Kia Sorento: více detailů odhaleno (spy photos)

Kia Sorento: více detailů odhaleno (spy photos)

Když jsme vám naposledy přinesli špionážní snímky modelu Sorento, ruku na srdce, příliš toho neřekli. Nyní automobilka testovací vozy poodhalila o trochu víc a my se dověděli další důležité informace.

Špionážním fotografovům se podařilo zachytit Sorento při horkých pouštních testech a již nyní je zřejmé, že nová generace bude o poznání delší - platforma Hyundaiu Santa Fe bude mít na svědomí třetí řadu sedadel uvnitř.

Co se týká motorizací, prozatím jsou potvrzeny dvě - základ bude tvořit zážehový čtyřválec o objemu 2,4 litru a výkonu 170 koní, pro náročnější bude připraven šestiválec 3,8 l s výkonem 275 koní, který rovněž spaluje benzín. Příznivci nafty si budou muset na další informace počkat, nicméně Kia se bude snažit s vozem prorazit především v Americe. I proto bude produkce vozu soustředěna do závodu West Point, ve státě Georgia, tam bude nový model vyráběn po boku modelu Optima a na trh dorazí koncem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nové Sorento s menším maskováním

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků