Kia už má na cestách v ČR přes 100 tisíc aut. Mezi nimi i pořádné staříky

54 komentářů

kolkyno
16. února • 22:11

Nechapem vas tu honicov. Jedny za nemecke premiovky, druhy co maju ceedy pred barakom ich tu minuskujete a dookola, co prispevok o lepsom nemcovi to 5 plusiek a 11 minusiek. Nieco konstruktivne uz dajte! Stinger je slusne auto len v top vybave a s tym najsilnejsim motorom. Strci do riti nemca, ano ale nie toho xo bude vo fullke. Je jedno ci to bude mb, oooo, bmw. Vw tu nepatri, ten nema ani polovicn vykon pomaly. Ale ked si dam vykon vs zazitok vs cena tak Kia je so Stingerom vysoko navykove auto. Nie je to sportiak amg, a nebude to S classe, stvorkola nepredbehne xdrive, ale v tej kii je kombinacia vsetkych nemcov ale za nekorejsku cenu. Stale je vsak ta cena prijatelnejsia nez kdejak, obdobny nemec. Porovnavam nove s novym. Pokial by som bral so uvahy v tej cene jazdenku tak za tie prachy je v ponuke kopec lepsich aut so 4 dverami a 4 sedadlami.

Bureš.
17. února • 10:03

Ničemu nerozumíš a nic nevíš, jseš jen dement a uchyl.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Bureš.
17. února • 14:59

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Bureš.
17. února • 20:59

Nezlobte se na mně, mát to někdy trochu pomotaný.:-P

Bureš..
18. února • 18:11

Álois, máš to v hlavě pomotaný. Vím, že mi závidíš a tak se snažíš vydávat za Bureše, ale jsi celkem nepozorný. Není Bureš jako Bureš...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš..
18. února • 20:56

Já už ani nevím kdo sem, ale zítra si jdu zase pro léky a bude mi zase lépe.

Ben
18. února • 21:06

Všichni doufáme v tvé uzdravení.;-)

Álois
19. února • 21:53

Bureš jsem já, přiznávám se

Bureš...
20. února • 15:32

Bureš není Bureš ale je to Bureš, protože to není Álois.:-O:-O:-O:-O

ortodoxní škodovkář
16. února • 14:22

nemám kiu ,ale na zdi mám ozdobný kyj

Álois
17. února • 9:26

To mě na zdi visí už jen řadící páka, co mě zbyla po škodovce která po pěti letech zkorodovala tak, že z ní zbyla jen ta páka..:-(

Bureš.
17. února • 10:48

To znám a proto jezdím v Hyundai a maximální spokojenost. Škodofku už nechci vidět.:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Bureš.
17. února • 14:57

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Bureš.
16. února • 12:05

KIA, vlhký sen každého nízkopříjmového Čecha :-D:-D:-D

OnlyTruth
16. února • 12:42

myslim, ze telluride alebo stinger gt niesu velmi pre nizkoprijmovych ludi ... aj ked jazdim na nemeckych premiovkach kludne by som isiel do stingera lebo ma zaklad zadnokolku nie ako vw predny pohon a vypyta si za arteona 50tis - to by len blazon zobral...

Karel.
16. února • 14:23

To je takové bychaření, ve skutečnosti Stinger má zcela minimální prodeje (v ČR se vloni neprodalo ani 50 kusů) a skoro nikdo ho nekupuje, kdežto arteon jede jak housky na krámě.

X-mod
16. února • 14:39

No kdo by také dal hromadu peněz za korejskou smradlavou plečku když má na výběr z německé nebo britské prémie.

Bureš.
17. února • 12:10

Nic nevíš o autech a jen blbě kecáš.;-);-);-);-);-);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
17. února • 14:58

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Álois
19. února • 21:53

Bureš jsem já, přiznávám se

Bureš.
17. února • 12:02

Ničemu nerozumíš, protože patříš do klece.;-);-);-);-);-);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
17. února • 14:57

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Bureš.
17. února • 10:57

Korejci prostě předběhli dobu a to někomu nelíbí. Auta od Hyundai či Kii jsou prostě na úrovni a ještě nejsou předražená jak plečky ze škodofky.;-);-);-);-);-);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
17. února • 14:56

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo :-D

Bureš.
17. února • 9:55

Kecáš blbosti škodofky smrdí víc. :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
17. února • 14:58

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

OnlyTruth
16. února • 15:03

ano ale nemecke premie ma bmw mercedes a porsche .. z britanie jaguar lotus ... ale urcite by som dal prednost stingeru ako audi ....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
17. února • 14:22

Kromě poruchové škodofky se dá koupit cokoliv.:-)):-)):-)):-)):-))

Bureš.
17. února • 15:03

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

X-mod
16. února • 15:40

Přednost dej čemu chceš, ale na Audi se Kia absolutně nechytáhttps://www.youtube.com/watch...

OnlyTruth
16. února • 15:59

audi s pseudopohonom ... ked uz davaju aj do quattra haldex tak dakujem pekne .. volakedy som mal rad tuto znacku aj ked bola volakedy len neico ako vw a spravili z toho boom a teraz to je "premiovka" .. tak isto moze byt aj kia premiovka ako sa stala audi ... len o tolko ma naskok, ze ma aspon techniku zadnokolky , co audi nema ... (ak r8 nebereme v uvahu ale to nie je masovka)

X-mod
16. února • 16:07

Audi má techniku předokolky jen u nižších řad (A1,A3, Q2, Q3) stejně jako BMW nebo Mercedes, u vyšších řad má techniku čtyřkolky (A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8). Ta předmětná S5 má torsen, což dnes v prémii nikdo nemá ani ten Stinger, ten má čtyřkolku přes spojku.

OnlyTruth
16. února • 16:09

stinger je GTcko pritom , s5ka sa snazi byt nieco medzi gt a sportovym autom ... taktiez zaklady audi maju prednepohony a to a4 a5 a6 ...

X-mod
16. února • 16:20

S5 sportback má stejné zaměření jak Stinger. S5 není žádný sporťák, to je klasické GTčko, Audi dělá jenom jeden sporťák a sice R8.To že se základní modely Audi prodávají jako předokolka nic nemění na tom, že platforma je postavená jako čtyřkolka (motor podél s možností třeba dvanáctiválců, mezinápravový torsen, zadní samosvor etc.). Konec konců prémie je dnes z 80-90 % procent o čtyřkolkách a ne o zadokolkách. A technické řešení čtyřkolky je u Audi (díky Torsenu) propracovanější než čtyřkokolky Merglu i BMW.https://www.youtube.com/watch...

OnlyTruth
16. února • 16:51

+ druhe video je propaganda audi ... vsak mercedes tej generacie je od r 2009 .. bmw 2010 a audi ma 9/ 2011 ma novsiu techniku

X-mod
16. února • 17:08

Vůbec nejde o novější techniku, Audi, BMW i Mercedes mají dodnes čtyřkolky založené každý na svém technickém principu a ten se s posledními generacemi neměnil.

Bureš.
17. února • 16:45

Nejseš nějakej chytrej?B-]B-]B-]B-]B-]

Bureš..
17. února • 18:45

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Álois
19. února • 21:54

Bureš jsem já, přiznávám se

OnlyTruth
16. února • 18:11

to je pravda ale v dnesnej dobe robi vela aj softwareova technika a tym koriguje silu do jednotlivych kolies a pomaha si tym trochu viac cize ked je modernejsi system moze to aj lepsie fungovat .. jasne nehovorim pri stvorkolkach zalozenych cisto offroad kde si sam zatvaras a otvaras diferencial ale to je jasne ze tu to tak nie je

X-mod
16. února • 18:21

No to je ten rozdíl mezi čtyřkolkami audi a zbytku světa, torsen žádné el. berličky v podobě přibrzďování kol nepotřebuje protože redistribuce toč. momentu se děje právě přes torsen, což třeba spojka u x-drive nikdy nebude umět a bude vždy závislá na přibrzďování kol.

OnlyTruth
16. února • 18:26

a preto je prave quattro s torsenom a nie haldexom .. nemam rad ked daju napis na haldexovu stvorkolku, ze quattro a preto sa na audi hnevam

X-mod
18. února • 11:17

To se ale můžeš hněvat na všechny prémiové automobilky, Mercedes také lepí logo 4matic na Ačko a příbuzné modely a přitom je v něm stejný haldex jako v Golfu. A BMW v X1 nebo ve 2er to stejné v bledě modrém a také se tam skví nápis x-drive.

OnlyTruth
16. února • 16:34

ano je pravda, ze quattro s torsenom je dobre stim suhlasim , ale ked si pozries to video co si posielal kia je len o trosku pozadu na pretekarskej drahe ale ide nie proti sportbacku ale s5 coupe , a zaroven je tazsia cize je to tak tak .. a druha vec toto je prve take vazne auto od kii ... verim,ze v buducnosti vyrobi este lepsie auto ked uz dnes sa porovnava s audi s5 nakolko pred 20rokmi by som sa za kiou ani neobzrel ...

X-mod
16. února • 17:02

Ne, jde proti sportbacku, stejná karoserie (4 dveře, zadní otvírací stěna), S5 coupe je klasické dvoudveřové kupé, tedy zcela jiná kastle než Stinger.

X-mod
16. února • 17:10

Oprava, asi jsem tě špatně pochopil, ano, na okruhu jde proti S5 coupe. Ten rozdíl není minimální, ale dvě vteřiny, to je na okruhu věčnost. Navíc se slabším motorem, RS5 by tu Kiu rozsekala na hadry.

OnlyTruth
16. února • 18:08

ano ale tam ide o porovnanie s s5 , to je ina kategoria a tu este kia nenacala .. ale uz ajtak je to velky uspech pre kiu, ze je porovnavana s audi .. volakedy to bol konkurent vw a takychto ale dnes uz maju na urovni sedan a full size suv

Bureš.
16. února • 14:37

Kdo má prachy, si nekoupí Stinger, ale pořádného "značkového" sporťáka.

Kenny
16. února • 16:28

Kdo má prachy ale i hlavu, nekupuje si nějakou po sr an ou Kiu, ale normální auto B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jakub
17. února • 23:23

Zase jsem se ocitl v dětském koutku... No ale budiž. Kdo má prachy, koupí si co chce on, ne co chce aby si koupil někdo druhý...

Bureš.
17. února • 11:10

Tím autem myslíš předraženou škodofku?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Bureš.
17. února • 15:03

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Álois
19. února • 21:54

Bureš jsem já, přiznávám se

kolkyno
16. února • 22:02

Jo Arteon co nema motor a zazitok jazdy c nom je asi ako ist vo vytahu zo siedmeho na prizemie. Skus stingera a len kusok dat do smyku v esicku. Sa spravis aj so zenou na sedadle. V arteone musis ktomu mat porno kanal a zatiahnute okna

Doporučujeme

Články odjinud