Kia Soul se v edici Red Zone vrací ke konceptu Track´ster

Druhá generace modelu Kia Soul ještě nevyjela do provozu, ale už přichází v první speciální sérii.

Evropskému publiku se nová Kia Soul představila na letošním autosalonu ve Frankfurtu a po stylistické stránce vychází z koncepční studie Kia Track´ster prezentované před rokem v Chicagu. Oproti zmíněné studii sériové provedení překvapilo střízlivým laděním, jež jasně navazuje na svého předchůdce. Zdá se tedy, že design současných vozů Kia dostoupil do fáze, kdy jejich stylisté začínají dbát na kontinuitu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Soul se v edici Red Zone svým vzhledem k původnímu loňskému konceptu

Do prodejů u nás nová Kia Soul nastoupí až na začátku příštího roku, ale už nyní vám můžeme ukázat první speciální sérii. Jmenuje se Kia Soul Red Zone, omezena bude na 2 000 jednotek a určena je primárně zákazníkům v USA. Jejím nejzajímavějším prvkem je ladění doplňků a barev přímo odkazující na původní koncept Track´ster.

Kia Soul vypadá jako facelift, ve skutečnosti je ale úplně nová

Kia Soul vypadá jako facelift, ve skutečnosti je ale úplně nová

Největšími změnami jsou pětidveřová karoserie namísto třídveřové a bílá střecha namísto červené. Za zmínku stojí sada doplňků zahrnující nástavce nárazníků a prahů, bílé lakování a červené akcenty. Vůz stojí na specifických osmnáctipalcových ráfcích a o jeho pohon se stará zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l, přímým vstřikováním a výkonem 164 koní (121 kW), jenž má být v USA nejsilnější variantou pro nový Soul.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rudé doplňky prostupují i do interiéru

Také interiér je plný červených doplňků, zejména pak v oblasti středové konzole, ale zákazníci se mohou těšit také na červené stehování sedadel, koženého volantu a koberečků i na hliníkové pedály.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků