Kia Sportage s novým turbodieselovým motorem

Automobilka KIA začala u svého modelu Sportage nabízet nový naftový motor o objemu 2,0 litru. Nafťák 2,0 CRDi s variabilní geometrií lopatek turbodmychadla (VGT) plní emisní normu Euro 4 díky filtru pevných částic. Motor dává výkon 103 kW (140 k) a točivý moment 310 Nm. Výkon je u modelu s tímto motorem přenášen přes 6-stupňovou manuální převodovku. Stejný motor a převodovku nově najdeme třeba také v koncernovém Hyundai Tucson. Kombinovaná spotřeba má činit 8,2 l na 100 km. Sportage bude dodávána ve dvou verzích výbavy. Verze LX za 709 980 Kč a verze EX za 759 980 Kč.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků