Kia už má na cestách v ČR přes 100 tisíc aut. Mezi nimi i pořádné staříky

Bureš.  |  16. 02. 2019 12:05

KIA, vlhký sen každého nízkopříjmového Čecha

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 12:42

myslim, ze telluride alebo stinger gt niesu velmi pre nizkoprijmovych ludi ... aj ked jazdim na nemeckych premiovkach kludne by som isiel do stingera lebo ma zaklad zadnokolku nie ako vw predny pohon a vypyta si za arteona 50tis - to by len blazon zobral...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  16. 02. 2019 14:23

To je takové bychaření, ve skutečnosti Stinger má zcela minimální prodeje (v ČR se vloni neprodalo ani 50 kusů) a skoro nikdo ho nekupuje, kdežto arteon jede jak housky na krámě.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  16. 02. 2019 14:37

Kdo má prachy, si nekoupí Stinger, ale pořádného "značkového" sporťáka.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  16. 02. 2019 16:28

Kdo má prachy ale i hlavu, nekupuje si nějakou po sr an ou Kiu, ale normální auto

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  16. 02. 2019 22:02

Jo Arteon co nema motor a zazitok jazdy c nom je asi ako ist vo vytahu zo siedmeho na prizemie. Skus stingera a len kusok dat do smyku v esicku. Sa spravis aj so zenou na sedadle. V arteone musis ktomu mat porno kanal a zatiahnute okna

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 11:10

Tím autem myslíš předraženou škodofku?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 15:03

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Álois  |  19. 02. 2019 21:54

Bureš jsem já, přiznávám se

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  17. 02. 2019 23:23

Zase jsem se ocitl v dětském koutku... No ale budiž. Kdo má prachy, koupí si co chce on, ne co chce aby si koupil někdo druhý...

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 14:39

No kdo by také dal hromadu peněz za korejskou smradlavou plečku když má na výběr z německé nebo britské prémie.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 15:03

ano ale nemecke premie ma bmw mercedes a porsche .. z britanie jaguar lotus ... ale urcite by som dal prednost stingeru ako audi ....

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 15:40

Přednost dej čemu chceš, ale na Audi se Kia absolutně nechytáhttps://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 15:59

audi s pseudopohonom ... ked uz davaju aj do quattra haldex tak dakujem pekne .. volakedy som mal rad tuto znacku aj ked bola volakedy len neico ako vw a spravili z toho boom a teraz to je "premiovka" .. tak isto moze byt aj kia premiovka ako sa stala audi ... len o tolko ma naskok, ze ma aspon techniku zadnokolky , co audi nema ... (ak r8 nebereme v uvahu ale to nie je masovka)

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 16:07

Audi má techniku předokolky jen u nižších řad (A1,A3, Q2, Q3) stejně jako BMW nebo Mercedes, u vyšších řad má techniku čtyřkolky (A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8). Ta předmětná S5 má torsen, což dnes v prémii nikdo nemá ani ten Stinger, ten má čtyřkolku přes spojku.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 16:09

stinger je GTcko pritom , s5ka sa snazi byt nieco medzi gt a sportovym autom ... taktiez zaklady audi maju prednepohony a to a4 a5 a6 ...

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 16:20

S5 sportback má stejné zaměření jak Stinger. S5 není žádný sporťák, to je klasické GTčko, Audi dělá jenom jeden sporťák a sice R8.To že se základní modely Audi prodávají jako předokolka nic nemění na tom, že platforma je postavená jako čtyřkolka (motor podél s možností třeba dvanáctiválců, mezinápravový torsen, zadní samosvor etc.). Konec konců prémie je dnes z 80-90 % procent o čtyřkolkách a ne o zadokolkách. A technické řešení čtyřkolky je u Audi (díky Torsenu) propracovanější než čtyřkokolky Merglu i BMW.https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 16:34

ano je pravda, ze quattro s torsenom je dobre stim suhlasim , ale ked si pozries to video co si posielal kia je len o trosku pozadu na pretekarskej drahe ale ide nie proti sportbacku ale s5 coupe , a zaroven je tazsia cize je to tak tak .. a druha vec toto je prve take vazne auto od kii ... verim,ze v buducnosti vyrobi este lepsie auto ked uz dnes sa porovnava s audi s5 nakolko pred 20rokmi by som sa za kiou ani neobzrel ...

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 17:02

Ne, jde proti sportbacku, stejná karoserie (4 dveře, zadní otvírací stěna), S5 coupe je klasické dvoudveřové kupé, tedy zcela jiná kastle než Stinger.

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 17:10

Oprava, asi jsem tě špatně pochopil, ano, na okruhu jde proti S5 coupe. Ten rozdíl není minimální, ale dvě vteřiny, to je na okruhu věčnost. Navíc se slabším motorem, RS5 by tu Kiu rozsekala na hadry.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 18:08

ano ale tam ide o porovnanie s s5 , to je ina kategoria a tu este kia nenacala .. ale uz ajtak je to velky uspech pre kiu, ze je porovnavana s audi .. volakedy to bol konkurent vw a takychto ale dnes uz maju na urovni sedan a full size suv

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 16:51

+ druhe video je propaganda audi ... vsak mercedes tej generacie je od r 2009 .. bmw 2010 a audi ma 9/ 2011 ma novsiu techniku

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 17:08

Vůbec nejde o novější techniku, Audi, BMW i Mercedes mají dodnes čtyřkolky založené každý na svém technickém principu a ten se s posledními generacemi neměnil.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 18:11

to je pravda ale v dnesnej dobe robi vela aj softwareova technika a tym koriguje silu do jednotlivych kolies a pomaha si tym trochu viac cize ked je modernejsi system moze to aj lepsie fungovat .. jasne nehovorim pri stvorkolkach zalozenych cisto offroad kde si sam zatvaras a otvaras diferencial ale to je jasne ze tu to tak nie je

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  16. 02. 2019 18:21

No to je ten rozdíl mezi čtyřkolkami audi a zbytku světa, torsen žádné el. berličky v podobě přibrzďování kol nepotřebuje protože redistribuce toč. momentu se děje právě přes torsen, což třeba spojka u x-drive nikdy nebude umět a bude vždy závislá na přibrzďování kol.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  16. 02. 2019 18:26

a preto je prave quattro s torsenom a nie haldexom .. nemam rad ked daju napis na haldexovu stvorkolku, ze quattro a preto sa na audi hnevam

Odpovědět  |   | 
X-mod  |  18. 02. 2019 11:17

To se ale můžeš hněvat na všechny prémiové automobilky, Mercedes také lepí logo 4matic na Ačko a příbuzné modely a přitom je v něm stejný haldex jako v Golfu. A BMW v X1 nebo ve 2er to stejné v bledě modrém a také se tam skví nápis x-drive.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Bureš.  |  17. 02. 2019 16:45

Nejseš nějakej chytrej?

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  17. 02. 2019 18:45

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Álois  |  19. 02. 2019 21:54

Bureš jsem já, přiznávám se

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:22

Kromě poruchové škodofky se dá koupit cokoliv.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 15:03

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 09:55

Kecáš blbosti škodofky smrdí víc.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:58

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 10:57

Korejci prostě předběhli dobu a to někomu nelíbí. Auta od Hyundai či Kii jsou prostě na úrovni a ještě nejsou předražená jak plečky ze škodofky.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:56

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 12:02

Ničemu nerozumíš, protože patříš do klece.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:57

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 12:10

Nic nevíš o autech a jen blbě kecáš.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:58

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Álois  |  19. 02. 2019 21:53

Bureš jsem já, přiznávám se

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  16. 02. 2019 14:22

nemám kiu ,ale na zdi mám ozdobný kyj

Odpovědět  |   | 
Álois  |  17. 02. 2019 09:26

To mě na zdi visí už jen řadící páka, co mě zbyla po škodovce která po pěti letech zkorodovala tak, že z ní zbyla jen ta páka..

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 10:48

To znám a proto jezdím v Hyundai a maximální spokojenost. Škodofku už nechci vidět.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:57

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  16. 02. 2019 22:11

Nechapem vas tu honicov. Jedny za nemecke premiovky, druhy co maju ceedy pred barakom ich tu minuskujete a dookola, co prispevok o lepsom nemcovi to 5 plusiek a 11 minusiek. Nieco konstruktivne uz dajte! Stinger je slusne auto len v top vybave a s tym najsilnejsim motorom. Strci do riti nemca, ano ale nie toho xo bude vo fullke. Je jedno ci to bude mb, oooo, bmw. Vw tu nepatri, ten nema ani polovicn vykon pomaly. Ale ked si dam vykon vs zazitok vs cena tak Kia je so Stingerom vysoko navykove auto. Nie je to sportiak amg, a nebude to S classe, stvorkola nepredbehne xdrive, ale v tej kii je kombinacia vsetkych nemcov ale za nekorejsku cenu. Stale je vsak ta cena prijatelnejsia nez kdejak, obdobny nemec. Porovnavam nove s novym. Pokial by som bral so uvahy v tej cene jazdenku tak za tie prachy je v ponuke kopec lepsich aut so 4 dverami a 4 sedadlami.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 10:03

Ničemu nerozumíš a nic nevíš, jseš jen dement a uchyl.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 14:59

Álois, když se vydáváš za Bureše, tak nemůžeš psát proti Škodovce, troubo

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  17. 02. 2019 20:59

Nezlobte se na mně, mát to někdy trochu pomotaný.

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  18. 02. 2019 18:11

Álois, máš to v hlavě pomotaný. Vím, že mi závidíš a tak se snažíš vydávat za Bureše, ale jsi celkem nepozorný. Není Bureš jako Bureš...

Odpovědět  |   | 
Bureš..  |  18. 02. 2019 20:56

Já už ani nevím kdo sem, ale zítra si jdu zase pro léky a bude mi zase lépe.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  18. 02. 2019 21:06

Všichni doufáme v tvé uzdravení.

Odpovědět  |   | 
Álois  |  19. 02. 2019 21:53

Bureš jsem já, přiznávám se

Odpovědět  |   | 
Bureš...  |  20. 02. 2019 15:32

Bureš není Bureš ale je to Bureš, protože to není Álois.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A