Kia už na Slovensku prodává XCeed a Ceed do zásuvky. V ČR si ještě počkáme

Ginter  |  07. 04. 2020 08:15

Proboha!!!! Proč kupovat auto o cca 200-300.000 dražší než 1.4 Turbo benzín??? Investice se nemůže vrátit nebo se vrátí až v době, kdy jej budu prodávat. Neustále se starat o dobíjení. Auto bude mít horší dynamické vlastnosti vzhledem k hmotnosti a absenci turba. Jsem fanouškem elektrifikace v automobilovém průmyslu, ale za těchto podmínek bych auto nekoupil.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  07. 04. 2020 08:26

O dobijeni se starat nemusite, jezdi to i bez elektriny.spis me fascinuje, jak hybridománie zdeformovala zdravý rozum. Tvrdit, že to má spotřebu 1,4l/100km, to chce hodně neúcty k rozumu ostatních. Na elektřinu 50km, tedy na 1,4l benzínu dalších 50km... i kdyby to zrekuperovalo co se dá pořád je to naprostý nesmysl a haûsnumero. Když v NEDC auta žrala o 25% víc, než se uvádělo v technických specifikacích bylo to terčem kritiky a zavedli novou normu. Hybridy žerou o 300% víc a to je cajk?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  07. 04. 2020 08:36

To nevadí, že to na 1,4l neujede 100km, ale jen dvacet. Zbytek si domyslíš.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  07. 04. 2020 08:43

Korejská latina

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2020 11:09

Kolik najedeš denně kilometrů? Vsadím se, že průměrný denní nájezd, u většiny lidí, se dá pokrýt tím elektromotorem. Občasné větší vzdálenosti potom jedeš na benzín. A nyní máš možnost, ty korejská latino, vyzkoušet, jestli to dokážeš spočítat, jaká ti vyjde spotřeba.

Odpovědět  |   | 

správně, jednou za týden do zásuvky a ta spotřeba nebude ani litr. Na elektrokole se taky uvádí spotřeba 5 piv na sto, ale tych piv není denně, ale třeba za týden.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 04. 2020 10:03

No vidíš... a spousta jiných ho koupí, protože budou těch pár kilometrů do práce a zpět jezdit z 90 % na elektřinu a odpolední zapojení auta do zásuvky jim nijak nevadí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 10:10

Lidi, co potřebují jezdit kolem komína a odpolední zapojení auta do zásuvky jim nijak nevadí si určitě budou kupovat auto za 900 tyček, když je na trhu daleko více levnějších aut s větším dojezdem na jedno nabití.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2020 11:17

Jak víš, kdo čím a jak bude jezdit? Můj soused jezdí denně do své firmy Touaregem V6 TDI, asi 1,5 km tam a stejně nazpět. A potom, když má někdy čas, na víkend na chalupu.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 04. 2020 11:40

To nevylučuje tvrzení JirkyX. Když nato má, může jezdi třeba Maybachem 500 metrů do fabriky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 13:57

Díky, lépe bych to nenapsal.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2020 15:59

Ty se tady nekasej něčím, co jsem naznačil svým příspěvkem já, ale Ginter to jen přeložil do tebou srozumitelného jazyka, ale také plně nepochopil, že píšu to samé co on. Ty jsi nic takového nenapsal. Tedy kdo bude ty peníze za to chtít utratit a nechce si kupovat nákupní elektrickou tašku, kterou asi volíš ty, případně mít více aut, tak si to koupí i na jízdu kolem komína.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 17:57

Ty mi tak budeš říkat co jsem jak myslel nebo nemyslel, ty srozumitelný jazyku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2020 18:18

Ve tvém podání myslet, znamená houby vědět. Myslet a napsat je docela podstatný rozdíl. Asi nezvládáš správně ani jedno.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 20:34

To mě nezajímá.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 04. 2020 15:16

Tak to bych rozhodně netvrdil, jednoznačně napsal, že si lidé nebudou kupovat takové auto za 900 tyček na jízdu kolem komína, když jsou na trhu levnější auta.... Ten Touareg stál na jízdu kolem komína mnohem více.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 04. 2020 13:25

Daleko více... slovy asi tři? No nic... škoda slov.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 13:58

To, kolik jich je, je není relevantní.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 04. 2020 14:17

Chápu, když tě člověk usvědčí ze lži, tak to najednou není relevantní.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 14:54

xD kde jsem lhal?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 04. 2020 18:36

No tak to je marné...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 04. 2020 20:33

Diskuze s tebou? Marná od prvopočátku, nevím, proč jsem ten čas nevyužil na něco smysluplnějšího, třeba civění do zdi...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  07. 04. 2020 13:44

Kdyz na to mas, muzes jezdit kolem komina v RR nebo F. Tak proc bys nemohl v plugin-hybridu, ve kterem navic nebudes sousedum/okoli/mestu vypoustet sracky pod nos?

Fascinuje mne, jak lidi co nemaj penize (pripadne nemaj dost), furt resi, co si ti s penezma koupi nebo nekoupi resp. by si (ne)meli kupovat.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 04. 2020 16:44

a proto se treba BMW v lednu a unoru tohoto roku darilo prodavat pluginy i v krajinach kde na to nemaj zadne dotace a byli celosvetove lidr prodeju teto kategorie lidem je fuk co tam je, lidi resi penize, brand, penize, brand, penize, a to ze na Slovensku to stoji tolik a v CR to bude stat tolik je Kie u zadnice, ani jedna z techto zemi neni pro Kiu dulezita

Odpovědět  |   | 
Je to jasné  |  07. 04. 2020 08:54

XCeed je na živo velmi pěkný vůz a v této ceně také jediný takto koncipovaný vůz. Přizvednutý, pohodlný, ale stále nižší než suv. Mnohem hezčí než GLA.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 04. 2020 10:01

Do zásuvky patří mixer, nebo vysavač, určitě ne auto!!! Takže si to nechte na Slovensku...

Odpovědět  |   | 
OooK  |  07. 04. 2020 10:13

Tak tou cenou pobavili, kazdy skodovka hater se z ni musi osypat, pac ted jsem objednaval phev superb (firemni) a 160kW vyslo na 900kkc vc matrix svetel a elektrickyho kufru. elektricky dojezd mnohem vetsi a o absolutne nedostatecnych 104kw ani nemluvim. Nejsem zadny propagator skody ale ta cena kie me vyrazila decho 250kkc min by to bylo super auto.

Odpovědět  |   | 
Je to jasné  |  07. 04. 2020 11:05

Vidíš, já Škodovkář o tomto designovém dělu uvažuji. Superb je auto pro taxikáře. Nudné vzhledem, nudné za volantem. Tohle je design, styl, potěšení z jízdy. Cena je v pohodě.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  07. 04. 2020 16:46

tak uvidime co s tim udela primej konkurent, take nudna Octavia

Odpovědět  |   | 
Je to jasné  |  07. 04. 2020 20:01

Nové Oktavie zvítezí v poměru 500:1, tak moc bude xceed jedinečné auto.

Odpovědět  |   | 

u vás ve firmě?

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 04. 2020 10:17

Jestli se nemýlím, tak cca 900.000 - 1.000.000,- Kč dám za Superb PHEV s ale úplně jinými parametry. I Passat PHEV má slevu asi 200.000,- Kč, aby dorovnal Superb. Kde je chyba? V Superbu?

Odpovědět  |   | 
joe  |  07. 04. 2020 10:25

ano:u superbu nemůžete mít třeba akustická přední boční skla, která lépe izolují interiér od hluku, nelze si připlatit za progresivní řízení nebo systém Media Comand, díky kterému lze ovládat infotainment ze zadních sedadel prostřednictvím tabletu. Hybrid nemůže mít ani paket pro špatné cesty, sportovní podvozek či Nivomat, systém udržování výšky vozu při proměnlivém zatížení podvozku. Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-phev-2020... ...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 04. 2020 10:48

Tak to jste tedy uzemnil.
1. K čemu přední akustická boční okna u Ceedu? Řídil jem nový ProCeed a 1.6 turbo a zvuk bez sportovního režimu připomínal zvuk, který jsme jako malé děti napodobovali prdění do plechovky.
2. Hm progresivní řízení mám v Stingeru GT a že bych z toho byl na větvi .......
3. Media Comand - to mám jako dovolit dětem nebo důchodcům (rodičům, kteří jsou rádi, když napíšou SMS), aby mi zasahovali do invataimentu. Nebo, že bych nechal někoho řídit a sám jezdil jak ředitel v Ceedu vzadu. Úsměvné.
4. K čemu paket na špatné cesty nebo Novomatv Superbu? Nikdy jsem takové věci nepotřeboval. Ve Stingeru mám tolik elektronických pomocníků a myslíte, že je používám.

Odpovědět  |   | 
joe  |  07. 04. 2020 12:05

řídil jsem - to mám k čemu - nejsem na větvi....
Hele já jen okopčil jednu recenzi pane chlubílek - pěkný den...

Odpovědět  |   | 
H.  |  07. 04. 2020 14:24

Je dobře, že se tato technologie dostává už i do normálních aut. Ale cena je problém. Jednak vzehledem k Superbu a druhak, podobné peníze stál pře deseti lety Chevrolet Volt / Opel Ampera. Možná i za třetí čistokrevný elektromobil Tesla 3 je kolem 1.2 milionu.

Odpovědět  |   | 
Ota P  |  07. 04. 2020 10:40

Ta cenan je uplne mimo.Good luck Kia, v posledni dobe to s tebou nevypada dobre,vsimnete si pomer prodanych i30 vs Ceed, ne ze by Kia byla horsi nebo osklivejsi,mozna naopak ale vzdy za stejne auto 100 000 navrch.O Ceed SW za 900 000 skoda mluvit

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  07. 04. 2020 13:11

KIA za milion ...? Holý nesmysl ... jdu do iV. KIA dělá hezčí vozy než sesterský Hyundai, ale ničím v reálu nepřevyšují konkurenci, nový XCeed je, ale velmi designové povedený vůz, cenově si však můžete koupit jiný vůz od konkurence s výrazně věhlasnější značkou.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  07. 04. 2020 14:08

Co to Vás podrážděné tak irituje??!! Nikdo Vás nenutí ke koupi. Tak klídek.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2020 14:37

Jinak pro info:
Ceed SW - od 949.980 Kč
XCeed - od 999.980 Kč

Výbavy s polokoženým interiérem, 16" alu, vybava odpovídá výbavě gt-line. Bude možné kožené sedadla s chlazením, 17" kola atd. Kolik palet bude stát zatím nevím.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2020 15:23

Kiu ani bez elektriny...zadarmo drahe auto..

Odpovědět  |   | 
Je to jasné  |  07. 04. 2020 20:03

Čím a jakým ročníkem jezdí člověk s takovými názory?

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  07. 04. 2020 20:52

20+ staré bavo a nebo Láďa? Jen to jsou auta pro skutečné řidiče!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  08. 04. 2020 08:07

dobrý, ale za tu cenu IMHO neprodejný.
Dát skoro celý míč za kombajn nižší střední s malou baterkou a elektromotorem?

Odpovědět  |   | 
Mr.Cool  |  08. 04. 2020 08:19

To je naschvál, cena pro trhy s dotacemi. HAF A když se za 800tis vesele prodává 1er s mega sračkovým motorem 18d, BLFM lze vidět, že lidé kupují dle pocitu. KSSS U Kii zahřeje designová vyjímečnost, u 18d znáček na kapotě.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A