Kia Stonic odhalena. V Česku se bude prodávat již v říjnu

21 komentářů

GR8
21. června • 21:36

KIA ma neuveritelne naslapnuto...BRAVO !! K uzoufani nudny design nekterych radoby klenotu je o generaci pozadu... jsou to spickove vyrobky ve vsech smerech !!!

Smith
23. června • 7:01

To sice ano, ale před Kií je ještě Hyundai, ten má našlápnuto mnohem víc. Nejenže je to šéfující značka v koncernu automobilek H/K, ale je to i na těch autech na designu znát. Kia má obecně oproti Hyundai design poněkud nudnější, zastaralejší, konzervativnější. Hyundai udává trend, Kia jen neustále přešlapuje na místě.
O jiných automobilkách, rádoby klenotech se netřeba ani zmiňovat, ty jsou absolutně out.

řidič
20. června • 21:45

Proč pořád vnucují nějaký SUV, ať radějí představí nějaké normální auto.
Z těch SUV a crossoverů je mi už blujno.

ferdoz
21. června • 9:17

Tak ja si viem predstaviť že by som si toto vozidielko kúpil o pár rokov keď dohrkám Fusiona a Ecosport sa tu nepredáva. Pre dôchodcu na nákupy, návštevy lekára a na ryby to bude OK. Pre mňa je dôležitý hlavne zvýšený podvozok a atmobenzín kvôli nákladom.

Antiautomat
21. června • 19:32

...minuskar Ti prave vysvetlil ze musis byt 'in', to znaci rozj.bany motor hned po zaruke.

Josef
20. června • 22:02

Už představili - konkrétně KIA - Stinger... Moc hezké auto a podle mého gusta. Akorát jsem v tom nejel a co nevyzkouším, tak nehodnotím (nechval dne před večerem...) ;-)
A SUV také zrovna nemusím, takže tě chápu. Ale významná část potenciálních kupců to vidí jinak a to se musí respektovat. Já jsem "ulítlý" na sportovní sedany, které mi naprosto vyhovují a někdo jiný zase na SUV. Každému podle jeho gusta.

Lord Owl
21. června • 7:29

Přesně tak. Důležité je svezení a ďábel tkví v detailech. Jinak prvotní lákadla jako atmo-motor apod. jsou jen takové statistické údaje.

Fghkj
20. června • 21:28

No, tady je vidět jak je hundai v pjerdeli. Kia na stejném zakladě vypadá líp...

Smith
20. června • 23:06

Je třeba si uvědomit, že KIA staví všechna svá auta na platformách vyvíjených Hyundaiem. Automobilka KIA je vlastně přebranovaný (převlečený) Hyundai, protože je to ne sesterská, ale dceřinná společnost patřící značce (koncernu) Hyundai. A společnost Hyundai má rozhodující slovo při určování, co bude jeho automobilka KIA vyrábět. Tzn.,že Hyundai je o level výš a nedopustí, aby KIA byla lepší. Podobně jako VW / Škoda.
IMHO, design KIA je usedlý, fádnější, určený pro konzervativní zákazníky, kteří nemají zájem o moderní stylové trendy určené hlavně pro mladší zákazníky, kteří se chtějí odlišovat od šedého průměru. Osobně se mi design aut Hyundai líbí nesrovnatelně víc, než aut zn. KIA. Ostatně vyšší počty celosvětově prodaných Hyundaiů mluví za vše.

Aladin
21. června • 9:54

Mohl by jsi odkázat na nějaký zdroj informací, kde Hyundai potvrzuje, že Hyundai je vůz vyššího standardu? Tahle myšlenka se tu stále opakuje, ale já ji nevnímám. Měl jsem možnost svézt se v Ceed a I30. I30 měla možná lepší materiály v interiéru, ale tím to pocitově skončilo. Na zahraničních serverech novináři srovnatelné dvojice Hyundai - Kia hodnotí dost vyrovnaně. Jak z hlediska útulnosti, výbavy, ceny, tak z hlediska řízení. Říci, že je mezi nimi celý level rozdílu, s tím nesouhlasím. Rozdíly jsou spíše dané rokem uvedení do provozu. Mezi VW - Škodou pozná člověk rozdíl už, když k nim přichází.

Smith
22. června • 15:12

Hyundai oficiálně nic nepotvrzuje. Hierarchie nejen v automobilních koncernech je jasně daná napříč všemi koncerny. Je snad každému jasné, že ,,šéfující'' značka - majoritní vlastník musí mít vždy navrch nad tou podřízenou, tzn., že ta nemůže mít celkově lepší a na trhu úspěšnější výrobky. Auta Hyundai musí mít vždy něco navíc (např., za stejnou cenu lepší výbavu nebo obráceně, stejnou výbavu za lepší cenu, zajímavější design apod.). A to potvrzují i prodejci.
Nepsal jsem o tom, že by AUTA zn. Hyundai měla o level vyšší úroveň, ale o tom, že ZNAČKA Hyundai jako taková je o level nad ZNAČKOU Kia, protože ji vlastní. Tzn., že výrobky zn. Hyundai mají vyšší přidanou hodnotu mj. v podobě hodnotnějšího jména značky.
Osobně bych si vždy vybral raději výrobek značky, která má lepší jméno, víc prodává nebo ,,šéfuje'' té druhé, byť by na první pohled byly oba výrobky ,,stejné''.

Spermik
22. června • 0:56

Jeho zdroj informaci je maximalne ten mameluk Vosicky :-D

Josef
20. června • 21:02

Vypadá to moc hezky, myslím si, že "Korejci" už dohnali Evropu. Možná, že i v něčem předehnali. Řada "pravověrných", nechci přímo zmínit "Škodovkáře" , to ale stejně nikdy neuzná...;-)

atnarfus
21. června • 22:34

Neuzná, protože to není pravda. Korejci nedohnali Evropu. Evropa docouvala na úroveň Korejců.

Josef
22. června • 19:00

Atnarfuci, zde je to především o autech nějak mne jaksi nenapadá, jak by se dalo v technologii, konstrukci a výrobě aut "docouvat" na nižší úroveň. Vím, že lze jen stagnovat (ustrnout). A ostatní potom mohou stagnujícího (ustrnutého) dohnat.
Napadl mne srozumitelný příměr s výrobou motocyklů JAWA - po válce byly tyto motocykly na špici. Japonci JAWu dohnali a předehnali. JAWA stagnovala (ustrnula) vyráběla pořád stejné a vyvážela produkci zejména do SSSR. Že by JAWA docouvala, to by nemělo logiku a invetovat do výroby starších a starších technologií, aby se couvalo (a docouvalo), to je přece nesmysl. A že by sověti dováželi stále horší a zastaralejší (couvající) výrobky, to by ani za socialismu nefungovalo.

atnarfus
22. června • 23:05

Škodovka dávala do jedničkové Fabie poloautomatickou klimatizaci, již delší dobu je ve Fabce klasická manuální. Škodovka dávala el. okna s dojezdy i do Felicie. Na Rapidu to po vzoru Korejců zkusila bez dojezdů. Proč dávat dva plnohodnotné klíče, když konkurence dává jenom jeden a k tomu druhý bez dálkového ovládání.

Smith
23. června • 14:12

To, cos napsal není o technologii, konstrukci jak píše Josef, ale o ceně a tom, co automobilka zvolí do konkrétního typu za stupeň výbavy podle toho, co zákazníci žádají nebo co nabízí konkurence u srovnatelných produktů v rámci konkurenceschopnosti.. Jinak "Korejci" oproti Škodovce mají většinou lepší výbavy za zajímavější ceny. Samozřejmě, že nejen např. dojezdy oken byly možné doobjednat do jakéhokoliv "Korejce". Naopak, zrovna u prvních Rapidů se Škodovka předvedla naprostou šaškárnou, když jeden čas dodávala el. ovládání oken bez možnosti ovládání zadních oken z místa řidiče. Vybavuju si ty trapné situace škodovkářů, když řidič musel vystoupit z vozu a šel zavřít zadní okna, která zůstala otevřená po opuštění dětí auta, zkrátka mu chyběla ve dveřích řidiče tlačítka ovládání zadních oken. Naprosto nepochopitelné, to může vymyslet jen naprostý idiot ... :-D. Tak hluboko by žádný "Korejec" nikdy neklesl.

k22
22. června • 12:43

Jižní Korea je strojírenská velmoc, jeďte se tam podívat, budete koukat...

Antiautomat
20. června • 18:04

pekna, v jednoduchej atmo verzii prijemne jednoduche auto. Cim to je, ze trebars take BMW ma vyzor otvaracieho sprievodu cinskeho cirkusu oslav draka - a taketo 'unter-auto' je po dizajnovej stranke o galaxiu lepsie?

k22
20. června • 18:13

Schreyer to jistí..;-)

Driver
20. června • 17:31

Fajné B-]

Doporučujeme

Články odjinud