fuj dvojfarebny volant ako z Volva. A ten preplastikovany s kopou fake otvorov, prelisov predok.
Do toho půjdou ti, co mají dieslovou Škodovku s eu5 a jezdí do Itálie.
Jsem zvedav na vykony spalovaku a i hybridu. Ted ty modely kvuli emisni norme sly s vykonem dolu, tak treba to opravdu s faceliftem vyresi. Zajimave je to i ve vztahu k RAV4, kde novy HEV bude mit o 30-40k mene. Tady by to bylo 169kW, pak ted 155kW a nove mozna 174kW ... to je porad velmi dustojne svezeni!
Doteď měly benzínové turbo 1.5/1.6 několik let 118kW a k tomu silnější verze v ProCeedu apod. V článku píšou, že to bude mít čistě benzínová 1.6 turbo 110kW, což výkonově přesně odpovídá 1.5 od VW, ale mimo to i 132kW variantu. Oboje bude slušné svezení, ale za tu nabídku silnější verze musím dát palec nahoru.Při použití turbomotoru v hybridním ústrojí bych měl strach z karbonizace, ale třeba se to nepotvrdí.
Na dálnici občas podřadíš a necháš to chvíly ve vyšších otáčkách. Jestli tankuješ kvalitní benzín a ne nejlevnější patoky, karbonizace se bát nemusíš. Alespoň mě a mé okolí tento problém nikdy nepotkal.Kia má krásný interiér. Proč musí vypadat německý mainstream, jak chudý příbuzný zděděný po babičce? Tedy, zase mají jiné přednosti, ale je divné, že útulné moderní auto s normálním motorem musí nabídnout zrovna Korejci.
Hybridní ústrojí, které jsem zmiňoval v příspevku, má manuál nebo podřazovat pádly pod volantem ? Já jenom, že v galerii ty pádla nevidím.
Je tam 6 stupňová měničová - bývaly padla, ale nikdy jsem je nepoužil. Stačí občas přepnout do režimu sport, který drží otáčky výše.
takže Alda psal výše blbost, že se dá podřadit, když to nemá pádla ani manuál. Já o voze, on koze. Obecně hybridy v kombinaci s turbo přímovstřikem opravdu rády karbonují, takže jestli je to tak i tady, tak to není od věci zmínit. Ale jinak asi fajn model.
Pokud zůstává benzinová motorizace stejná, jen laděna na menší výkon, jedná se o nepřímý vstřik.
Ty neumíš řadit s automatem? Hydroměniče to všechny nemaj ale robota si hodíš do M a cvakáš.
@Dřevo LevněZa 1. prosím netykat, nejsem soudruh2. ano, umím řadit s dvojspojkovou převodovkou i řadicí pákou, ale diskuze je o novém Sportage a na oficiálních fotkách jaksi řadicí páka ani pádla nejsou vidět.3. I kdyby řadit šlo, tak je to škrábání se levou rukou za pravým uchem, protože dobrý hybrid si má motory řídit sám k dosažení co nejmenší spotřeby, maximálně s možností nastavení síly rekuperace podle preferovaného stylu jízdy.
Když ti vadí tykání tak se nezúčastňuj diskuzí.
Tady není hydromenic. Používají dvouspojkové.
jestli to nemá jak u toyoty přímý vstřik i nepřímý.
Doteď měly 1.6 t-gdi pouze přímý vstřik. Takže pokud to nezměnili a použijí do hybridního ústrojí, může to při určitém stylu jízdy karbonovat. Proto v hybridech Toyota používá atmo, aby se tomuto problému vyhnula.
Lexus RX, TX, LM ve verzi 500h a GS 550h, Toyota Crown, Highlander, Tacoma, ti všichni mají přeplňovaný 2.4T s hybridem. Začal se dělat od 2021. O problémech nevím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.