Kia zlevňuje oblíbené SUV Sportage. Vybírat můžete ze sedmi výbav

S novým modelovým rokem připravila Kia inovovaný ceník SUV Sportage. Slevami, úrovněmi výbav ani nabídkou motorů nešetří...

Kia připravila pro Sportage modelového roku akční ceník. Zvýhodněny jsou tři úrovně výbavy - Cool, Style a GT Line. Doplňují čtyři běžné úrovně Active, Comfort, Exclusive a Premium. Krom slevy v hodnotě 70.000 korun nabízí Kia dodatečnou výbavu v hodnotě 25 tisíc.

Verze Cool je výhodnější než dosavadní základ a posouvá základní cenovku pod hranici půl milionu korun, konkrétně na 494.980 korun s motorem 1,6 GDi, manuální převodovkou a pohonem předních kol. Za tyto peníze v rámci této akce dostanete i automatickou klimatizaci, kožený volant, tempomat a samostmívací zpětné zrcátko. Cool lze zvolit i s sedmnáctistovkou CRDi, a to buď s manuální, nebo automatickou dvouspojkovou převodovkou.

Elektrická Kia Niro je realitou. Komunikuje s chodci, v Česku bude letos

Elektrická Kia Niro je realitou. Komunikuje s chodci, v Česku bude letos

K akční linii Style lze zvolit i silnější motory - zážehovou šestnáctistovku s turbodmychadlem a dvoulitrový diesel - a pohon všech kol. Nejlevněji však opět vyjde s atmosférickou šestnáctistovkou. Za 554.980 získáte navíc vyhřívaná přední a zadní sedadla, vyhřívaný volant, diodové zadní svítilny, lepší přístrojový štít a zadní zatmavená okna.

GT Line se vždy pojí s pohonem všech kol. S přeplňovanou šestnáctistovkou jej po slevě 50 tisíc nyní pořídíte od 764.980 korun. Jedná se o nejvyšší stupeň a nechybí zde ani vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou či elektricky ovládané víko kufru.

Kia Sportage MY18 - technická data a české ceny zážehových motorů
Verze 1.6 GDI 6M 4x2 1.6 T-GDI 6M 4x2 1.6 T-GDI 6M 4x4 1.6 T-GDI 7DCT 4X4
Zdvihový objem [cm3] 1591 1591 1591 1591
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 97/6300 130/5500 130/5500 130/5500
Točivý moment [N.m/min] 161/4850 265/1500-4500 265/1500-4500 265/1500-4500
Převodovka 6M 6M 6M 7DCT
Max. rychlost [km/h] 182 205 202 201
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 9,2 9,5 9,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,7 7,3 7,6 7,5
Akční Cool [Kč] 494.980 - - -
Akční Style [Kč] 554.980 599.980 - 684.980
Akční GT Line [Kč] - - 764.980 819.980
Active [Kč] 504.980 - - -
Comfort [Kč] 534.980 539.980 - -
Exclusive [Kč] 594.980 649.980 - 734.980
Premium [Kč] - - 739.980 784.980

K akčním verzím Cool a Style navíc Kia nabízí bonus 30.000 korun za výkup starého vozu, při financování také rok povinného a havarijního pojištění zdarma. Zvykem už je také sedmiletá záruka omezena na 150000 kilometrů, první tři roky nájezdem neomezena. Kompletní ceník najdete zde.

Kia Sportage MY18 - technická data a české ceny vznětových motorů
Verze 1.7 CRDi 6M 4x2 1.7 CRDi 7DCT 4x2 2.0 CRDi 6M 4x4 2.0 CRDi 7DCT 4X4
Zdvihový objem [cm3] 1685 1685 1995 1955
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4000 104/4000 136/4000 136/4000
Točivý moment [N.m/min] 280/1250-2750 340/1250-2750 400/1750-2750 400/1750-2750
Převodovka 6M 7DCT 6M 7DCT
Max. rychlost [km/h] 176 185 201 201
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 11,5 9,5 9,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,7 4,9 5,9 6,3
Akční Cool [Kč] 534.980 594.980 - -
Akční Style [Kč] 594.980 654.980 689.980 729.980
Akční GT Line [Kč] - - 814.980 864.980
Active [Kč] - - - -
Comfort [Kč] 604.980 664.980 - -
Exclusive [Kč] 664.980 724.980 759.980 799.980
Premium [Kč] - 774.980 809.980 849.980

Kia vyrobila první auto až v roce 1973. Začala bicykly, dnes patří k elitě

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků