Kia VG: unikly první oficiální fotografie

Nějakou větší či menší „náhodou“ došlo na začátku víkendu k úniku oficiálních fotografii nové vlajkové lodi jihokorejské Kie VG, která již brzy nahradí model Opirius. Oproti němu však chce zákazníky přilákat líbivějším a modernějším vzhledem, velkorysými rozměry a zajímavou technikou. S potěšením můžeme konstatovat, že produkční verze modelu VG není až natolik vzdálená od konceptu KND-5, který jsme měli možnost vidět v březnu na autosalonu v Soulu, avšak i přesto působí uhlazenějším a konzervativnějším dojmem.

Velice podobné budou zřejmě i rozměry, které u konceptu KND-5 činily 4 945 mm na délku, 1 850 mm na šířku a 1 475 mm na výšku, zatímco dostatečné vnitřní pohodlí slibuje rozvor 2 845 mm.  O nabídce agregátů toho prozatím moc nevíme, ovšem chybět by neměly evergreeny, jako čtyřválec 2,4 l a chybět prý nebude ani šestiválec Lambda V6.
Na domácím trhu bude Kia VG k dispozici ještě před koncem tohoto roku, v Evropě si na ni ale budeme muset počkat ještě asi půl roku.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia VG 2010
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků