Kia už chystá nový Cee´d. Mohl by to být nejhezčí vůz nižší střední třídy

L.  |  07. 09. 2017 13:43

Sorry, ale s tim prapodivnym cumakem se muzou jit zahrabat napric vsemi kategoriemi. To je ulet desetileti. Uz i Multipla je vuci tomuto zlata.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  07. 09. 2017 14:11

Je to sice jen nástřel, ale ty vyvážený proporce s dlouhým čumákem by mu slušely.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 09. 2017 15:10

Vyvazene proporce? Svazujici se střecha u kombi? Vždyť si dozadu nikdo normalni nesedne(nevejde se). Ale uvidíme v reálu. Každopádně kia mela vždy hezci design nez hnujdaj.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  07. 09. 2017 15:34

Já už si teď vzadu nesednu do Passatu sedan, do Insignie dokonce i kombi a jiných. Asi je důležité, aby to hezky vypadalo. Tímto nenápadně nutí připlácet za suv, kam si 4 dospělí sednou.

Jinak krásné auto krásným autem dělá do jisté míry kvalita provedení. Představte si třeba MB S coupé. Plecháče 15", plastové nárazníky, lak a zasklení v kvalitě Dacie, halogenové paraboly, vyšisované vystouplé gumy kolem oken, černá anténka s omotaným drátkem na střeše, viditelné ramínkové stěrače na čelním skle. Hodně drahých vozů není vzhledem žádný zázrak, ale vše tam perfektně lícuje, blýská se a to je dělá pěknými.

Na design Kii jsem velmi zvědav. Jsou to modely výhradně pro Evropu, za chvíly to budou na pohled nejpříjemnější "levné vozy". Ostatní se snaží o globální vozy, které se čím dál více přibližují vkusu Indo-čínského zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 09. 2017 21:43

Jen se obávám, že to bude obrázek pod heslem "papír snese všechno" a skutečnost bude úplně jinde. Stačí se jen podívat na velikosti kol, umístění předních kol úplně dopředu a tím minimální přední převis, dlouhou přední kapotu, velký rozvor a dosti dlouhý zadní převis. Takto nakreslené auto by musel mít délku minimálně 4,8 m. Nesedí mi ani to, že Ceed nutně bude využívat techniku i30 a to by asi také v tomto případě moc nešlo.
Což o to, namalované to vypadá pěkně, rád bych se spletl, ale moc nevěřím, že tohle je předobraz nového Ceedu.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  08. 09. 2017 05:36

Mirek: souhlas. Vypada to spise na koncept RWD. Nicmene myslim si ze v tomto pripade jde spise o designove prvky ktere se odrazi v novem ceedu. Pristi patek to omrknu primo na IAA..

Odpovědět  |   | 
ACE  |  08. 09. 2017 10:02

Právě, je to až dost sci-fi, uvidíme co z toho nakonec vysoustružej.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 09. 2017 12:03

http://autobible.euro.cz/take-kia-bude-mit-svou-i3... ...

Zde se píše, že tam půjdou narvat 20". Tzn. velké otvory v blatnících....jsem opravdu zvědav co z toho vypadne.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  07. 09. 2017 20:58

Kazdym novym kouskem KIA dokazuje obrovsky progres. Design je sice predmet individualniho pohledu ale dle meho pohledu toto bude o5 parada. .. BRAVO!!!

Odpovědět  |   | 
Stano  |  08. 09. 2017 14:42

Podla mňa to bude nový model do rodiny vozidiel v ktorej sa nachádza momentálne iba Stinger so zadným náhonom. Niečo ako konkurencia pre menší BMW 3-er. Naznačuje tomu styling a aj podoba so Stingerom. Nezabúdajte ze Stinger sa na iných trhoch predáva pod vlastnou značkou. Reálny Ceed bude mať z tohoto auta iba prevzane niektoré štylistické prvky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2017 20:30

Trefils to, barvu.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  09. 09. 2017 09:58

Skopčáci čumí, jak korejci umí.

Odpovědět  |   | 
HARTGE  |  09. 09. 2017 20:51

TO UŽ TU JEDNOU BYLO
krásná sudie, horzná realita, bude se to jen opakovat...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A