Kia zlevňuje oblíbené SUV Sportage. Vybírat můžete ze sedmi výbav

S novým modelovým rokem připravila Kia inovovaný ceník SUV Sportage. Slevami, úrovněmi výbav ani nabídkou motorů nešetří...

Kia připravila pro Sportage modelového roku akční ceník. Zvýhodněny jsou tři úrovně výbavy - Cool, Style a GT Line. Doplňují čtyři běžné úrovně Active, Comfort, Exclusive a Premium. Krom slevy v hodnotě 70.000 korun nabízí Kia dodatečnou výbavu v hodnotě 25 tisíc.

Verze Cool je výhodnější než dosavadní základ a posouvá základní cenovku pod hranici půl milionu korun, konkrétně na 494.980 korun s motorem 1,6 GDi, manuální převodovkou a pohonem předních kol. Za tyto peníze v rámci této akce dostanete i automatickou klimatizaci, kožený volant, tempomat a samostmívací zpětné zrcátko. Cool lze zvolit i s sedmnáctistovkou CRDi, a to buď s manuální, nebo automatickou dvouspojkovou převodovkou.

Elektrická Kia Niro je realitou. Komunikuje s chodci, v Česku bude letos

Elektrická Kia Niro je realitou. Komunikuje s chodci, v Česku bude letos

K akční linii Style lze zvolit i silnější motory - zážehovou šestnáctistovku s turbodmychadlem a dvoulitrový diesel - a pohon všech kol. Nejlevněji však opět vyjde s atmosférickou šestnáctistovkou. Za 554.980 získáte navíc vyhřívaná přední a zadní sedadla, vyhřívaný volant, diodové zadní svítilny, lepší přístrojový štít a zadní zatmavená okna.

GT Line se vždy pojí s pohonem všech kol. S přeplňovanou šestnáctistovkou jej po slevě 50 tisíc nyní pořídíte od 764.980 korun. Jedná se o nejvyšší stupeň a nechybí zde ani vrcholný infotainment s osmipalcovou obrazovkou či elektricky ovládané víko kufru.

Kia Sportage MY18 - technická data a české ceny zážehových motorů
Verze 1.6 GDI 6M 4x2 1.6 T-GDI 6M 4x2 1.6 T-GDI 6M 4x4 1.6 T-GDI 7DCT 4X4
Zdvihový objem [cm3] 1591 1591 1591 1591
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 97/6300 130/5500 130/5500 130/5500
Točivý moment [N.m/min] 161/4850 265/1500-4500 265/1500-4500 265/1500-4500
Převodovka 6M 6M 6M 7DCT
Max. rychlost [km/h] 182 205 202 201
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 9,2 9,5 9,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,7 7,3 7,6 7,5
Akční Cool [Kč] 494.980 - - -
Akční Style [Kč] 554.980 599.980 - 684.980
Akční GT Line [Kč] - - 764.980 819.980
Active [Kč] 504.980 - - -
Comfort [Kč] 534.980 539.980 - -
Exclusive [Kč] 594.980 649.980 - 734.980
Premium [Kč] - - 739.980 784.980

K akčním verzím Cool a Style navíc Kia nabízí bonus 30.000 korun za výkup starého vozu, při financování také rok povinného a havarijního pojištění zdarma. Zvykem už je také sedmiletá záruka omezena na 150000 kilometrů, první tři roky nájezdem neomezena. Kompletní ceník najdete zde.

Kia Sportage MY18 - technická data a české ceny vznětových motorů
Verze 1.7 CRDi 6M 4x2 1.7 CRDi 7DCT 4x2 2.0 CRDi 6M 4x4 2.0 CRDi 7DCT 4X4
Zdvihový objem [cm3] 1685 1685 1995 1955
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4000 104/4000 136/4000 136/4000
Točivý moment [N.m/min] 280/1250-2750 340/1250-2750 400/1750-2750 400/1750-2750
Převodovka 6M 7DCT 6M 7DCT
Max. rychlost [km/h] 176 185 201 201
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,5 11,5 9,5 9,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,7 4,9 5,9 6,3
Akční Cool [Kč] 534.980 594.980 - -
Akční Style [Kč] 594.980 654.980 689.980 729.980
Akční GT Line [Kč] - - 814.980 864.980
Active [Kč] - - - -
Comfort [Kč] 604.980 664.980 - -
Exclusive [Kč] 664.980 724.980 759.980 799.980
Premium [Kč] - 774.980 809.980 849.980

Kia vyrobila první auto až v roce 1973. Začala bicykly, dnes patří k elitě

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 88 příspěvků