Jejda, a co řešení hybridního CR-V? To jako neexistuje, že se o něm autor článku nezmiňuje?
Nejsme zastánci hondy, prostě se nám líbí hybrid toyoty a jeho technika a hlavně kolik toyota má hybridních modelů.
Proc neco delat jednoduse kdyz to jde slozite... Jenom dukaz ze hybrid je ztrata casu. El. auto - neni treba prevodovka, spojka, filtr pevnych castic atd. Hybrid potrebuje vse co fosil a k tomu jeste el. motor, baterku a dalsi blbustky
Třeba ten motor nahrazuje u toyoty startér, generátor zase altík a pomůže šetřit brzdy. Hyundai dělá hybridy jenom aby si vydělal na vývoj elektromobilů. Tak u hyundai koupit elektro, u toyoty hybrid a u koncernu tsi nebot e-golf nedojel ani do brna a el.kona vzala s přehledem nošovice-pražský hrad, ale to už se opakuji.
Takže gratulace za prvenství patří Hyundai, protože je to jeho technologie, kterou pomocí Kii testuje. Kia nic nevyvíjí, všechno přebírá od Hyundaie. Kia patří společnosti Hyundai.
určitě tak to není a mají to rozdělený.
Prostě je to tak, jak jsem napsal. Kia je plně vlastněna společností Hyundai, která jí plně ovládá. Kia nic nevyvíjí, je jí umožněna jen změna tvarů karoserií. Jinak je to 100% technika Hyundai. Kia rozšiřuje společnosti Hyundai portfolio vozů. Je to velice jednoduché, prostě, veškeré zisky z prodeje vozů se znakem KIA jdou do pokladny Hyundaie.
Polovicate riesenie, ako vsetky hybridy s DCT atd. Akykolvek prevodovy system, ktory pracuje s pevne urcenymi stupnami, nemoze z principu pri hybridoch fungovat tak, aby dokazal za akychkolvek podmienok naplno vyuzit silu elektromotora.Akekolvek podmienky = lubovolna kombinacia otacok motora, rychlosti otacania kolies a smeru otacania kolies. A zaroven dokaze za akychkolvek podmienok zaroven pohanat vozidlo a nabijat bateriu.Jediny existujuci system, ktory to zvlada, je stale len toyotacke HSD - co je de facto system bez prevodovky, hoci Toyota pouziva trochu nestastne oznacenie e-CVT. Tento jednoduchy system dovoluje kazdemu z motorov pracovat vzdy v optimalnom rezime a je pri tom jednoduchsi ako 4 stupnovy manual.https://www.youtube.com/watch...
Tak teorie je pěkná věc, ale co praxe?https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-hyundai-i... ...
test není vybrán tak, aby hybrid od toyoty byl ve svém prostředí a ta spotřeba se mě nezdá. Dálnice atd. jak by se redaktor bál jezdit ve městě a do vesnic kde to má největší plus. Podle komentářů musel redaktor priusu šlapat na plyn a neumí jezdit s hybridem aby si pomohl s rozjezdem elektřinou.
Tak to jsi měl napsat jedou větou, že nepřizpůsobili test Toyotě, aby vyhrála. Nemusíš to tak složitě okecávat. A jaký by k tomu měl důvod? A chápu uplacený redaktor.https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-kia-niro-... ... A tady to udělali Toyotě také naschvál.https://www.auto.cz/honda-cr-v-vs-toyota-rav4... ...
ale tak jsem to nemyslel, prostě prius plugin takovou spotřebu v reálu nemá. tečka.
podívej se na videa, že dvouspojka hybrid neumí rekuperovat třeba při zabrždění na semaforech atd. Toyota hybrid IV generace umí a to vždy a ve městě na popojíždkách nestartuje ani benzín. Tuším, že testeři měli zapnutý jen spalovák a hybrid stál. Jestli nejezdili na eko, tak nevyužívali plně hybridní verzi.
Toyota se může od Hyundaie akorát tak učit. Ioniq je výrazně lepší než Prius. Design Toyot je paskvil. Hyundai je nejlepší!
To bude asi ta pravda, na kterou vam vetsina zodpovednych kvocen zvysoka tohle to...
Akykolvek prevodovy system, ktory NEpracuje s pevne urcenymi stupnami, si lidi nekoupí, protože by v kabině přišli o uši.
Nemáš pravdu a jak o ty uši přijdou?
Z převodovky vyleze nůž a uřízne jim je.
Přesně takový pocit jsem měl v Toyotě při každém rozjezdu a to jsem na to šlapal opatrně jako lékárník :-D
trefně napsaný jen a jen pocit, uši zůstaly.
přesně tohle jsem si řekl, jak jsem přečetl článek a už jsem psal, že jsem s hybridní dvouspojkou nejel, tak jenom můj názor.
Ceníky MY 2020 budou od 30KT/19.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.