Kia Sportage: další facelift po půl roce

Loni na podzim přišla Kia s malým faceliftem modelu Sportage. Změny ale zřejmě nestačily a tak výrobce po krátké odmlce přitvrdil.

V současnosti se do prodejů dostává dříve pozměněná verze tohoto na Slovensku vyráběného kompaktního SUV, které má na celkových prodejích Jihokorejské automobilky značný podíl. Jenže ve snaze udržet krok s konkurencí absolvoval Sportage další omlazovací kůru a to po necelém roce od uvedení první faceliftované verze. Hned na úvod je nutno poznamenat, že stylistické úpravy jsou tentokrát patrné na první pohled, takže na jaké novinky se to můžeme těšit?

Omlazení se nejvíce projevilo na přídi vozu, přibyl zde nový oblejší nárazník, nová maska se zřetelnějším logem automobilky a tvarově se přizpůsobily i přední světlomety. Viditelné změny najdeme i v zadní části, kde kromě upraveného nárazníku najdeme i nové kryty světel. Aby toho nebylo málo, automobilka si přichystala i několik „reorganizačních” změn v interiéru, jako novinku zde nalezneme třeba USB přípojku. 

Standardem u všech faceliftovaných verzí jsou 16-ti palcová litá kola, střešní lišty a otevíratelné sklo u pátých dveří. Co se týče nabídky agregátu, zde nás nečekají žádné změny, ovšem pro úplnost doplňme, že v současnosti si může zákazník vybírat ze dvou zážehových a jednoho vznětového agregátu. Zachovány byly i tri stupně výbav a to Active, Comfort a Exklusive, přičemž již základní stupeň Active nabízí vcelku slušnou paletu doplňků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Sportage Facelift
TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků