číslem 1 000 000

Není to tak dávno, co Porsche informovalo o svém jubilejním automobilu vyrobeném v závodu v Lipsku. Tenkrát šlo o Cayenne s pořadovým číslem 100 000. Společnost Kia Motors Manufacturing Slovakia taktéž oznámila své aktuální jubileum. To je o řád větší a týká se závodu v Žilině. Konkrétně se jedná o bílou Kiu cee´d SW, která završila jeden milion automobilů vyrobených ve slovenské fabrice a která byla předána charitativní organizaci Red Nose Clowndoctors.

Test Kia Cee´d SW: dobrá zpráva pro rodinu

Test Kia Cee´d SW: dobrá zpráva pro rodinu

Kromě modelu cee´d, který bude brzy nahrazen druhou generaci, se v Žilině aktuálně vyrábí také Sportage (v minulém roce vyrobeno 101 000 kusů) a model Venga (v minulém roce 11 000 kusů). Celkem bylo vyrobeno 252 000 automobilů a 359 000 motorů. Pro tento rok plánuje závod v Žilině výrobu kolem 285 000 vozů.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Kia Ceed 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 170 738 km
Cena: 87 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 811 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 180 021 km
Cena: 180 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 260 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 71 931 km
Cena: 490 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků