Kia Sportage 2016 je pro Česko jiná než pro zbytek Evropy [první jízdní dojmy]

35 komentářů

Guli
8. února • 19:21

Adept na jeden z nejhnusnejsich předků :D i když upřímně se mi nelíbí ani nive fordy

z77m
30. ledna • 14:28

Předek mi nepřipomíná Macan, ale Subaru Tribeca před FL.. A líbí se mi. Co ale nepochopím, jsou zadní blinkry v nárazníku, moc nízko, v koloně neviditelný..

tom
29. ledna • 9:27

Muzu se zeptat autora, proc nejde haldex spinat manualne? To ze vetsina vyrobcu tuto variantu nevyuziva neznamena, ze to neni mozne. Myslim ze transporter mel tlacitko pro pohon 4x4.

k22
29. ledna • 9:18

Schreyer jede! Pokud jde o styl je to absolutní jednička, taklový Yeti vedel toho vypadá jak krabice od bot značky vietcong :-D

Chorche
3. ledna • 15:02

Zdravím všechny a předesílám, že vkus je individualitou, kdy jeden říká "hrozné" a druhý "krásné". Je ale potřeba trocha objektivity a také respektu k názoru druhých.
Pokud jde o mě, jsem přesvědčen, že Kia Sportage IV, od r. 2016 je ukázkou, jak vybočit ze stáda. Je prostě svá a komu se nelíbí, ať sáhne v tomto bohatém segmentu jinam. Proč ale sahat k urážkám, to mně hlava nebere. V tomto autě jsem se svezl, i když v té atm. verzi 1,6 GDi, což není žádný závoďák, ale ani tupý lenochod. To hlavní je bezpečnost, spolehlivost, výtečný podvozek a bohatá výbava. Za peníze .... přiměřené. Přečtěte si vážení kritici hodnocení kvality a spolehlivosti Britů, Poláků, Rusů, Němců, Holanďanů, ale např. i hodnocení od prodejců a motoristicvkých novinářů z USA. Fakt si myslíte, že kdyby to byla taková s..čka, jak někteří píšete, psali by o ní taková kladná hodnocení? Že by je kluisi korejští všechny uplatili :-) Nedejte se vysmát. Mimochodem, přečtěte si o vlastnostech motoru, výbavě, hodnocení super podvozku, prostoru v kabině nebo o výbavě. Ale budu také kritický! Zadní ukazatele směru v náraznbíku? To musel vymyslet nějaký amatér. Jejich umístění výrazně snižuje bezpoečnost v provozu, blikače musíte na autě, jedete-li za ním, hledat. Prostě designérský úlet a nesmysl!!! Naopak přčední maska a zejména zadní LED světla super. Všem bez rozdílu typu, barvy a značky přeji hodně šťastných km. Zdraví Chorche P.S. V lednu si po zralé úvaze a vyhodnocení desítek testůl a recenzí jdu koupit K. Sportage 1,6 GDi. Jsem snad proto hlupák?

Jel-en
3. ledna • 15:13

Musím souhlasit s Chorchem. Příspěvek je objektivní a narozdíl od mnoha ostatních slušný. Chtěl bych jen dodat, že právě např. Němci a Britové hodnotí tohle auto velmi vysokoi. Ještě doplním, že jeden z největších úspěchů tohoto modelu je o 40 % vyšší tuhost karoserie oproti modelu III. Němci pak vychvalují spolehlivost vozu, pohodlí a bezpečí v segmentu SUV. Zadní blinkry jsou fakt hloupě řešené. To nechápu, kdo to schválil! Jinak super auto.

Marek
29. ledna • 10:27

No sorry ale ten předek kie vypadá jak kdyby to nakreslilo děcko ve školce na papír pro ježíška "takové chci autíčko".

tom
29. ledna • 9:26

Asi vec nazoru. Mi se tsda yeti libi vic, ten predek kije je hroznej. A z boku to vypada jako vsechna suv a tridy

Ferro
28. ledna • 22:38

Interier by som bral hned ale ten dizajn prednej casti sa mi nepaci dufam ze nazivo to bude lepsie.

MArtin
28. ledna • 21:12

Ten predok je velmi odvazny. Cas ukaze, ze to bola spravna cesta.

xfaktor
28. ledna • 18:49

Kia očekává, že nejvíc půjdou na odbyt základní motory? 1,6GDI je naprostá zoufalost. Ten motor nejede v Ceedu, v tak velkým a těžkým autě to bude tragédie.

kaa
30. ledna • 11:17

No to je věc názoru. Já mám tento motor v i30 a jede dost slušně.

Čechystán
29. ledna • 17:21

Mám osobní zkušenost s ix35 s 1.6GDi předělanou na LPG... ujel jsem s tím asi 700km a můžu říct, že ten motor je skutečně zoufalost. Pro takové auto není vhodný. Když jsem chtěl, aby to trochu jelo, byla tam stále trojka a točit, točit, točit...Potom jsem měl možnost zkusit ten slabší 2.0CRDi a rozdíl je propastný... pro taková auta je prostě vhodný velký diesel...

Marek
29. ledna • 19:32

Další věc je přímej vstřik předělaný na LPG... Pokud tam nemáš prince za 60k, tak to bude udělané jako MPI, což je dobrá prasárna:D

sokar
29. ledna • 18:23

No jo, ale když máš nájezd cca 12000km ročně a většinou po městě,tak je ti diesel k ničemu. :-(

MArtin
28. ledna • 21:14

Ale toto je T-GDI. To je trosku rozdiel. ;-)

aaabbbccc
29. ledna • 8:13

T-GDI je navyse dostupne iba pre najvyssiu vybavu GT Line.Takze formulaciu
... Kia ale očekává, že nejlépe u nás půjdou na odbyt základní motory ...by som v kontexte benzinovych motorov upravil
... pre vacsinu zakaznikov bude zaujimavy (cenovo dostupny) iba zakladny motor ...

Kankunen
29. ledna • 7:10

GDI je GDI ne T-GDI. Stačí se podívat do tabulky.

mates
28. ledna • 18:23

Škoda toho předku.Zkazili tím jinak pěkné auto.

miso
28. ledna • 18:21

treba si ju pozret nazivo vyzera super a hlavne prevedenie gt line predna maska je vec vkusu mne sa paci nazivo a interier je by som povedal kvalitnejsi a aj dizajnovo krajsi ako v tucsone.

straník
28. ledna • 17:29

Ideální soupeř pro XC 60, po ještě nový ford KUGA a je partička středních SUV srovnatelné kvality a jízdních vlastností hotova. Paráda. Bude z čeho vybírat.

Jarda
31. ledna • 10:06

Myslím , že nový VW Tiguan to všechno převálcuje , vypadá lépe vč.interieru a má kufr o 100l vetší..
Jinak korejce ne , za stejný love máš japonce : Subaru Forester , Mazda CX5 , Toyota RAV4 , Honda CR-V jsou lepší auta. Osobně bych dal přednost i Renaultu Kadjar a Nissanu QQ.
A přiletí nová ŠKODA Kodiak , SEAT a snad i OPEL ANTARA !
ZA TY CENY KLUCI KOREJSKÝ MAJÍ SMŮLU.
Navíc Sportage vypadá děsně!
Tuscon má jen pěknou kastli..interier smrdí a naživo nic moc.

pavel
4. února • 15:09

No neviem včera som v kii prešiel ceny vystavených aut napr.výbava gold a gdi motor 132 koní za 18116.- euro bez dph,tak mi prosím ťa najdi za tu cenu tie autá čo spomínaš v článku

Leon
28. ledna • 17:22

dříve byla korejská auta alespoň cenově výhodná, což už dnes téměř neplatí,...a že byla Sportage I kupována kvůli kráse, proboha !!!!!!! to je teda pí*ovina :-O

Jaroslav Reznik (Rezza)
29. ledna • 16:40

Me se stara libila, trosku uzsi, ale jinak moc pekna. Takze vyber zustava porad stejny - bud novy Tucson nebo nova X1, az zena dovoli (a bude potreba vetsiho auta). Jen porad nechapu jaky je problem nabizet automat ve vsech vybavach a k vice motorum. Proste dat vic jak pul mega za neco s manualem je...

Marek
28. ledna • 16:14

No teda... Tohle je hnus i na korejské poměry :D

Petr
28. ledna • 15:58

ale Tucson je i tak hezčí :)

arnold
28. ledna • 15:48

To auto zabiji uplne hrozny design predku. Jinak muze byt celkem kvalitni.

kkkk
29. ledna • 12:23

tiez som si to myslel, kym som ju nevidel nazivo. V bielej metalize je to fakt pekne auto.

Hoax
28. ledna • 19:06

Suhlasim s tebou .....Neviem si s novou kiou pomoct ... predchadzajuca sa mi velmi paci ...ale tato ... ten jej predok ...sa mi to zda dost hrozne ...

dpcstb
29. ledna • 11:10

tento dizajn sa velmi pekne hodi na mikro auto. ale na skoro stredne suv je to hroza... minule vyzeralo podstatne lepsie, aj ked bolo take uzke ze tiez vyzeralo pomerne smiesne... aziati proste nevedia robit dizaj, ani ked si najmu europskych dizajnerov(zjavne im nepovolia vsetko).. a technika tiez nieje oslnujuca.

LOL
28. ledna • 21:22

jj, je to změna k horšímu. Ale asi jediná, zbytek docela příjemně překvapil, hlavně tím dvoulitrem 136kW. Už to vypadalo že i H/K se jde cestou downsize, ale očividně řekli ne. ;-)

Marek
29. ledna • 10:25

Každá automobilka má výkonný dvoulitr... I H/K jde cestou downsize... Nejednou se psalo že začnou dělat malé oturbené motory.

LOL
29. ledna • 19:56

I Dacia? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
30. ledna • 19:10

Fajn tak uplně každá ne no:D Ale vpodstatě je to Renault...:D A koukam že ten už taky nemá 2.0 :D

Doporučujeme

Články odjinud