Kia Sportage: další facelift po půl roce

Loni na podzim přišla Kia s malým faceliftem modelu Sportage. Změny ale zřejmě nestačily a tak výrobce po krátké odmlce přitvrdil.

V současnosti se do prodejů dostává dříve pozměněná verze tohoto na Slovensku vyráběného kompaktního SUV, které má na celkových prodejích Jihokorejské automobilky značný podíl. Jenže ve snaze udržet krok s konkurencí absolvoval Sportage další omlazovací kůru a to po necelém roce od uvedení první faceliftované verze. Hned na úvod je nutno poznamenat, že stylistické úpravy jsou tentokrát patrné na první pohled, takže na jaké novinky se to můžeme těšit?

Omlazení se nejvíce projevilo na přídi vozu, přibyl zde nový oblejší nárazník, nová maska se zřetelnějším logem automobilky a tvarově se přizpůsobily i přední světlomety. Viditelné změny najdeme i v zadní části, kde kromě upraveného nárazníku najdeme i nové kryty světel. Aby toho nebylo málo, automobilka si přichystala i několik „reorganizačních” změn v interiéru, jako novinku zde nalezneme třeba USB přípojku. 

Standardem u všech faceliftovaných verzí jsou 16-ti palcová litá kola, střešní lišty a otevíratelné sklo u pátých dveří. Co se týče nabídky agregátu, zde nás nečekají žádné změny, ovšem pro úplnost doplňme, že v současnosti si může zákazník vybírat ze dvou zážehových a jednoho vznětového agregátu. Zachovány byly i tri stupně výbav a to Active, Comfort a Exklusive, přičemž již základní stupeň Active nabízí vcelku slušnou paletu doplňků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Sportage Facelift
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků