Kia už na Slovensku prodává XCeed a Ceed do zásuvky. V ČR si ještě počkáme

45 komentářů

LOL
8. dubna • 8:07

dobrý, ale za tu cenu IMHO neprodejný.
Dát skoro celý míč za kombajn nižší střední s malou baterkou a elektromotorem?

Mr.Cool
8. dubna • 8:19

To je naschvál, cena pro trhy s dotacemi. HAF A když se za 800tis vesele prodává 1er s mega sračkovým motorem 18d, BLFM lze vidět, že lidé kupují dle pocitu. KSSS U Kii zahřeje designová vyjímečnost, u 18d znáček na kapotě.

Daniel
7. dubna • 15:23

Kiu ani bez elektriny...zadarmo drahe auto..

Je to jasné
7. dubna • 20:03

Čím a jakým ročníkem jezdí člověk s takovými názory?

Nornik
7. dubna • 20:52

20+ staré bavo a nebo Láďa? Jen to jsou auta pro skutečné řidiče!

Daniel
7. dubna • 14:37

Jinak pro info:
Ceed SW - od 949.980 Kč
XCeed - od 999.980 KčVýbavy s polokoženým interiérem, 16" alu, vybava odpovídá výbavě gt-line. Bude možné kožené sedadla s chlazením, 17" kola atd. Kolik palet bude stát zatím nevím.

Assasin
7. dubna • 14:08

Co to Vás podrážděné tak irituje??!! Nikdo Vás nenutí ke koupi. Tak klídek.

Ralf
7. dubna • 13:11

KIA za milion ...? Holý nesmysl ... jdu do iV. KIA dělá hezčí vozy než sesterský Hyundai, ale ničím v reálu nepřevyšují konkurenci, nový XCeed je, ale velmi designové povedený vůz, cenově si však můžete koupit jiný vůz od konkurence s výrazně věhlasnější značkou.

Ota P
7. dubna • 10:40

Ta cenan je uplne mimo.Good luck Kia, v posledni dobe to s tebou nevypada dobre,vsimnete si pomer prodanych i30 vs Ceed, ne ze by Kia byla horsi nebo osklivejsi,mozna naopak ale vzdy za stejne auto 100 000 navrch.O Ceed SW za 900 000 skoda mluvit

Ginter
7. dubna • 10:17

Jestli se nemýlím, tak cca 900.000 - 1.000.000,- Kč dám za Superb PHEV s ale úplně jinými parametry. I Passat PHEV má slevu asi 200.000,- Kč, aby dorovnal Superb. Kde je chyba? V Superbu?

H.
7. dubna • 14:24

Je dobře, že se tato technologie dostává už i do normálních aut. Ale cena je problém. Jednak vzehledem k Superbu a druhak, podobné peníze stál pře deseti lety Chevrolet Volt / Opel Ampera. Možná i za třetí čistokrevný elektromobil Tesla 3 je kolem 1.2 milionu.

joe
7. dubna • 10:25

ano:u superbu nemůžete mít třeba akustická přední boční skla, která lépe izolují interiér od hluku, nelze si připlatit za progresivní řízení nebo systém Media Comand, díky kterému lze ovládat infotainment ze zadních sedadel prostřednictvím tabletu. Hybrid nemůže mít ani paket pro špatné cesty, sportovní podvozek či Nivomat, systém udržování výšky vozu při proměnlivém zatížení podvozku. Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-phev-2020... ...

Ginter
7. dubna • 10:48

Tak to jste tedy uzemnil.
1. K čemu přední akustická boční okna u Ceedu? Řídil jem nový ProCeed a 1.6 turbo a zvuk bez sportovního režimu připomínal zvuk, který jsme jako malé děti napodobovali prdění do plechovky.
2. Hm progresivní řízení mám v Stingeru GT a že bych z toho byl na větvi .......
3. Media Comand - to mám jako dovolit dětem nebo důchodcům (rodičům, kteří jsou rádi, když napíšou SMS), aby mi zasahovali do invataimentu. Nebo, že bych nechal někoho řídit a sám jezdil jak ředitel v Ceedu vzadu. Úsměvné.
4. K čemu paket na špatné cesty nebo Novomatv Superbu? Nikdy jsem takové věci nepotřeboval. Ve Stingeru mám tolik elektronických pomocníků a myslíte, že je používám.

joe
7. dubna • 12:05

řídil jsem - to mám k čemu - nejsem na větvi....
Hele já jen okopčil jednu recenzi pane chlubílek - pěkný den...:-)

OooK
7. dubna • 10:13

Tak tou cenou pobavili, kazdy skodovka hater se z ni musi osypat, pac ted jsem objednaval phev superb (firemni) a 160kW vyslo na 900kkc vc matrix svetel a elektrickyho kufru. elektricky dojezd mnohem vetsi a o absolutne nedostatecnych 104kw ani nemluvim. Nejsem zadny propagator skody ale ta cena kie me vyrazila decho 250kkc min by to bylo super auto.

Je to jasné
7. dubna • 11:05

Vidíš, já Škodovkář o tomto designovém dělu uvažuji. Superb je auto pro taxikáře. Nudné vzhledem, nudné za volantem. Tohle je design, styl, potěšení z jízdy. Cena je v pohodě.

iPace
7. dubna • 16:46

tak uvidime co s tim udela primej konkurent, take nudna Octavia :-D

Je to jasné
7. dubna • 20:01

Nové Oktavie zvítezí v poměru 500:1, tak moc bude xceed jedinečné auto. :-)

petr r. (petrumr)
7. dubna • 21:28

u vás ve firmě?

Pavel
7. dubna • 10:01

Do zásuvky patří mixer, nebo vysavač, určitě ne auto!!! Takže si to nechte na Slovensku...

Je to jasné
7. dubna • 8:54

XCeed je na živo velmi pěkný vůz a v této ceně také jediný takto koncipovaný vůz. Přizvednutý, pohodlný, ale stále nižší než suv. Mnohem hezčí než GLA.

Ginter
7. dubna • 8:15

Proboha!!!! Proč kupovat auto o cca 200-300.000 dražší než 1.4 Turbo benzín??? Investice se nemůže vrátit nebo se vrátí až v době, kdy jej budu prodávat. Neustále se starat o dobíjení. Auto bude mít horší dynamické vlastnosti vzhledem k hmotnosti a absenci turba. Jsem fanouškem elektrifikace v automobilovém průmyslu, ale za těchto podmínek bych auto nekoupil.

mpolan
7. dubna • 10:03

No vidíš... a spousta jiných ho koupí, protože budou těch pár kilometrů do práce a zpět jezdit z 90 % na elektřinu a odpolední zapojení auta do zásuvky jim nijak nevadí.

JirkaX
7. dubna • 10:10

Lidi, co potřebují jezdit kolem komína a odpolední zapojení auta do zásuvky jim nijak nevadí si určitě budou kupovat auto za 900 tyček, když je na trhu daleko více levnějších aut s větším dojezdem na jedno nabití.

iPace
7. dubna • 16:44

a proto se treba BMW v lednu a unoru tohoto roku darilo prodavat pluginy i v krajinach kde na to nemaj zadne dotace a byli celosvetove lidr prodeju teto kategorie :-D lidem je fuk co tam je, lidi resi penize, brand, penize, brand, penize, a to ze na Slovensku to stoji tolik a v CR to bude stat tolik je Kie u zadnice, ani jedna z techto zemi neni pro Kiu dulezita :-)

bzzz
7. dubna • 13:44

Kdyz na to mas, muzes jezdit kolem komina v RR nebo F. Tak proc bys nemohl v plugin-hybridu, ve kterem navic nebudes sousedum/okoli/mestu vypoustet sracky pod nos? Fascinuje mne, jak lidi co nemaj penize (pripadne nemaj dost), furt resi, co si ti s penezma koupi nebo nekoupi resp. by si (ne)meli kupovat.

mpolan
7. dubna • 13:25

Daleko více... slovy asi tři? No nic... škoda slov.

JirkaX
7. dubna • 13:58

To, kolik jich je, je není relevantní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
7. dubna • 14:17

Chápu, když tě člověk usvědčí ze lži, tak to najednou není relevantní.

JirkaX
7. dubna • 14:54

xD kde jsem lhal?

mpolan
7. dubna • 18:36

No tak to je marné...

JirkaX
7. dubna • 20:33

Diskuze s tebou? Marná od prvopočátku, nevím, proč jsem ten čas nevyužil na něco smysluplnějšího, třeba civění do zdi...

Mirek
7. dubna • 11:17

Jak víš, kdo čím a jak bude jezdit? Můj soused jezdí denně do své firmy Touaregem V6 TDI, asi 1,5 km tam a stejně nazpět. A potom, když má někdy čas, na víkend na chalupu.

Ginter
7. dubna • 11:40

To nevylučuje tvrzení JirkyX. Když nato má, může jezdi třeba Maybachem 500 metrů do fabriky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. dubna • 15:16

Tak to bych rozhodně netvrdil, jednoznačně napsal, že si lidé nebudou kupovat takové auto za 900 tyček na jízdu kolem komína, když jsou na trhu levnější auta.... Ten Touareg stál na jízdu kolem komína mnohem více.

JirkaX
7. dubna • 13:57

Díky, lépe bych to nenapsal.

Mirek
7. dubna • 15:59

Ty se tady nekasej něčím, co jsem naznačil svým příspěvkem já, ale Ginter to jen přeložil do tebou srozumitelného jazyka, ale také plně nepochopil, že píšu to samé co on. Ty jsi nic takového nenapsal. Tedy kdo bude ty peníze za to chtít utratit a nechce si kupovat nákupní elektrickou tašku, kterou asi volíš ty, případně mít více aut, tak si to koupí i na jízdu kolem komína.

JirkaX
7. dubna • 17:57

Ty mi tak budeš říkat co jsem jak myslel nebo nemyslel, ty srozumitelný jazyku.

Mirek
7. dubna • 18:18

Ve tvém podání myslet, znamená houby vědět. Myslet a napsat je docela podstatný rozdíl. Asi nezvládáš správně ani jedno.

JirkaX
7. dubna • 20:34

To mě nezajímá.

jogurt
7. dubna • 8:26

O dobijeni se starat nemusite, jezdi to i bez elektriny.spis me fascinuje, jak hybridománie zdeformovala zdravý rozum. Tvrdit, že to má spotřebu 1,4l/100km, to chce hodně neúcty k rozumu ostatních. Na elektřinu 50km, tedy na 1,4l benzínu dalších 50km... i kdyby to zrekuperovalo co se dá pořád je to naprostý nesmysl a haûsnumero. Když v NEDC auta žrala o 25% víc, než se uvádělo v technických specifikacích bylo to terčem kritiky a zavedli novou normu. Hybridy žerou o 300% víc a to je cajk? :-D

Nojono
7. dubna • 8:36

To nevadí, že to na 1,4l neujede 100km, ale jen dvacet. Zbytek si domyslíš.

Tomáš Fuk
7. dubna • 8:43

Korejská latina :-)):-)):-))

Mirek
7. dubna • 11:09

Kolik najedeš denně kilometrů? Vsadím se, že průměrný denní nájezd, u většiny lidí, se dá pokrýt tím elektromotorem. Občasné větší vzdálenosti potom jedeš na benzín. A nyní máš možnost, ty korejská latino, vyzkoušet, jestli to dokážeš spočítat, jaká ti vyjde spotřeba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. dubna • 15:36

správně, jednou za týden do zásuvky a ta spotřeba nebude ani litr. Na elektrokole se taky uvádí spotřeba 5 piv na sto, ale tych piv není denně, ale třeba za týden.

Doporučujeme

Články odjinud