Korejsky Superb!
Tak je jasny ze dalsi varianta bude ten liftback co ma Hyundai i30. ...
Jsem sám komu v tak hezkém autě vadí ta strašná televize na palubní desce?
Ber to z té lepší stránky, ještě jsi mohl mít LCD televizi místo poctivých analogových budíků. :-D
Neboj, co by dup to budou mít skoro všechny automobilky. Potom ti to bude již jedno.
A carens se to dotkne také
Doufejme, je to jeden z posledních MPV mohykánů.
Taky mě napadlo, že už brzy začne odklon od SUV, protože automobilky budou chtít snížit fleetové emise. Teď reklama hlásá kupte SUV a možná za pár let bude hlásat kupte sedan/kombík....
Tak v tom případě, jestli to myslí opravdu vážně, by měl být nejenom nástupce GT, ale i ostřejší verze. Něco ve stylu i30N.
Tak to jim zrovna moc prodeje nezvedne, stále by to byla minoritní záležitost. V případě i30N jsem zatím také nezaznamenal nějaký nárust prodejů i30. Spíše bych to viděl na lepší motory, ale to by asi KIA bez Hyundaie sama nedělala. To ubírání se směrem k motůrkům do holicích strojků asi moc kupců nepřiláká.
Mirek: Samozřejmě, ale pokud chtějí, aby byl Ceed nejprodávanější, tak ho musí nabídnout kompletnímu spektru zákazníků. Nejenom variantu s "cenou od". Ale těch úkolů, které před nimi stojí, je hafo. Kvalita, motory, výbavy, karosářské varianty, cenová politika, atd. Třeba já teď o Ceedu neuvažuju, protože není ve variantě, která by mě oslovila. Ale pokud by udělali Ceed 2.0T s +/- 200 kW a zajímavou cenou, tak bych o něm uvažovat začal.
Urcite prijde 2.0 litr. Linie GT. Nebude asi tak ostry jako i30N ale myslim ze casem bude.
krabice = větší emise a pokuty
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.