Kia Sportage s novým turbodieselovým motorem

Automobilka KIA začala u svého modelu Sportage nabízet nový naftový motor o objemu 2,0 litru. Nafťák 2,0 CRDi s variabilní geometrií lopatek turbodmychadla (VGT) plní emisní normu Euro 4 díky filtru pevných částic. Motor dává výkon 103 kW (140 k) a točivý moment 310 Nm. Výkon je u modelu s tímto motorem přenášen přes 6-stupňovou manuální převodovku. Stejný motor a převodovku nově najdeme třeba také v koncernovém Hyundai Tucson. Kombinovaná spotřeba má činit 8,2 l na 100 km. Sportage bude dodávána ve dvou verzích výbavy. Verze LX za 709 980 Kč a verze EX za 759 980 Kč.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků