Kia Sorento vítězí v průzkumu JD Power 2005

Model Kia Sorento dosáhl ihned při svém premiérovém zařazení do výzkumu spokojenosti JD Power ve Velké Británii vynikajících výsledků.

Sorento zvítězilo v kategorii vozů 4x4, přičemž porazilo konkurenční modely Honda CRV, Hyundai Santa Fe, Toyota RAV či Nissan X-Trail. Navíc jako jediný vůz segmentu 4x4 získalo nejvyšší pětihvězdičkové ocenění. V celkovém pořadí pak Sorento obsadilo 7. místo mezi všemi 124 hodnocenými vozy.

Sorento dosáhlo výsledného indexu spokojenosti zákazníků 84%.Ten je kalkulován na základě hodnocení zkušeností majitelů v osmi kategoriích: výkon, pohodlí a praktičnost interiéru, mechanické, interiérové a exteriérové závady či nedostatky, služby dealera a provozní náklady. Sorento získalo v sedmi z nich ocenění jako „dobrý nebo nadprůměrný“, konkrétně se to týkalo následujících parametrů: praktický interiér, pohodlné sedačky, atraktivní design, ochotní a zdvořilí prodejci, jedny z nejnižších provozních nákladů v kategorii 4x4.

Průzkumu se účastnilo 90 000 náhodně vybraných majitelů, kteří si zakoupili nový vůz v období září 2002 až srpen 2003.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků