Kia Stinger GT poměřila síly s BMW 640i a Porsche Panamera. Jak dopadla?

81 komentářů

Tom
26. ledna • 20:30

Ale Stinger je docela podobny Panamere. Líbí se mi. A někde se začít musí. Kia jede.

Jarousz
7. února • 16:02

Podobný Panameře je, když designer Panamery z Porsche odešel a teď je jeho chlebodárcem Kia a navrhoval toto auto....

JohnST
20. ledna • 1:24

Tu je tiez Stinger porovnavany s BMW ale 440i
https://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/kia-stinge... ...

Ginter
20. ledna • 19:47

Nejlepší je kombinovaná spotřeba u BMW 7.4 l na 100 km :-D:-D:-D:-D:-D

Ne321
19. ledna • 14:51

Problem Kia je, ze i kdyby to nahodou byla pravda, tak v konecnem dusledku je to uplne jedno. Zrychleni nebo jizdni vlastnosti jsou u techle aut velmi sekundarni (nemluve o tom, ze rozdily jsou stejne minimalni az zanedbatelne), protoze realne jakekoliv z tech aut je vyrazne rychlejsi nez jeho ridic a podminky na silnici v beznem provozu. Cele je to tudiz o tom, ze kdyz prijedete s BMW nebo Porsche, tak jste uspesny clovek, zatimco s Kia jste socka co ma jenom lacine auto z Koreje. A to se nikdy nezmeni.

Troll
20. ledna • 15:58

Když někdo porovnává úspěšnost podle auta, tak je to chudák, který sám moc úspěšný není, protože neví co je v podnikání a hlavně v životě důležitějsí. Větší pindík to není.

FRČ
21. ledna • 11:22

Přesně tak. On si ani neuvědomuje, že takový majitel auta např. od KIA může být majitelem několika nemovitostí, firem, atd. A takový majitel např. BMW, který se zmůže jen na to auto na leasing a bydlí v podnájmu je oproti tomu s KIA naprostá socka. Ono to není vždy jen o značce, ale o tom, komu se co líbí, co mu vyhovuje.

Mirek
19. ledna • 22:44

Tak nevím, k nám do firmy jezdí docela dost úspěšných podnikatelů a jezdí v různých autech a světe div se i v KIA Sportage. Znám i několik podnikatelů, kteří jezdí ve VW Touareg a znám i jejich zaměstnance, kteří chodí domů s minimální mzdou.
Hodně štěstí myšlenková socko.

Driver
19. ledna • 12:27

:-D Tak děkuji za pobavení, škoda že není apríl, ale zasmál jsem se při pátku skvěle :-D

Tony
19. ledna • 22:45

A čemu ses zasmál? Vlastní hlouposti, ty kokote?

Troll
21. ledna • 13:14

Tony = kokot? hehh

GR8
19. ledna • 7:42

Mozna by vsem pochybovacum prospelo kdyby vytahli paty wod pivaka z hospody vytahali slamu z bot a podivali se do Jizni Koree. No spis aspon neco si precist ci shlednout nejaky doku. Rozsirili by si obzor jak je vlaste tahle spolecnost technologicky neuveritelne napred...o tom se Ceskymu Pepikovi ani nesni...

Aleš
18. ledna • 17:29

KIA sice nemá prestiž jako prémiové značky, ale kvalitou je určitě předčí. 7let záruky nikdo jiný nedává. Navíc se obklopuje kvalitními odborníky - zahoďte předsudky! :-))

Troll
20. ledna • 15:55

To že záruka je 5, 10, 20 let neznamená, že auto je kvalitní. Naopak, z vlastní zkušenosti. Po tu dobu musíš do autorizáku, kde z tebe dostanou ty prachy cos jim nedal za nový auto. Navíc do záruky se nepočítá spotřebák typu čepy, řemeny a jiné časem se opotřebovávané díly ( i na motoru a v převodovce).

JohnST
18. ledna • 22:14

Pan Ales vy ste typicky internetovy trol. Akych 7rokov? Je to obmedzene poctom km a to konkretne 150000km. Cize po najazdeni toho poctu km je po zaruke.A to moze byt aj po 4rokoch ano. Opat je to reklamny tah KIE a tak trochu klamstvo ako tento test.B-]

Niemand
19. ledna • 13:44

A co ich sesterská značka, ktorá dáva 5 bez obmedzenia a poznám človeka čo ich kôli tomu kupuje ako fleet a so nemá problém ani pri nájazdoch prevyšujúcich 250 tisíc.

Petr
19. ledna • 11:00

Prvni tir roky jsou bez omeznei - takze ty klidne muzes natocit i milion...

Mirek
19. ledna • 6:06

A v čempak v porovnání lhali, co tam není pravda?

Ginter
18. ledna • 23:07

Proboha. Čistě teoreticky. Vy byste najel za 4 roky 500.000 km a šel byste reklamovat např. převodovku??? Sneste se na zem. I výrobce se musí chránit.

JohnST
20. ledna • 0:53

Ja mam rocne 45000km. aaaa....?B-]

bzzz
18. ledna • 17:05

BMW, Porsche, Audi, Jaguar, MB apod maji tradici i kvalitu. Pro spoustu lidi u nas by byl modlou i (jety a stoceny) zebrinak s jejich logem. Je fajn, ze Kia zkousi konkurovat. Toyota (podle nekterych zaostala automobilka) to s Lexusem taky zkusila a nevede se ji vubec zle a hybridni kousky prodava celkem uspesne.

Jiří
18. ledna • 17:36

kluci bacha na Jaguara, není to zas taková pecka jak se říká, to už ta kia má u mě větší důvěru..a jagem jsem něco najezdil..

18. ledna • 15:34

Bravo Kia . Supr kara , ale ne u skodovkaru ti maji svoji modlu ktera je u nich nejlepsi na svete. A treba se pos..te cha cha

ˇˇˇ
25. ledna • 19:34

Vyzdvihovat jakoukoli škodovku nad tuto Kiu může jen naprostý automobilový dement. A že jich v tomto státě je... ;-)

dinar
18. ledna • 13:00

Neskutečné překvapení, auto s awd porazí ve sprintu na stovku podobně těžkou zadokolku s o 50 koní menším výkonem. Kdo by si to pomyslel? :-D
A na okruhu porazí menší auto v top motorizaci a s příplatkovým samosvorem výrazně větší luxusní GC v základní verzi. Také obrovské překvapení... :-D

Moik
18. ledna • 13:54

1: -15 let: Kia se nesrovnává s ničím, nejde to.
2: - 8let: Kia se srovnává s lepším, aby tam začala patřit, ale jasnou prohru opodstatní cenou.
3: -0let: Kia se srovnává s nejlepšími. K zamaskování používá už jen dobrý výběr protivníků.
4: + 5let: ???

ACE
18. ledna • 15:13

1. K zamaskování čeho???
2. Jaký měla dělat výběr než v podobné kategorii v prestižní třídě?
3. -8 let se Kia srovnává s průměrem kam patřila a dopadala průměrně (Škoda, Renault, Peugeot, Ford, Wolksvagen)

dinar
18. ledna • 16:56

Konkurencí stingeru v6 může být 440i GC nebo a5 3,0tfsi například, srovnání s panamerou nebo 6gc je legrační.

ACE
18. ledna • 19:05

Proč ne, tak srovnejte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dinar
19. ledna • 8:02

Neživím se testováním aut. Testů je dost, jen nemají tak "bombastický" výsledek jako tohle Kia PR.
http://www.autoexpress.co.uk/kia/stinger/102218/kia-st... ...
https://www.motor1.com/reviews/225429/bmw-430i-g... ...

ACE
20. ledna • 5:29

Jasně, taky srovnání, proč ne, těch možností je hromada :-D

Ginter
18. ledna • 17:42

Délky:Stinger 483 cm,
A5 Sportback 473 cm, mínus 10 cm
BMW 4 GC 463 cm, mínus 20 cm
Panamera 497 cm, plus 14 cm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dinar
19. ledna • 7:57

6GC 507 cm, plus 24 cm.
To ale přece není jen otázka délky, dnešní mainstreamová střední je mnohdy delší než premiová vyšší střední.
Ale pokud si někdo myslí, že stinger je konkurencí 6gc nebo panamery, pak je diskuse zbytečná.

Ginter
20. ledna • 19:42

Proto jsem tam ani BMW 6 GC neuváděl. Ani Panamera není konkurencí, zrovna tak na druhou stranu není konkurencí BMW 3 440 GC. Chválihodné je, že si Kia troufne na porovnání s Panamerou. Lepší srovnání, než například s Mondeem. :-D Stinger 3.3 je konkurencí pro Arteon 280 4x4, Audi S5. Nic víc mě nenapadá. Arteon je VW střep, který uvnitř povrzává, sedíte neskutečně vysoko a vzhledově moc krásy nepobral, příští rok bude mít Passat nový design palubky (Arteon má stejný jako dnešní Passat), proto se také neprodává. A hlavně nemá šestiválec.S5 je menší, pomalejší a ve srovnatelné konfiguraci stojí 2.2 mil. Kč. Nesmyslné vyhazování peněz do oken nebo v horším případě do rukou zlodějů.

Stan
18. ledna • 12:11

Stinger je dobré auto, ale nevěřím, že zajede kolo rychleji, než výkonově podobná Panamera.

šofér
19. ledna • 8:15

tak přestaňtep orovnámat výkony, ale porovnávejte cenu a položte si otázku- nevěřím ,že auto za 90 tisíc doláčů typu GT není rychlejší než to za půlku. A máte to obráceně, už se vám to zamlouvá,
Myslím, že nejde primárně o výkony ale o pěněženku.

ACE
18. ledna • 13:02

Samozřejmě proti víře se dost dobře bojovat nedá a nemá cenu ti ji brát (jako nikomu jinému), víra je víra proto že nepotřebuje racionální základ. K racionálním výsledkům slouží výpočty a dělají se testy a ty s vírou nemají obvykle co dělat i když někdy léty zakořeněnou vírou dokáží otřást a nebo ji dokonce časem vyvrátit z kořenů.

mrazik
18. ledna • 12:46

A proc ne ?

Mitch
18. ledna • 12:46

Tak hlavne ty auta jsou uplne jine velikostni a vahove kategorie. At se pomeri s BMW 3 ( Kia je vevnitr podobne mala) a bude jasno.

Lojza
18. ledna • 11:39

Měli ji srovnávat s naší Octavii RS, ta by ji 100% pozazila hlavně ve velikosti kufru!!!:-D:-D:-D

qwertz
18. ledna • 12:58

A co je na tom směšného? Máte snad pocit, že Stinger je lapší auto pro 5 členou rodinu a psa při cestě na dovolenou? Asi mají v bohnicích den internetu.

Stan
18. ledna • 12:08

Tebe by měli srovnat s hromadou hoven, rozdíly by nebyly...

Provo
18. ledna • 10:59

Proboha jaký test? Jaké srovnání? Vždyť je to reklama natočená KIA America.
http://www.youtube.com/watch...

Mirek
18. ledna • 11:25

Ale vždyť u toho odkazu KIA máš napsáno, že to dělal AMCI Testing.

Provo
18. ledna • 15:54

I kdyby to dělal papež, tak je to placená akce Kia America pro účely reklamy. Má to stejnou vypovídací hodnotu, jako když si najme český Hyundai reklamní agenturu aby mu zpracovala statistiky a s těmi se pak ohání. Navíc Kia America má trapných reklam plný pytel, tohle jenom zapadá do jejich kolekce.
http://www.youtube.com/watch...

Mirek
18. ledna • 17:12

A nezdá se ti, že silně motáš jablka s hruškami?

Provo
18. ledna • 17:24

Ne nezdá. Jablka s hruškami tady míchají ti co vydávají zaplacený test za nějaké relevantní srovnání a ti co Birmanna považují málem za boha když je u Korejců a u BMW z něj dělají nesvéprávného chudáka, který se k ničemu nedostal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. ledna • 17:40

Jistě dokážeš přesně definovat, co přesně je v tom videu upravené pro Stinger, když si dovolíš tvrdit, že je to zaplacený test, tedy reklama.

Provo
18. ledna • 18:01

Že je to placená reklama o tom není nejmenších pochyb, tohle běží v reklamních časech na řadě TV kanálů v US.
http://www.youtube.com/watch...
A co je v té reklamě upravené pro Stinger? No třeba hned výběr soupeřů. Soupeřem může být třeba třeba S5 Sportback nebo BMW 440i GC x-Drive nemluvě o RS5 nebo M4 (když vrchol tak vrchol). Určitě ne Panamera, která je třídu nebo dvě výše a navíc se základním motorem, to vyznívá až směšně, vrcholnou motorizaci svého auta postaví Kia proti Panameře se základním motorem. Chápu, že nějaký relevantní soupeř se nehodí KIA do krámu
http://www.zeperfs.com/en/duel6503-6976.htm...
ale pak je lepší ze sebe nedělat hlupáka a dělat normální reklamu a neschovávat reklamu za "nezávislé srovnání" z kterého závislost čouhá jak sláma z bot.

Niemand
19. ledna • 11:11

A čo sú relevantný súperi? Ak by brali podla ceny, tak by ho stavali možno proti 520 holobyt edition. Vybrali podobne výkonné autá podobnej veľkosti. Že je to u Kie vrchol. No a?

Provo
19. ledna • 12:43

Co jsou relevantní soupeři jsem napsal. Ale nejde o vlastní výběr, ať by vybrali jak by vybrali, tak by to byla pořád jenom reklama. To byl smysl mého původního příspěvku. Nic víc, nic méně.

Mirek
19. ledna • 22:35

Nezlob se, ale to již začínáš přehánět, tebe nezajímají výsledky, tedy zajímají, ale snažíš se je potlačit tvrzením, že je to reklama a proto jsou vlastně neplatné, neexistují. Tvoje volba, ale auta kvůli tomu tvémy postoji rychlost, ovladatelnost cenu .. nezmění. To je holý fakt. Měj se.

Provo
19. ledna • 23:43

Ano, výsledky reklamy (která často přehání jak jsi sám jinde správně napsal) mě nezajímají právě proto, že to jen a pouze reklama.

Mirek
20. ledna • 14:26

Tak tu citaci musíš uvést celou, jinak se řadiš mezi trapné české prolhané politiky. Já napsal, že tohle nesplňuje znaky reklamy a ty tady hloupě upavuješ napsané. Když tě to nezajímá, proč tady za tu reklamu málem cedíš krev?

Provo
20. ledna • 20:29

Jediný kdo tu cedí krev dokazováním, že reklama KIA není reklama jsi ty.

Mirek
20. ledna • 21:26

Opět upravuješ to, co píšu. Ja tvou hru na reklamu nehraji a když se tě zeptám, co na tom není pravda, tak raději neodpovíš a stále něco točíš o reklamě.

Provo
21. ledna • 9:53

Já nic netočím, reklamu natočila KIA.

Mirek
18. ledna • 19:08

Ale v podstatě sis sám odpověděl. Když si udělám jakékoliv porovnání, vyberu si nějaká auta, tak bude nějaký výsledek a potom záleží jen na "divákovi", co si z toho odnese. Pokud tyhle auta vybrali a porovnali, tak jsou výsledky také, jaké jsou a nejsou zfalšované. Můžeš klidně namítat, že pro porovnání měli vybrat jiná auta, mohli, ale nevybrali, a já nikde nečetl, že by tyhle auta byly přímými konkurenty pro Stinger, případně to KIA takto také neuvedla. Kdyby tam dali traktor, tak to bude porovnání s traktorem. Ty víš, která auta by měly být konkurentem, tak to tak ber, je to jen porovnání s nějakými auty, a nic víc. Já z toho těžkou hlavu nemám.Pokud bych měl vzít nějaký příměr, který by to uvedl na pravou míru, co je čouhání slámy z bot, tak mne zrovna napadá jedno trochu otřepané. Každý rok se uvádí prodeje aut a Škoda se kasá velkými prodeji v jednotlivých třídách a na hlavu poráží konkurenci. Problém však je, že posouvá své modely vždy o třídu výše a tady vědomě dává nesmyslné konkurenty. Rapid konkuruje Mazdě 3, Focusu, Golfu.., ale Octavia, která by tady měla konkurovat těmto autům konkuruje Mondeu, Mazdě 6...a Passatu, na jehož základě je postaven Superb, který však konkuruje Audi A7, BMW 5, BMW6...
Řazení do tříd stanovuje výrobce.
http://portal.sda-cia.cz/clanek.php...

Provo
18. ledna • 20:49

Jistě, KIA si v reklamě může porovnávat co chce a s čím chce. Moje poznámka spočívala pouze v tom, že by reklama měla být nazývána reklamou a nikoliv jinak.

Mirek
19. ledna • 6:01

Pod reklamou si přece jen představuji něco trochu jiného. V reklamě se hodně používá nadsázka a docela i nepravdy, slibuje se něco, co nemusí být nutně pravdivé, ale tady nic z toho není, je to jen porovnání nějakých aut a naměřených výsledků.

Provo
19. ledna • 11:49

Můžeš klidně slepě obhajovat, že to není reklama, ale na skutečnosti, že je to reklama jak vystřižená ze žurnálu nezměníš ani "ň". Dokonce má tento typ reklamy ve světě reklamních agentur svůj odborný název, "srovnávací reklama". V EU je v této podobě zakázaná, v USA se používá. A to porovnání o kterém tady mluvíš nemusí být nutně pravdivé stejně jako jakákoliv jiná reklama. Zadavatel je KIA a ten kdo prováděl test je placený KIA, takže jasný střet zájmů, zadavatel si svůj výrobek nepomluví a vykonavatel za peníze chlebodárce nepůjde proti němu. Je to stejné jako kdyby soudce soudil trestný čin vlastního syna, je prostě v právní řeči "podjatý" a prostě nesmí toto dělat i kdyby se snažil být spravedlivý sebevíc (proto je srovnávací reklama v EU zakázaná).

Mirek
19. ledna • 22:28

Tak jsme sklouzli ke konspiracím. Pokud by výsledky byly vylhané, tak jistě zmíněné automobilky se proti tomu dávno ohradily. Já narozdíl od tebe nic neobhajuji, jen jsem po tobě chtěl, ať uvedeš co není pravda. To jsi nedokázal, jen stále sklouzáváš do oblasti, kterou neřeším. Jen tak mimochodem, které z těchto aut bylo v porovnání pomluveno, když tohle vytahuješ?

Provo
19. ledna • 23:38

Proč si vymýšlíš? Kde vytahuji, že některé auto bylo pomluveno?
Pouze a jenom opakuji, že to co se zde prezentuje jako test je jenom reklama KIA.

Mirek
20. ledna • 14:22

Když napíšeš, že KIA své auto nepomluví, tak to evokuje docela jasně to, co jsem napsal. To bys mohl vědět, když to takto napíšeš a vyhraňuješ se takto proti této automobilce.
A mohl bys tedy odpovědět konečně, co tam není pravda? Poku k tomu nic nemáš, nemá smysl dál cokoliv řešit. Hru na reklamu si hrej s někým jiným.

Provo
20. ledna • 20:27

To není hra na reklamu, je to zcela reálná reklama, která běží plošně v USA na TV kanálech. Já se nevyhraňuji vůči automobilce, ale vůči autorovi článku, který vzal reklamní video KIA, odstřihl z něj začátek aby nebylo vidět, že je to reklama a celé jej popsal jako test, přitom je to jenom reklama.

Mirek
20. ledna • 21:41

Tohle?
https://www.youtube.com/watch...
Nebo v této podobě?
https://www.youtube.com/watch... A zase jsi neodověděl, dál už nepokračuji.

Provo
21. ledna • 9:52

Ne, v podobě použité pro reklamu KIA.
http://www.youtube.com/watch...

Vladimir
18. ledna • 11:22

AMCI je dozorová společnost. Firmy si u ní objednávají nezávislé porovnávání vyžádaných produktů a poté vzniká report, který je zadavateli předán. O věrohodnost porovnání bych se určitě nebál...to auto nestavěl žadný idiot, ale pan Biermann. To, co by mu u BMW nikdo nikdy nedovolil přetavil do svého prvního projektu. A jak vidno, povedlo se.

Provo
18. ledna • 15:50

Věrohodnost porovnání placeného KIA a použitého v reklamě je pro mne nulová.
Co by BMW Biermannovi nedovolilo? On snad nestavěl auta jako M2, M3, M4, M5, M6 a další, která si se Stingrem vytřou pozadí?
Stinger je jistě zajímavé auto, ale nic víc, čtyřkolka s necelými 400hp, hezký, ale BMW, Mercedes, Audi, Jaguar, Porsche jsou dnes o několik levelů dál. A nevyrábí jedno slušné auto za uherský rok, ale neustále, nepřetržitě vyrábí řadu špičkových modelů aut. Takže klídek.

Niemand
19. ledna • 11:06

Jasne a 488 od Ferrari jazdí lepšie ako M3. Treba porovnávať aspoň trochu porovnateľné veci. A to, že je to prvé podobné auto od Kie neznamená, že je aj posledné.

šofér
19. ledna • 8:11

Rok ukáže, kdo měl pravdu, já vidím srovnání, ne rekalmu, už od prvopočátku, kde jsou auta představovaná- 90 tis, doláčú u BMW a Panamery proti půlce u Stingeru a v co se týče jízdních parametů jsou si +- rovnocenné. - Tak já čtu to poselství.
Teť jde o to, jak to přečtou ti movití amíci.

Provo
19. ledna • 10:10

O jaké pravdě mluvíš? Nikde netvrdím, že Stinger je špatné auto nebo že se nebude prodávat. Pouze jsem upozornil na to, že autor vydává placenou reklamu KIA za nějaký objektivní test.

Elvis12
18. ledna • 11:54

Jeden člověk nepostaví kvalitní sportovní auto. Bmw Vráži milióny do technologií a čerpá z motorsportu. Kia nic takoveho nemá, jen kopíruje ostatní značky. Ono stačí postavit Stingera proti M2, M3 nebo M4 a tam ze Kia vůbec nechystá

Niemand
19. ledna • 11:02

Jeden človek nie, ale už som zažil, je jeden známy človek si zo sebou stiahol menej známych, ale nemenej kvalitných inžinierov o ktorých sa už nikde nepísalo a toto.
Tebou spomínané auto sa menšie a ľahšie. Aj pri rovnakej cene by mali jazdiť lepšie.

PetrM
18. ledna • 12:55

Ano jeden člověk ne, ale vedoucí týmu který spoustu let šéfoval sportovní divizi BMW a který dostal důvěru vedení a v uvozovkách relativně neomezenou moc rozhodovat jaké to auto bude ano. A další srovnání s M řadou BMW není na místě. Je to GT tudíž to má být rychlý, ale stále pohodlný cestovní vůz na dlouhé cesty ne ultimativní sportovní auto. A viděli jste na začátku při představení ty ceny? Nehledě na to, kdo by si třeba ještě před 5 lety dokázal představit, že Kia jde do seriózních srovnávacích testů s nejlepšími premianty ve třídě né proto, aby ukázala o kolik jsou oni lepší a, že je ta cena ospravedlnitelná, ale proto, aby ukázala, že se jim vyrovná a kolikrát je i lepší za podstatně méně peněz?

DaewooMaster
26. ledna • 13:37

Přesně tak, pro Kiu je vítězství už to, že ji srovnávají s uvedenými auty. Navíc stojí o dost méně než polovinu, co oba konkurenti v testu.

XXX
18. ledna • 10:08

Nemyslim si, ze clovek kterej jde pro Panameru, A5/A7, CLS, G C bude uvazovat o KIA.BMW teda peknej shit :-D

Wonn
18. ledna • 11:32

Však to auto taky není pro pozéry, kteří chcou BMW jen proto, že to je BMW (nebo jiná ze zmíněných značek).

split
18. ledna • 23:48

Kia vyhrala jen v akceleraci, tedy home made Russian drakster, dej do Lady V8 a v primce prislapni :-D :-D :-D

Niemand
19. ledna • 10:59

Ja som videl aj víťazstvo na okruhu. Ale celkovo bola blízko Porsche a obe boli ďaleko pred BMW.

Doporučujeme

Články odjinud