Kia Sportage na českém trhu (kompletní ceník)

Kia Sportage je nové SUV na českém trhu, které má mnoho společného s koncernovým bratříčkem Hyundai Tucson. V základním provedení 2.0 LX za necelých 600 tisíc získáte ABS, šestici airbagů, manuální klimatizaci či 16" litá kola.

Tip: Představení Kia Sportage

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TYP 2.0 CVVT LX 2.0 CVVT EX 2.0 CRDi EX 2.7 V6 EX
Objem motoru (ccm) - výkon (kW) 1975 - 104,4 1975 - 104,4 1991 - 82,4 2656 - 128,7
TECHNIKA A EXTERIÉR
5-ti stupňová manuální převodovka  
Hliníkové disky kol
Vnější kliky a zpětná zrcátka v barvě karosérie
Plastové boky v barvě karosrie  
Nárazníky a nástavce prahů v barvě antracit antracit antracit antracit
Střešní anténa
Pneumatiky 215/65x16      
Pneumatiky 235/60x16 x
Podélné střešní ližiny
Přední světla do mlhy x
Elektronický systém řízení pohonu 4x4
Stěrač a ostřikovač zadního okna
Tónovaná izotermická skla
Třetí brzdové světlo
Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka  
Vyhřívané přední okno - stěrače  
Vyhřívané zadní okno
Zatmavené zadní okno a okna zadních dveří x
KOMFORT A INTERIÉR
Bezfreonová elektronická klimatizace  
Kontrola kvality vzduchu / filtr   ●/● ●/● ●/●
Bezfreonová manuální klimatizace      
Dálkové ovl. centrálního zamykání dveří + alarm
Chromované vnitřní kliky dveří  
Dálkové otvírání víčka nádrže
Digitální hodiny
Palubní počítač  
Držák nápojů v konzole vpředu a vzadu
Metalický dekor palubní desky  
Elektrické ovládání sklápění předních světlometů
Elektrické ovládání předních a zadních oken
Látkové čalounění sedadel LX/EX ●/ /● /● /●
Loketní opěrka předních sedadel se schránkou
Loketní opěra zadních sedadel
Opěradla předních sedadel s kapsami
Kosmetické zrcátko ve slunečních clonách
Kožený volant a hlavice řadicí páky  
Osvětlení zavazadlového prostoru
Otáčkoměr
Posilovač řízení
Příprava na montáž radiopřehrávače+repro (ks) ●+4 ●+6 ●+6 ●+6
Signalizace otevřených dveří
Sklopná opěradla zadních sedadel, zanoření sedáků :01:00 :01:00 :01:00 :01:00
Stavitelný sklon opěradel zadních sedadel
Variabilní cyklovač stěračů
Stropní schránka na brýle a bodové osvětlení
Úchytná oka v zavazadlovém prostoru / síťka ●/ ●/● ●/● ●/●
Schránka před spolujezdcem, uzamykatelná
Vnější zpětná zrcátka s elektrickým ovládáním
Výklopné sklo pátých dveří
Výškově stavitelné opěrky hlavy všech sedadel
Výškově stavitelné sedadlo řidiče
Výškově stavitelný volant
BEZPEČNOSTNÍ PRVKY        
ABS s rozdělovačem brzdného tlaku EBD
Airbag řidiče a spolujezdce
Bezpečnostní vzpěry dveří
Boční a záclonové airbagy
Dětské pojistky zámků dveří
IN KEY imobilizer
Kotoučové brzdy všech kol
Odjištění dveří při nárazu
Zdvojené pyrotechnické předpínače bezp. Pásů
TCS
VÝBAVA NA PŘÁNÍ
Automatická převodovka H-MATIC s možností sekvenčního řazení + tempomat s ovládáním na volantu     55000
ESP+Brown premium package+vyhřívání př. Sedadel   35000 35000 35000
ESP+kožené čalounění sedadel+vyhřívání př. Sedadel   50000 50000 50000
Metalický/perleťový lak 13000 13000 13000 13000
CENÍKOVÁ CENA vč. DPH 599980 649980 719980 749980
PROVEDENÍ N1* - CENÍKOVÁ CENA bez DPH 519190 561210 620030 645240
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků