Kia uvádí technické prvenství: U svých hybridů zavede nový systém aktivního řazení

Dix_  |  19. 07. 2019 13:05

Ceníky MY 2020 budou od 30KT/19.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 07. 2019 14:53

Polovicate riesenie, ako vsetky hybridy s DCT atd.

Akykolvek prevodovy system, ktory pracuje s pevne urcenymi stupnami, nemoze z principu pri hybridoch fungovat tak, aby dokazal za akychkolvek podmienok naplno vyuzit silu elektromotora.

Akekolvek podmienky = lubovolna kombinacia otacok motora, rychlosti otacania kolies a smeru otacania kolies. A zaroven dokaze za akychkolvek podmienok zaroven pohanat vozidlo a nabijat bateriu.

Jediny existujuci system, ktory to zvlada, je stale len toyotacke HSD - co je de facto system bez prevodovky, hoci Toyota pouziva trochu nestastne oznacenie e-CVT. Tento jednoduchy system dovoluje kazdemu z motorov pracovat vzdy v optimalnom rezime a je pri tom jednoduchsi ako 4 stupnovy manual.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 07. 2019 15:01

přesně tohle jsem si řekl, jak jsem přečetl článek a už jsem psal, že jsem s hybridní dvouspojkou nejel, tak jenom můj názor.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  19. 07. 2019 15:47

Akykolvek prevodovy system, ktory NEpracuje s pevne urcenymi stupnami, si lidi nekoupí, protože by v kabině přišli o uši.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 07. 2019 16:39

Nemáš pravdu a jak o ty uši přijdou?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2019 19:16

Z převodovky vyleze nůž a uřízne jim je.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 07. 2019 15:10

Přesně takový pocit jsem měl v Toyotě při každém rozjezdu a to jsem na to šlapal opatrně jako lékárník

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 07. 2019 16:59

trefně napsaný jen a jen pocit, uši zůstaly.

Odpovědět  |   | 
dudaq strakonicquej  |  19. 07. 2019 16:39

To bude asi ta pravda, na kterou vam vetsina zodpovednych kvocen zvysoka tohle to...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2019 23:50

Tak teorie je pěkná věc, ale co praxe?
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-hyundai-i... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 07. 2019 09:12

test není vybrán tak, aby hybrid od toyoty byl ve svém prostředí a ta spotřeba se mě nezdá. Dálnice atd. jak by se redaktor bál jezdit ve městě a do vesnic kde to má největší plus. Podle komentářů musel redaktor priusu šlapat na plyn a neumí jezdit s hybridem aby si pomohl s rozjezdem elektřinou.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 15:06

Toyota se může od Hyundaie akorát tak učit. Ioniq je výrazně lepší než Prius. Design Toyot je paskvil. Hyundai je nejlepší!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2019 15:55

Tak to jsi měl napsat jedou větou, že nepřizpůsobili test Toyotě, aby vyhrála. Nemusíš to tak složitě okecávat. A jaký by k tomu měl důvod? A chápu uplacený redaktor.
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-kia-niro-... ...
A tady to udělali Toyotě také naschvál.
https://www.auto.cz/honda-cr-v-vs-toyota-rav4... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 07. 2019 17:03

ale tak jsem to nemyslel, prostě prius plugin takovou spotřebu v reálu nemá. tečka.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 07. 2019 10:11

podívej se na videa, že dvouspojka hybrid neumí rekuperovat třeba při zabrždění na semaforech atd. Toyota hybrid IV generace umí a to vždy a ve městě na popojíždkách nestartuje ani benzín. Tuším, že testeři měli zapnutý jen spalovák a hybrid stál. Jestli nejezdili na eko, tak nevyužívali plně hybridní verzi.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 12:33

Takže gratulace za prvenství patří Hyundai, protože je to jeho technologie, kterou pomocí Kii testuje. Kia nic nevyvíjí, všechno přebírá od Hyundaie. Kia patří společnosti Hyundai.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 07. 2019 17:09

určitě tak to není a mají to rozdělený.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 21:11

Prostě je to tak, jak jsem napsal. Kia je plně vlastněna společností Hyundai, která jí plně ovládá. Kia nic nevyvíjí, je jí umožněna jen změna tvarů karoserií. Jinak je to 100% technika Hyundai. Kia rozšiřuje společnosti Hyundai portfolio vozů. Je to velice jednoduché, prostě, veškeré zisky z prodeje vozů se znakem KIA jdou do pokladny Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 07. 2019 12:53

Proc neco delat jednoduse kdyz to jde slozite... Jenom dukaz ze hybrid je ztrata casu. El. auto - neni treba prevodovka, spojka, filtr pevnych castic atd. Hybrid potrebuje vse co fosil a k tomu jeste el. motor, baterku a dalsi blbustky

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 07. 2019 13:48

Třeba ten motor nahrazuje u toyoty startér, generátor zase altík a pomůže šetřit brzdy. Hyundai dělá hybridy jenom aby si vydělal na vývoj elektromobilů. Tak u hyundai koupit elektro, u toyoty hybrid a u koncernu tsi nebot e-golf nedojel ani do brna a el.kona vzala s přehledem nošovice-pražský hrad, ale to už se opakuji.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  22. 07. 2019 10:00

Jejda, a co řešení hybridního CR-V? To jako neexistuje, že se o něm autor článku nezmiňuje?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 07. 2019 16:20

Nejsme zastánci hondy, prostě se nám líbí hybrid toyoty a jeho technika a hlavně kolik toyota má hybridních modelů.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A