Kia Track´ster: tak trochu jiný Soul

Kia představila na autosalonu v Chicagu koncept Track´ster. Sice jsme o něm už něco málo psali, nic podrobného to ale nebylo, takže nastal čas tohle zaváhání napravit. Kromě toho automobilka konečně uvolnila také více fotografií a video. Dost upravený, pouze třídveřový a dvoumístný Soul měl dostat drsný výraz buldoka, což se podle našeho názoru docela povedlo.

Vůz je širší o 127 mm, dostal nižší světlou výšku a závodní podvozek. Auto stojí na devatenáctipalcových kolech obutých do pneumatik Michelin Pilot Sport PS2 o rozměru 245/40 vpředu, respektive 285/35 vzadu. Patřičné zpomalení mají na starost brzdy Brembo. Kotouče předu mají průměr 14 palců, ty vzadu 13,6 palců.

Pod kapotou je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec produkující 250 koní. Nechybí elektronicky řízený pohon všech kol a sportovní šestistupňová manuální převodovka. Stokilometrová rychlost je otázkou zhruba šesti vteřin a maximálně dokáže Track´ster uhánět 230 km/h.

Jakkoliv tohle auto vypadá hodně atraktivně, nejspíš ho stihne stejný osud jako Nissan Juke-R. Jednou třeba přijde třídveřový sportovnější Soul (stejně jako sportovnější Juke), ale není příliš pravděpodobné, že by byl až takto „ostrý“. Bohužel…

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků