Kia uvádí technické prvenství: U svých hybridů zavede nový systém aktivního řazení

Dix_  |  19. 07. 2019 13:05

Ceníky MY 2020 budou od 30KT/19.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 07. 2019 14:53

Polovicate riesenie, ako vsetky hybridy s DCT atd.

Akykolvek prevodovy system, ktory pracuje s pevne urcenymi stupnami, nemoze z principu pri hybridoch fungovat tak, aby dokazal za akychkolvek podmienok naplno vyuzit silu elektromotora.

Akekolvek podmienky = lubovolna kombinacia otacok motora, rychlosti otacania kolies a smeru otacania kolies. A zaroven dokaze za akychkolvek podmienok zaroven pohanat vozidlo a nabijat bateriu.

Jediny existujuci system, ktory to zvlada, je stale len toyotacke HSD - co je de facto system bez prevodovky, hoci Toyota pouziva trochu nestastne oznacenie e-CVT. Tento jednoduchy system dovoluje kazdemu z motorov pracovat vzdy v optimalnom rezime a je pri tom jednoduchsi ako 4 stupnovy manual.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 

přesně tohle jsem si řekl, jak jsem přečetl článek a už jsem psal, že jsem s hybridní dvouspojkou nejel, tak jenom můj názor.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  19. 07. 2019 15:47

Akykolvek prevodovy system, ktory NEpracuje s pevne urcenymi stupnami, si lidi nekoupí, protože by v kabině přišli o uši.

Odpovědět  |   | 

Nemáš pravdu a jak o ty uši přijdou?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2019 19:16

Z převodovky vyleze nůž a uřízne jim je.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 07. 2019 15:10

Přesně takový pocit jsem měl v Toyotě při každém rozjezdu a to jsem na to šlapal opatrně jako lékárník

Odpovědět  |   | 

trefně napsaný jen a jen pocit, uši zůstaly.

Odpovědět  |   | 
dudaq strakonicquej  |  19. 07. 2019 16:39

To bude asi ta pravda, na kterou vam vetsina zodpovednych kvocen zvysoka tohle to...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2019 23:50

Tak teorie je pěkná věc, ale co praxe?
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-hyundai-i... ...

Odpovědět  |   | 

test není vybrán tak, aby hybrid od toyoty byl ve svém prostředí a ta spotřeba se mě nezdá. Dálnice atd. jak by se redaktor bál jezdit ve městě a do vesnic kde to má největší plus. Podle komentářů musel redaktor priusu šlapat na plyn a neumí jezdit s hybridem aby si pomohl s rozjezdem elektřinou.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 15:06

Toyota se může od Hyundaie akorát tak učit. Ioniq je výrazně lepší než Prius. Design Toyot je paskvil. Hyundai je nejlepší!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2019 15:55

Tak to jsi měl napsat jedou větou, že nepřizpůsobili test Toyotě, aby vyhrála. Nemusíš to tak složitě okecávat. A jaký by k tomu měl důvod? A chápu uplacený redaktor.
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-kia-niro-... ...
A tady to udělali Toyotě také naschvál.
https://www.auto.cz/honda-cr-v-vs-toyota-rav4... ...

Odpovědět  |   | 

ale tak jsem to nemyslel, prostě prius plugin takovou spotřebu v reálu nemá. tečka.

Odpovědět  |   | 

podívej se na videa, že dvouspojka hybrid neumí rekuperovat třeba při zabrždění na semaforech atd. Toyota hybrid IV generace umí a to vždy a ve městě na popojíždkách nestartuje ani benzín. Tuším, že testeři měli zapnutý jen spalovák a hybrid stál. Jestli nejezdili na eko, tak nevyužívali plně hybridní verzi.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 12:33

Takže gratulace za prvenství patří Hyundai, protože je to jeho technologie, kterou pomocí Kii testuje. Kia nic nevyvíjí, všechno přebírá od Hyundaie. Kia patří společnosti Hyundai.

Odpovědět  |   | 

určitě tak to není a mají to rozdělený.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  20. 07. 2019 21:11

Prostě je to tak, jak jsem napsal. Kia je plně vlastněna společností Hyundai, která jí plně ovládá. Kia nic nevyvíjí, je jí umožněna jen změna tvarů karoserií. Jinak je to 100% technika Hyundai. Kia rozšiřuje společnosti Hyundai portfolio vozů. Je to velice jednoduché, prostě, veškeré zisky z prodeje vozů se znakem KIA jdou do pokladny Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 07. 2019 12:53

Proc neco delat jednoduse kdyz to jde slozite... Jenom dukaz ze hybrid je ztrata casu. El. auto - neni treba prevodovka, spojka, filtr pevnych castic atd. Hybrid potrebuje vse co fosil a k tomu jeste el. motor, baterku a dalsi blbustky

Odpovědět  |   | 

Třeba ten motor nahrazuje u toyoty startér, generátor zase altík a pomůže šetřit brzdy. Hyundai dělá hybridy jenom aby si vydělal na vývoj elektromobilů. Tak u hyundai koupit elektro, u toyoty hybrid a u koncernu tsi nebot e-golf nedojel ani do brna a el.kona vzala s přehledem nošovice-pražský hrad, ale to už se opakuji.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  22. 07. 2019 10:00

Jejda, a co řešení hybridního CR-V? To jako neexistuje, že se o něm autor článku nezmiňuje?

Odpovědět  |   | 

Nejsme zastánci hondy, prostě se nám líbí hybrid toyoty a jeho technika a hlavně kolik toyota má hybridních modelů.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A