Mě se celkem líbí, proč ne.Prosím někoho, kdo s PHEV jezdí: jasně, v garáži/u domu nabíjím z wallboxu. Ale co jinak na cestě (u práce)? To musím mít vždy prázdný kufr, abych se dostal pod podlahu pro kabel? Nebo u těch stojanů kabel je, jen zapojím?Já bych ten kabel v autě prostě čekal někde "po ruce" a ne pod nákupem/bagáží. Třeba kastlík (větší) ve výplni dveří nebo pod haupnou. To zas budem muset čekat na simply clever od Škody? B-]
Je fakt, že "problém s ukládáním kabelu" vyřešili výrobci vysavačů už cca před padesáti lety a u aut bych čekal podobné řešení, zvlášť když jsou elektromobily (ne tak hybridy, tam je to naopak) plné jalového místa. U veřejných dobíječek kabel samozřejmě je, ale prase aby se vyznalo ve všech těch "standardech"...
No,to mi teda neleze do hlavy
https://www.hybrid.cz/mercedes-benz-vedl-v-prod...
Kolik lidí si to v Česku koupí????Pokud už někdo půjdete do PHEV SUV za 1.5 mega ,tak Kia to nebude.A venku je situace zcela jiná. Pokud někdo potřebuje 7 míst,tak koupí Highlander.Kia může uspět v pologramotné Americe ,ale ne v Evropě.
Já si sice nekoupím Kiu, ale před vánoci jistě koupím Santa Fe v PHEV. Jinak Hilander OK, dost jsem o něm přemýšlel, ale stále jen hybrid, horší interiér i exteriér a bohužel kráva co už se mi nevejde do garáže. Prémie X5, GLE, XC90, Q7, jsou v podobné výbavě cca o mega dražší a s velikostí krávy co se opět nevlezou do garáže. Já potřebuju káru co odveze příležitostně 7 lidí - 4 dospělé a 3 děti ve věku 5-10 let, většinou budu jezdit ve formátu 2+2. A doporučuju ti jít brečet někam jinam. Seš už opravdu trapnej.
Dobré auto jsi zvolil na ty lidi co budeš vozit. Zeťák má sedmimístné Sorento a tak jak říkáš 2+2, příležitostně 4+3. S tou garáží mám podobně, koupili jsme dům a víc jak 1,75 tam nedám.
No to bezvýznamná tečka nepochopí. Ale každý má své priority. Kromě zmíněného většího Highlandera mi prakticky ničím nedokázal argumentovat. Sorento bude kupovat můj švára. Soused má předchozí generaci Sorenta a je max. spokojenej. Mě se však líbí víc Santa Fečko. Už jsem jel v naftové verzi, ale vzhledem k tomu, že krom výletů a návštěv rodičů jezdím hlavně město, rozvoz dětí do školy a kroužků a pak do práce cca 32 km, z větší části po Praze, tak to není zrovna ta pravá motorizace. Jsem zvědavý na PHEV, protože můžu dobíjet doma v garáži. A delší trasy to taky zvládne s +- podobnou spotřebou jako HEV. Uvidím až budou testy a snad mi to i někde půjčí na víkend tady v Holandsku, kde teď dělám. Pak se rozhodnu zda HEV či PHEV.
Jo to je dobrý, v garáži nabiješ a na courani jen El. Taky jsem zvažoval Highlandera, pořád nejsem rozhodnut, to Santa fe je hezké, ale líbí se mi více Sorento.
K tomu snad jen, že Highlander má v Česku neskutečně přepálenou cenovku (dokonce ještě víc než RAV4 PHEV a to už je co říct), takže už se vyplatí uvažovat o koupi za hranicemi (je zřejmě jedno, jakým směrem).
To máš pravdu, díval jsem se a u nás to je tragédie.
Brečíš akorát ty že máš malou garáž.Chlubit se koupí podřadného hnujdaj,to je opravdu něco.
Seš fakt ubožák co spamuje tuhle diskusi. Jen by mě zajímalo v čem jezdíš ty. Za těch 25 let co mám postavený dům auta narostla a navíc v ní mám ještě dílnu s také tam mám Superbike, kola a další věci. A víc jak 5m auta už tam nezaparkuju. Navíc mám pronajatý dům v zahraničí a a auta vyšší než 175 cm tam také do garáže nezaparkuju. To pro dokreslení. Nevidím nic podřadného na novém Hyundai Santa Fe. Když to postavím vedle ostatního mainstreamu tak to spíš vyčnívá jak esteticky, tak i zpracováním i technologicky. Pořád si se ještě ani nevycenil co bys v této kategorii koupi ty, krom toho že pliveš na tyto značky a spamuješ diskuse.
Rekl jsi vice nez dost. Hloupost je tvuj nejblizsi kamarad. Nedokazat videt dopredu a postavit garaz jen na velorex,to je umeni,opravdu . Tak si pronajmi i mozek a treba to jednou vyjde . Hodne stesti. O autech nevis vubec nic,mlc a udelas nejlepe. Takovy blb se tady dlouho neukazal.
Chybí ti argumenty. Nic konkrétního si tu nenapsal. Plácáš tady jen hejty, urážíš kde koho. Já jsem na rozdíl od tebe uvedl mé důvody proč chci to auto koupit. Takže za blba si tady ty.
No,zajdi za maminkou,pofouka bebi.Neplakej už
Demente běž prudit už někam jinam.
Mámiiiiiii, on se mi směje, že jsem vůl
odpoved hledej v tom, kolik lidi si kupuje plug-in hybridy a elektromobily, ano ver ze lidi si to koupej a to z mnoha duvodu, a nebude jich maloto ze nekteri jedinci na znacky jako je Kia pohlizej z tim svim zaujatym 30 let starum nazorem nemeni nic na tom, ze dnesnimu zakaznikovi je to z velke casti jiz u zadnice jestli je to Kia, Mazda nebo Toyotaz lidi co znam a PHEV si porizuji, tak jake vys jim ty nabyzel alternativy PHEV s cenou okolo 1.5-1.6 milionu? X3? ta na te cene zacina a podobne vybavena je pak okolo 2 milionu, osobne bych ale po soucasne zkusenosti s dosluhujici X5 v rodine opravdu nedoporucil, nebo snad GLC? stejna cenova politika, nebo Q5? cenove uplne mimo a porad jsou to mensi auta, nebo snad vody Anglie v podobe DSka, no cenove opaet mimo, a servisne by je to auto sezralo, je to proste tak ze donedavna posmivane znacky se dnes derou do segmentu kde "premiove" automobilky zacinaj stracet dech a zakazniky prave proto, ze tu premiovost bohuzel davno postradaj a svoje usili premiovosti ted musi hrnout do modelu zase cenove o kus vejs kde ty mainstreamove znacky nemaj tendence nabizet z jasnych duvodu
Precetl , ale neporozumel,co vlastne chces rict. DS a Anglicke vody Nejake dalsi blabolyCo takhle jednoduche vety k jedne veci . Treba se dopatrame vysledku. Bez urazky .
aha, nenapadlo me ze zkratit nazev jedineho "anglickeho" plug-in hybridniho SUV v dane kategorii bude delat na automobilovem serveru nekomu problem, tedy dobre, je to Land Rover Discovery ktere celkem hodne lidi proste naziva jako DS, pro priste se teda polepsim a budu ho vypisovat celym nazvem no vidis uplne bych zapolem na sestersky plug-in hybridni E-Pace, taky za cca 1.6 mice, takze anglie ma hned dva kone v nabidce, tak schvalne kterych plug-in hybridnich SUV se za letosek proda v CR nejvic?
DS je luxusni znacka Citroenu a navic to nikdy nikdo DS nenazyval / vsimni si ,ze se pise y / Jen tvoje bajka . ''Disco'' je nazev,ktery hledas Tak jsi opet predvedl svou neznalost a hloupost. Ze te to bavi .
Kto by chcel Kiu
Já prosím...;-)
a Rav 4 PHEV to zacne mit tezke
RAV4 PHEV by byla v pohodě, ale holt je v Česku nesmyslně drahá. Příplatek 500 000 Kč k (poměrně velice podobné) HEV je prostě příliš silná káva. Za tu cenu to je fakt jen pro nadšence, co na nějaký ten statisíc nekoukají. A jako já bych se mezi ně i počítal a využití bychom pro RAV4 PHEV ve firmě měli, ale zase mi přijde, že vzít RAV4 za 1,6mil Kč (minus nějakých 9% slevy), tak je člověk akorát za vola :-D. Asi holt nejsem ten úplně správnej nadšenec :-D.Jo a ta Suzuki Across, tak to je ještě větší blamáž...
nedává toyota na ičo 16%?
Na HEV asi ano a možná i více, ale na PHEV cca 9% (teda po nějakém speciálním schválení někde na ústředním topení snad i 10,5%) a to je v kontextu té olbřímí ceníkové cenovky prostě málo.
RAV4PHEV je určeno hlavně pro lukrativní trhy a nějaké Česko, potažmo Evropa je opravdu nezajímá.Evropa se musí stabilizovat,co vlastně bude se dít .
Když nezajímá, tak nezajímá... Koneckonců oni potřebují prodat, ne my koupit... Já se bez jejich RAV4 PHEV docela dobře obejdu.
dobry vtip
proc? cena podobna a Sorento je o dost vetsi a s mnohem lepsi zarukou, a ver ze spousta lidi nebude koukat na to ze Ravka ma lepsi motor a vetsi baterkyz moji socialni bubliny slisim a ctu na PHEV Ravku jen same nadavani kvuli cene , a azajimave na PHEV SantaFe a Sorento se stejnou cenou ze to je zajimave, pritom hybridni Ravka dava cenove smysl a PHEVko proste jen nacenili smesne draze s extremnim rozdilem proti hybridni
Tak to na tym světě chodí, že někdo koupí to a ten zase ono. Má to jinou techniku a uvidíme na testech co na to spotřeba, plynulost přechodu a co vydrží to turbo v hybridu, jestli je to vhodné i kolem komína. Ale ta převodovka s hydroměničem, 6 rychlostí může být dobrou volbou.
o turbo bych se nebal, s timhle asi malokdo bude litat jak splasenej, to turbo se vesmes asi moc neroztoci a auto bude pocitam nastavene na spise klidnejsi jizdu a turbo u techto hyundai 1.6tek je pri klidne jizde spis jako takova jistota aby to nebylo uplne chciple, jasne se Sorentem to trosku prace mit bude, ale spis az ve vetsich rychlostech nad rekneme 130km/h, zaruka 7 let vesmes znamena ze prvomajitele se bat fakt vesmes nemusej
Prosim ,nech uz si ta moudra . Nevis,co placas. Ztrapnujes se Turbo ti nikdo na zaruku neuzna,to jen pro zacatek - potej se Hnujdaj Kij zakazniku na jejich soudni spory o uznani zaruky cehokoliv
Slatanina designu vsech aut,ktera za neco designove stala .Vysledek je k smichu . Kousek VW , kousek RR , kousek Toyoty a tak lze pokracovat a pokracovat. Za tyhle penize totalni nesmysl , vubec ,ani nahodou. Velikost tu cenu neospravedlni , pozerske auto pro americana bez vzdelani,ale v Evrope ho nechapu. Nema co nabidnout .nic.
nekdo kdo potrebuje 6-7mist a nechce autobus tak moc na vyber nema... a z tech ostatnich co to nabizej je sorento dle meho nazoru nej
Ano SportovníUžitkovéVozidloPrvní 3dveřová RAV4 byla SUVTeď je to jen jedno pseudo vedle druhého.Jestliže někdo potřebuje 7 míst,tak opravdu tyhle auta na cestování v 7 nejsou.
Tohle jsou mamacary pro rozvoz dětí na kroužky! Tohle není myšleno pro 7 dospělých lidí!
Když zastavíš v poledne v usa před fast foodem, uvidíš, jak se sjíždějí Hispánci na oběd a z auta vyleze 3 nebo i pět dětí. 7místné provedení není pro Evropu vůbec téma.
Kia prezentuje plnohodnotne misto pro 7 Tak to je
Spousta aut je prezentována jako že plnohodnotně pro 5 lidí a přitom reálně je to tak 2+2. Pro 7 dospělých Evropanů už to musí být něco jako Multivan/Viano a pod., je snad jasné, že nějaká sedátka vytažená z útrob zavazadelníku v autě ani ne 5 metrů délky nemohou obstát...
A už jste to vyzkoušel v 7 lidech?
Prodloužená verze RR a stejně to pro 7 není a nikdy nebude.A teď mi řekni,že Sorrento je ještě lepší a větší než long RR a jdu se ........
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.