Kia Soul se v edici Red Zone vrací ke konceptu Track´ster

Druhá generace modelu Kia Soul ještě nevyjela do provozu, ale už přichází v první speciální sérii.

Evropskému publiku se nová Kia Soul představila na letošním autosalonu ve Frankfurtu a po stylistické stránce vychází z koncepční studie Kia Track´ster prezentované před rokem v Chicagu. Oproti zmíněné studii sériové provedení překvapilo střízlivým laděním, jež jasně navazuje na svého předchůdce. Zdá se tedy, že design současných vozů Kia dostoupil do fáze, kdy jejich stylisté začínají dbát na kontinuitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Soul se v edici Red Zone svým vzhledem k původnímu loňskému konceptu

Do prodejů u nás nová Kia Soul nastoupí až na začátku příštího roku, ale už nyní vám můžeme ukázat první speciální sérii. Jmenuje se Kia Soul Red Zone, omezena bude na 2 000 jednotek a určena je primárně zákazníkům v USA. Jejím nejzajímavějším prvkem je ladění doplňků a barev přímo odkazující na původní koncept Track´ster.

Kia Soul vypadá jako facelift, ve skutečnosti je ale úplně nová

Kia Soul vypadá jako facelift, ve skutečnosti je ale úplně nová

Největšími změnami jsou pětidveřová karoserie namísto třídveřové a bílá střecha namísto červené. Za zmínku stojí sada doplňků zahrnující nástavce nárazníků a prahů, bílé lakování a červené akcenty. Vůz stojí na specifických osmnáctipalcových ráfcích a o jeho pohon se stará zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l, přímým vstřikováním a výkonem 164 koní (121 kW), jenž má být v USA nejsilnější variantou pro nový Soul.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rudé doplňky prostupují i do interiéru

Také interiér je plný červených doplňků, zejména pak v oblasti středové konzole, ale zákazníci se mohou těšit také na červené stehování sedadel, koženého volantu a koberečků i na hliníkové pedály.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků