Kia uvádí technické prvenství: U svých hybridů zavede nový systém aktivního řazení

Dix_  |  19. 07. 2019 13:05

Ceníky MY 2020 budou od 30KT/19.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 07. 2019 14:53

Polovicate riesenie, ako vsetky hybridy s DCT atd.

Akykolvek prevodovy system, ktory pracuje s pevne urcenymi stupnami, nemoze z principu pri hybridoch fungovat tak, aby dokazal za akychkolvek podmienok naplno vyuzit silu elektromotora.

Akekolvek podmienky = lubovolna kombinacia otacok motora, rychlosti otacania kolies a smeru otacania kolies. A zaroven dokaze za akychkolvek podmienok zaroven pohanat vozidlo a nabijat bateriu.

Jediny existujuci system, ktory to zvlada, je stale len toyotacke HSD - co je de facto system bez prevodovky, hoci Toyota pouziva trochu nestastne oznacenie e-CVT. Tento jednoduchy system dovoluje kazdemu z motorov pracovat vzdy v optimalnom rezime a je pri tom jednoduchsi ako 4 stupnovy manual.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 

přesně tohle jsem si řekl, jak jsem přečetl článek a už jsem psal, že jsem s hybridní dvouspojkou nejel, tak jenom můj názor.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  19. 07. 2019 15:47

Akykolvek prevodovy system, ktory NEpracuje s pevne urcenymi stupnami, si lidi nekoupí, protože by v kabině přišli o uši.

Odpovědět  |   | 

Nemáš pravdu a jak o ty uši přijdou?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2019 19:16

Z převodovky vyleze nůž a uřízne jim je.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 07. 2019 15:10

Přesně takový pocit jsem měl v Toyotě při každém rozjezdu a to jsem na to šlapal opatrně jako lékárník

Odpovědět  |   | 

trefně napsaný jen a jen pocit, uši zůstaly.

Odpovědět  |   | 
dudaq strakonicquej  |  19. 07. 2019 16:39

To bude asi ta pravda, na kterou vam vetsina zodpovednych kvocen zvysoka tohle to...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2019 23:50

Tak teorie je pěkná věc, ale co praxe?
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-hyundai-i... ...

Odpovědět  |   | 

test není vybrán tak, aby hybrid od toyoty byl ve svém prostředí a ta spotřeba se mě nezdá. Dálnice atd. jak by se redaktor bál jezdit ve městě a do vesnic kde to má největší plus. Podle komentářů musel redaktor priusu šlapat na plyn a neumí jezdit s hybridem aby si pomohl s rozjezdem elektřinou.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 15:06

Toyota se může od Hyundaie akorát tak učit. Ioniq je výrazně lepší než Prius. Design Toyot je paskvil. Hyundai je nejlepší!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2019 15:55

Tak to jsi měl napsat jedou větou, že nepřizpůsobili test Toyotě, aby vyhrála. Nemusíš to tak složitě okecávat. A jaký by k tomu měl důvod? A chápu uplacený redaktor.
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-kia-niro-... ...
A tady to udělali Toyotě také naschvál.
https://www.auto.cz/honda-cr-v-vs-toyota-rav4... ...

Odpovědět  |   | 

ale tak jsem to nemyslel, prostě prius plugin takovou spotřebu v reálu nemá. tečka.

Odpovědět  |   | 

podívej se na videa, že dvouspojka hybrid neumí rekuperovat třeba při zabrždění na semaforech atd. Toyota hybrid IV generace umí a to vždy a ve městě na popojíždkách nestartuje ani benzín. Tuším, že testeři měli zapnutý jen spalovák a hybrid stál. Jestli nejezdili na eko, tak nevyužívali plně hybridní verzi.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 12:33

Takže gratulace za prvenství patří Hyundai, protože je to jeho technologie, kterou pomocí Kii testuje. Kia nic nevyvíjí, všechno přebírá od Hyundaie. Kia patří společnosti Hyundai.

Odpovědět  |   | 

určitě tak to není a mají to rozdělený.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 21:11

Prostě je to tak, jak jsem napsal. Kia je plně vlastněna společností Hyundai, která jí plně ovládá. Kia nic nevyvíjí, je jí umožněna jen změna tvarů karoserií. Jinak je to 100% technika Hyundai. Kia rozšiřuje společnosti Hyundai portfolio vozů. Je to velice jednoduché, prostě, veškeré zisky z prodeje vozů se znakem KIA jdou do pokladny Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 07. 2019 12:53

Proc neco delat jednoduse kdyz to jde slozite... Jenom dukaz ze hybrid je ztrata casu. El. auto - neni treba prevodovka, spojka, filtr pevnych castic atd. Hybrid potrebuje vse co fosil a k tomu jeste el. motor, baterku a dalsi blbustky

Odpovědět  |   | 

Třeba ten motor nahrazuje u toyoty startér, generátor zase altík a pomůže šetřit brzdy. Hyundai dělá hybridy jenom aby si vydělal na vývoj elektromobilů. Tak u hyundai koupit elektro, u toyoty hybrid a u koncernu tsi nebot e-golf nedojel ani do brna a el.kona vzala s přehledem nošovice-pražský hrad, ale to už se opakuji.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  22. 07. 2019 10:00

Jejda, a co řešení hybridního CR-V? To jako neexistuje, že se o něm autor článku nezmiňuje?

Odpovědět  |   | 

Nejsme zastánci hondy, prostě se nám líbí hybrid toyoty a jeho technika a hlavně kolik toyota má hybridních modelů.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

včera | Svět motorů | 8 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

včera | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A